Essence "New In Town" trendkiadás

Ismét egy olyan trendkiadás az Essence részéről ami az állandó szortimentbe is bekerül majd. Ez egyrészt pozitív hiszen ha beválik egy termék akkor könnyebben hozzá lehet majd jutni. Másrészt negatív mert szeretnék végre valami újat is látni tőlük. Az őszi-téli kollekciók nagyon ígéretesnek tűnnek pedig.


Két új árnyalat a sokat kritizált tartós szemhéjpúderek közül. "For Fairies" és "The Magic Must Go On". Kép alapján nagyon tetszenek, de mint tudjuk a valóságban sokszor nagyon eltérnek a színek. :S

Lesz egy vékony hegyű, precíziós filces tus is. Szeretem a filces tusokat, de az Essence termékeivel nem voltam eddig megelégedve. Biztosan ki fogom próbálni.


A Multi Action család is két új taggal bővül. Egy nagyon fekete és egy vízálló verzióval. Plusz úgy tudom ebbe a kollekcióba a már jól ismert rózsaszín-fekete Multi Action is szerepel majd. Ezek a spirálok annyira nem hoztak lázba.


Ajakbalzsamok. "Fruit Crush", "Purple Berries","Fruitylicious". Csak annyit fűznék hozzá hogy a Maybelline üdvözletét küldi. :D (Talán értitek mire célzok)


Az új Colour&Go lakkok közül is beválogattak párat. "Ultimate Pink", "Ballerina's Charme", "I'm The Boss", "Gre-t To Be Here!" és "Oh My Glitter!" a nevük. A felsők közül a 3. és az alsó kettő nekem tetszik.


Összességében nem túl ötletes ez a kis trendkiadás és nekem eléggé nagy csalódás hogy szinte minden 3.-4. trendkiadásban olyan termékek vannak amik egyébként is szerepelnek a szortimentben. (Marble Mania nemrégiben)
Jók és szépek az új termékek, de jó lenne végre valami igazán ütőset látni. Talán majd a másik trendkiadással szerencsénk lesz.

Ti mit szóltok hozzá? Kinéztetek valamit?

Megjegyzések

  1. A szemhéjpúderek közül mindegyik szín tetszik, de a tusfilcet mindenképp megveszem!
    Bocsi, én nem értem a Maybelline-es célzást, de ha jól sejtem, akkor nekik is ugyanilyen termékeik lehettek?
    A körömlakkokból a két alsó csodaszép :)

    Viszont egyetértek veled abban, hogy most már jöhetne valami áttörő változás is, ne csak mindig a színekben.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a két szemhéjkrém nagyon tetszik. Az más kérdés, hogy nem biztos, hogy ki tudnám őket használni.

    Én is szívesen látnék tőlük valami újat, valami "nagyot", de nem tudom megfogalmazni, hogy az mi lenne. A vámpíros kollekcióból a zöld pigment az oké, az új és "nagy", de a pigmentek is állandó termékek lesznek.

    VálaszTörlés
  3. A két spirálra lehet, hogy benevezek, amúgy is kifogyóban vagyok belőle.:) Körömlakkok közül az alsó kettő nagyon tetszik, de tényleg igazán előrukkolhatnának valami újjal is...

    VálaszTörlés
  4. Nekem az ajakbalzsamok jöhetnének, ez az egyik mániám :p A lakkok közül meg a rózsaszín és a lila tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Az első szemhéjpúder és az ajakbalzsamok fogtak meg leginkább
    Bia

    VálaszTörlés
  6. A tus felkeltette az érdeklődésem, meg persze a körömlakkok, odáig vagyok értük, de most a szülinapomra is kaptam vagy hármat és már rengeteg van, el sem tudom őket használni .. :D

    VálaszTörlés
  7. Az ajakbalzsamok nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés
  8. nekem annyira tetszenek a körömlakkok sosem láttam még ilyen üvegeset de majd megnézem mert be kell szereznem egy ilyet:) de most csak az 1. szín tetszik:)

    VálaszTörlés
  9. nekem a nagyon fekete szempillaspirál keltette fel az érdeklődésemet :D de persze a lakkok is :)

    VálaszTörlés
  10. Körömlakkok közül van ami tetszik, de be van fagyasztva a kassza.

    VálaszTörlés
  11. csodaszépek, remélem eljutnak hozzánk is,a lakkokat tuti megveszem...meg tetszik még ajakbalzsamok, és a filces tus.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)