A nap szettje

A mai nap szettje egy szuper kis válogatás a szezon trendjeiből. Vagány, de kényelmes, viselheted suliba, rohangászós napon, csajos programon, vagy bármilyen szabadidős programon is.

studded rose



Ebben a szezonban nagyon divatosak a virágmintás nadrágok és cicanadrágok, de biztosan sokatok számára picit megfélemlítőek, mondván nem nagyon lehet mivel párosítani. Ez abszolút nem igaz. Azzal kapcsolatban hogy kinek mi áll jól két dologra kell figyelni. Szín és minta. Ha kifejezetten vékony vagy, akkor jöhetnek a világosabb színek, pasztell árnyalatok és a nagy minták. Ha teltebb az alakod, akkor sötét színt válassz és apró mintákat.
Én ezt a darabot egy hosszú, vastag pulcsival párosítottam. A szegecses motoroscsizmák idén nagyon menőnek számítanak, ezért is került bele egy ilyen a szettbe. A cipővel kapcsolatban arra figyelj, hogy minél alacsonyabb vagy, annál rövidebb szárú darabot válassz, mivel a hosszú felső és hosszú szárú csizma még jobban összenyomja az alakod. Ha magas vagy akkor jöhetnek a hosszú szárú csizmák.
Táska téren én egy rojtos, nagy méretű darab mellett tettem le a voksom. Kiegészítők közül egy szegecses hajpánt és egy köves gyűrű került be a szettje. Mivel egy hosszú ujjú, magas nyakú pulcsiról van szó, ezért olyan darabokat választottam amik láthatóak lesznek.
Ha nőiesebbé szeretnéd tenni a szettet, válassz egy csajosabb lakkot. Én a cicanadrágon lévő mintűval megegyező pink színt illesztettem a szettbe.
A parfümöd legyen egy dögös, egyedi, picit rockos stílusú illat.

Style:
  • Leggings: Tally Weijl 
  • Pulcsi: H&M 
  • Táska: Mango
  • Csizma: Zara
  • Hajpánt: Tally Weijl 
  • Gyűrű: H&M 
Beauty:
  • Parfüm: Paco Rabanne "Black XS L'Excés" 
  • Körömlakk: Maybelline 
  • BB Cream: Maybelline 
  • Korrektor: Rimmel 
  • Púder: Rimmel 
  • Pirosító: Catrice
  • Highlighter: Essence
  • Quattro szemhéjpúder: L'Oréal 
  • Mono szemhéjpúder: NYX 
  • Szemceruza: L'Oréal 
  • Tus: Catrice
  • Szempillaspirál: Maybelline 
  • Rúzs: Rimmel 
  • Szájfény: Rimmel 
Tudom hogy nem mindenki szereti a full sminket hétköznapokon, különösen nem a drámaibb, sötétebb sminkeket, de szerintem ehhez a szetthez nagyon jól illik.
Itt találtok egy elkészítési módot a szetthez illő pink-füstös szemhez.
Én ehhez a szerkóhoz egy egyszerűbb frizurát választanék. Egy sima konty egy magasra kötött lófarok szerintem tökéletes és a szegecses hajpánt is jobban érvényesül. ;)

Mit szóltok ehhez a szetthez? Milyen stílusú szett legyen legközelebb a rovatban?

Megjegyzések

  1. nagyon tetszik az összeállítás :) a következőkben szívesen látnék valami elegánsabbat is

    VálaszTörlés
  2. IMÁDOM!! :$ :D nagyon jó lett

    VálaszTörlés
  3. Huha! :)
    A cipőt én magassarkúra cserélném, és a táskát is valami csinosabbra! :)
    De amúgy a többi nagyon jó! :))

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki az összeállítás, de nekem csak a pulcsi kéne :D

    VálaszTörlés
  5. jó ez a szett nagyon!!De a csizma nem tetszik!!

    VálaszTörlés
  6. ja valami elegáns szett jöhet:)valami őszi színben!

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom magamon a virágos cicanacit elképzeni de tetszik:)
    Az a hajpánt isteni!!
    Valami elegáns szoknyás kosztümöt szeretnék látni, meleg szinekben!

    Emmi

    VálaszTörlés
  8. hát nekem a csizma nem jön be, de egyébként jó kis szett :p egyszerű de nagyszerű ! :D

    VálaszTörlés
  9. Még soha nem volt semmilyen virágos cuccom, de nem is vágyok rá. Sajnos, vagy nem sajnos, nem az én világom...
    A pulcsi azért jöhetne!! :)

    VálaszTörlés
  10. A leggings nem tetszik, de a pulcsi nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  11. pulcsi a kedvencem, meg is keresem majd

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)