Elhasznált termékek

Bevallom picit nehezemre esik gyűjtögetni az elhasznált flakonokat, tubusokat, stb. :D De próbálok erőt venni magamon, hogy néha tudjak írni ilyen bejegyzést is, tapasztalatokról, hatékonyságról, minőségről.







  • Gliss Kur Liquid Silk Gloss sampon és balzsam - Őszintén szólva nagyon vártam már hogy elfogyjon ez a szett. Régebben hajlamos voltam félre rakni egy smapont vagy balzsamot, ha nem jött be, így néha 4-5 termék is használat nélkül árválkodott a polcomon. Manapság, ha csak nem iszonyú rossz termékről van szó, akkor próbálok vele megküzdeni. Ennek a termékcsaládnak nagyon kellemes illata van, szép fényes lesz tőle a hajam, viszonylag puha is, de mégsem éreztem olyan nagyon jónak. Újravenném e? Nem hiszem. 
  • Balea Mangó-Vanília tusoló-szorbet - Nagyon finom illata van, de az állaga ilyen furcsa zselés-ragacsos és nem igazán habzik. Újravenném e? Nem! 
  • Beyonce Heat Rush parfüm - Késő tavasszal és nyáron ez volt a kedvenc parfümöm, körülbelül 4,5 hónap alatt fogyott el a 30ml. Imádtam a citrusos, friss, egzotikus illatát, nekem mindig a naplemente jutott róla eszembe. Újravenném e? Nyárra mindenképpen! 
  • Essence You Rock! Szemhéjpúder bázis - Több mint egy év alatt használtam el, habár tavaly télen és év elején még volt Artdeco szemhéjalapozóm, amivel felváltva használtam. Egy egészen pici is elég volt belőle, nagyon jól kihozta a színeket, nem maszatolódott el semmi. Nyár elejétől kezdve éreztem azt hogy picit szárazabb lett, így nehezebb volt eloszlatni, de azért hősiesen elhasználtam. Újravenném e? Mivel limitált kollekciós darab volt ezért ez nem lehetséges, de biztosan vennék még Essence szemhéjalapozót, mert ezen az áron szuper minőséget kapunk. ;) 
  • Catrice Carbon Black filces tus - A kedvenc fekete tusom volt. :( Sajnos már nem kapható. Nagyon sokáig tartott, nem folyatott, nem száradt ki, szép, precíz, extra fekete vonalat lehetett vele húzni és a szín sem kopott le. Újravenném e? Igen!
Ti mit használtatok el ebben a hónapban? Van olyan amiről csak rossz tapasztalatotok volt? Van olyan amit biztosan újra vesztek majd? 

Megjegyzések

  1. Nekem most fogyott el a Gliss Kur samponom, hajpakolásom, spray-m az áttetsző lila termékcsaládból, amit nagyon imádok így a hajpakolás kivételével mindet újra vettem! :)
    Sok olyan cucc van amit újra vennék, de van amit nem. Pl. az Avonos pattanásos, vegyes bőrre való kencéket biztosan nem veszem újra, kipróbáltam mindet, semmilyen hatásuk nem volt... :S

    VálaszTörlés
  2. kíváncsi lennék milyen ez a szemhéjpúder bázis.:)

    VálaszTörlés
  3. A Mülleres barnító uffff! Soha többé, foltos lettem bárhogy kentem:O és a kifogyás határán alergiássá válam rá... kiütés és viszketés!!! Fúj fúj fúj:S

    Az imádott termék a RIVAL de Loop
    clean & care arcradír ami pantenolt és barackmagot tartalmaz a másik ilyen RIVAL termék a Hydro Gel ami kaktuszgyümölcsöt és hyaluront tartalmazott! Mindkettő kiváló termék!!:DDD Tuti újra veszem őket!

    Emmi

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)