Fashion Art


powder pink


Megjegyzések

  1. ez nekem msot kivételesen nem jön be...

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem jön be, de a magnólia az szép! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Ez nekem sem tetszik, de a képek szépek.

    Üdv.
    Móni

    VálaszTörlés
  4. Szép és az ékszerek is tetszenek, de nem tudom, hogy a ruhát felvenném vagy sem?!

    VálaszTörlés
  5. A szoknya az még csak csak, de a zakója egyáltalán nem tetszik, de lehet felvéve másabb. :S

    VálaszTörlés
  6. Nekem bejön, kicsit frivol de ez a pláne benne!

    Emmi:P

    VálaszTörlés
  7. Jujj de szép! Imádom Párist!

    VálaszTörlés
  8. Nekem kicsit mű a ruha. A körömlakk viszont cool! :)
    Bia

    VálaszTörlés
  9. A cipőt imádom, a többi nekem túl csipkés :D Mondjuk Párizsban még én is elsétálgatnék benne :D

    VálaszTörlés
  10. nekem bejön, de nem tudnom hová venném fel:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)