Fashion Art


twiggy


Megjegyzések

  1. Asszem zsinórban ez az ötödik elbénázott ruhaösszeállításod!

    VálaszTörlés
  2. Ha nem tetszik az oldal ne nézegesd, amúgy meg legalább annyi legyen benned, hogy a nevedet felvállalod!

    VálaszTörlés
  3. attól mert neked nem tetszik másnak tetszhet...Névtelenkém kiváncsi lennék hogy te mijen összeállitást tudnál készitenni?!

    VálaszTörlés
  4. A híres Twiggy stílus. Ami nekem nem tetszik. Akinek viszont igen, annak váljék egészségére és érezze benne jó magát. Na jó, a cipő talán jöhet.

    VálaszTörlés
  5. Van egy Twiggys pólóm azt imádom. :) Amúgy meg észrevettem hogy más blogokon is az ilyen bunkó beszólások mindig név nélkül vannak. Ne foglalkozz vele biztos irigy rád!

    Üdv.
    Móni

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    A táska jöhet, a többi az nem annyira!
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  7. rúzs jöhet.
    Esetleg a cip meg a táska is. A felső vagy ruha?! kicsit nekem idegen, de lehet, hogy még meg is szeretném. Minél többet nézem, egyre jobban tetszik :D

    VálaszTörlés
  8. Huha, ez az összeállítás nekem nem jön be, vagyis magamon elképzelni elég nehéz, de lehet mindenki csak azért idegenkedik tőle, mert még a hétköznapokban nem megszokott. :D

    VálaszTörlés
  9. Ez egy ruha. :) Nekem elsősorban a színe tetszett meg, valahogy csipkével kombinálva ez a szín nálam mindig elgyengülést okoz! :D

    VálaszTörlés
  10. A ruha jó imádom a csipkét de a cipő... nagy nem!

    Emmi

    VálaszTörlés
  11. Twiggy klasszikus, de inkább a sminkje jöjjön, mint a ruhái :P

    VálaszTörlés
  12. Szerintem a táska egyedül nem illik a képbe, a többi jó!
    Lasza, de csinos. Igazi nyári viselet! :)

    VálaszTörlés
  13. A táska nagyon bejön, csak a színe böki a csőröm :D
    Bia

    VálaszTörlés
  14. Nekem ez nagymamás :D A cipő tetszik volt is ilyenem, bár amikor elkapott egy nyári zápor akkor meghalt szegénykém. :D

    VálaszTörlés
  15. chanell:) de jó annyira szép:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)