Menyasszonyi szett


bride



Azt hiszem az eddigiek közül ez áll legközelebb a nálunk népszerű menyasszonyi viseletekhez. (A csicsás műkörmöt leszámítva.)
Megint csak azt az általánosságot tudom elmondani hogy minél díszesebb a menyasszony ruhája, annál egyszerűbbek legyenek az ékszerek, a smink és a dekoráció. Hogy még egy kis extrát vigyek a szettbe én egy különleges frizurát választottam hozzá.

Mit szóltok ehhez a szetthez? :)

Megjegyzések

  1. Egyszerűen meseszép! :)
    Mindegyik darabot elfogadnám.
    Az a konty is tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem még friss az élmény, 6 napja lettem asszony, és szerintem az enyém volt a tökéletes összeállítás :))))))
    A fülbevaló tetzsik itt a többi nem az én világom! De ettől még ez a szett így egyben nagyon rendben van, passzolnak egymáshoz a cuccok, csak nem az én stílusom

    VálaszTörlés
  3. Meseszép a ruha és a cipő, nekem a konty picit fura .. :D

    VálaszTörlés
  4. A konyt naaagyooooon tetszik!
    A ruha nekem túl habos, a cipő sem az én stílusom, inkább tengerpartiesküvő-párti vagyok és az ilyen stílusú ruhkat kedvelem.
    Bia

    VálaszTörlés
  5. A konty meg a torta legjobb de a többit is elfogadnám, ha menyasszony leszek!!! :)

    VálaszTörlés
  6. A ruha annyira nem, de a többi tetszik:)

    VálaszTörlés
  7. A konty annyira nem, de a többi nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. A ruha felsőrésze nagyon tetszik, viszont az alsó része olyan befejezetlennek tűnik nekem.

    VálaszTörlés
  9. Jó a ruha, csodás a cipő. A csokor nekem kicsit színtelen én tennék bele vmi élénk színt. A ruhámat már kitaláltam, ahhoz ragaszkodok :D

    VálaszTörlés
  10. Ja, még az előzőhöz: a hajam kiengedve lesz, vagy csak félig feltűzve, enyhén hullámosan, mivel leendő férjem nem szereti a hullámos/göndör hajat :D Bár az esküvő még odébb van sajna :( :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép összeállítás! Bár én a nagy napon valami királykisasszonyosabbat szeretnék, tehát nagy abroncs, hímzés! :)

    VálaszTörlés
  12. Nekem a kiegészítők jobban bejönnek, minta ruha, mint a ruha. Az is szép, de nekem nem kimondottan jön be.

    VálaszTörlés
  13. óó de gyönyörű! de ha én tortát választanék biztos színesebb lenne :))

    VálaszTörlés
  14. a szett tetszik, viszont a haj nem jön be

    VálaszTörlés
  15. nagyon szép ez a menyasszonyi szett:) a konty is szép meg minden:) igényes:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)