1 ruha 2 stílus

Ezúttal a kis fekete koktélruha kerül terítékre, ami azt hiszem az egyik legalapvetőbb darabja minden nő gardróbjának. Válasszatok egyszerű, időtlen darabot, amit néhány jól megválasztott kiegészítővel mindig trendivé lehet varázsolni. ;)

2 style



Ruha: Tally Weijl

Az első szett egy dögös, vagány változat, amit viselhetsz egy buliban, Szilveszterkor vagy bármilyen eseményen, amin a dresscode megengedi az ilyen viseletet.

  • Öv: Tally Weijl 
  • Táska: Tally Weijl 
  • Cipő: Zara
  • Fülbevaló: Bijou Brigitte
A másik szett a klasszikus kis feketés szett, ami szuper választás egy elegáns vacsorán, családi ebéden, vagy bármilyen eseményen ami megköveteli a klasszikus, letisztult, kifinomult stílust.
  • Táska: Mango 
  • Cipő: Pull&Bear 
  • Nyakék: H&M 
Nektek melyik változat tetszik jobban? Mennyi kis fekete ruha lapul a szekrényetekben? :) 

Megjegyzések

  1. Nekem az első jobban tetszik! :)
    Huh hát nekem van 2 miniruhám, az egyik nagyon vad, így azt max bulizni lehet felvenni. És fekete felsőm van vagy 7-8 db. Bár nem rajongok a feketéért, de néha jól jön! :)
    Mindenből van feketém! :)))

    VálaszTörlés
  2. a második nekem szimpatikusabb :)

    VálaszTörlés
  3. ezek nagyon tetszenek!viselném!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon dögös az a piros cipő :)

    VálaszTörlés
  5. A jobb oldali jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. A második jobban tetszik de nekem úgyse állna jól egyik se.

    Móni

    VálaszTörlés
  7. Nekem az első jobban tetszik bár a piros magassarkút kicserélném.:)

    VálaszTörlés
  8. nekem egyértelműen a 2. tetszik jobban mert nem nagyon szeretem a párdusmintát

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)