NOTD


 Spontán ötlet alapján született ez a verzió, gondoltam kipróbálom mi lesz ha kék, lila és pink színekkel maszatolok. :D Hát ez lett a végeredmény és meg kell valljam nekem ez az egyik kedvencem eddig. :)


Szóljatok ha már unjátok az ombre-körmöket! :D Én nem tudom megunni! :)

Ti milyen lakkot-körömdíszítést viseltek épp?

Megjegyzések

  1. éppen egy kék, lengyel lakkot :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon baba lett! Rajtam egy klasszikus-elegáns lakkozás van most, holnap vagy pénteken a blogra is kikerül. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nem unjuk :) Én az új Essence lakkok közül egyet, az I love bad boyst!

    VálaszTörlés
  4. Én nem unom. :) Nagyon jó lett ez is én is szeretném már kipróbálni. Sima szivaccsal is lehet? :D

    Móni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett:) most éppen nincsenek színesre kifestve a körmeim, csak színtelen lakkal:)

    VálaszTörlés
  6. Nem is lett rosz! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!:) Most éppen csak körömerősítő van a körmömön mivel múltkor nagyon durván kiakadt a tanárom.-.-

    VálaszTörlés
  8. NEkem sose sikerül ez az ombre dolog :(

    VálaszTörlés
  9. Én is sokat próbálkozom az ombrével de nekem is mindig nagyon gyatrára sikerül:D nekem tetszik jólett(ezis)!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)