Chanel Les Essentiels

A Chanel őszi kollekciója, amit Coco Chanel alapdarabjai ihlettek. A kis fekete ruha, a kétárnyalatú cipő és a steppelt táska.


A kollekcióban két szemhéjpúdert, egy pirosítót, egy rúzst, egy körömlakkot és egy highlighter púdert találunk.
Nekem nagyon tetszik. :) Ti mit gondoltok róla?

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszenek, de nekem sajnos megfizethetetlen :(

    VálaszTörlés
  2. sok jót hallottam a Chanel termékekről, bár én is drágállom. Viszont mindenképp egy elismert márkáról és minőségről van szó.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néznek ki, de sajnos én se tudnám megfizetni az árát :/

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is drága,De tényleg szépek.

    VálaszTörlés
  5. Drága és szerintem olcsóbb kategóriásokba is vannak hasonlóan szépek ! :)

    VálaszTörlés
  6. Nem az én világom, bár a fekete szemhéjpúder szép :) Meg a pirosító is :)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik :)
    Üdv.: Bia

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek, de sajnos drágák is

    VálaszTörlés
  9. szépek de túl drága ahhoz hogy meg is vegyem:(

    VálaszTörlés
  10. Nekem is megfizethetetlen és egyre több blogon olvasok ezekről a high- end termékekről negatív véleményt. :)

    VálaszTörlés
  11. húú de szépek, nagyon jók, a rúzs meg gyönyörű:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)