Essence téli kézkrémek

Ismét érkezik egy téli Essence kézkrém kollekció, a tavalyi sütis után most forró italok illatába burkolhatod a kezedet a hideg hónapok alatt.







  • Karamellás forrócsoki
  • Almás-fahéjas puncs
  • Mézeskalácsos chai latte 
Ti melyiket választanátok? Én erősen hajlok a karamellás-forrócsoki irányába. :) 

Megjegyzések

  1. almás- fahéjasat kipróbálnám:)a forró csokis alapból kedvenc:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az almás -fahéjas puncs és a mézeskalácsos chai latte keltette fel az érdeklődésem! :))))
    A karamellát nem szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. a karamellás forrócsokit választanám :D

    VálaszTörlés
  4. Karamellás forrócsoki *.* úristen, de durva, kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
  5. Én mindet meg akarom szerezni :) Tavaly egyet se tudtam venni úgy elkapkodták

    VálaszTörlés
  6. Szerintem karamellás forrócsokisat fogok venni :)

    VálaszTörlés
  7. Jó olcsó a kézkrémjük én azt használom. :) Megszagolnám őket hogy melyik a legjobb.

    Móni

    VálaszTörlés
  8. karamellás forrócsokis egyértelműen!:)

    VálaszTörlés
  9. ALMA-FAHÉJ!!!!! <3 de nekem most egy avonos an amit imádok

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)