Essence "Breaking Dawn" trendkiadás

Szerintem senkit nem ér meglepetésként hogy a Breaking Dawn Part2 megjelenésével egyidejűleg ismét piacra dob egy vámpíros kollekciót az Essence. :) Nekem a tavalyi kivételével mindegyik nagyon tetszett, abból csak a parfümre vágytam nagyon, de addig húztam-halasztottam a megvásárolását, amíg végül elfogyott. :-/
Ebből a kollekcióból viszont tetszik pár dolog. Tetszenek a színek, jó ötletnek tartom a pigmenteket. Egyébként az előzetes képeken úgy tűnt hogy lesz hozzá parfüm is és egy zöld pigment...
No mindegy, nézzük mi került bele ténylegesen a trendkiadásba.


 Íme a teljes kollekció.


 "Edward's Love" nevű pigment.


 "Jacob's Protection". Rá kíváncsi leszek élőben. ;)


 "A Piece Of Forever". Őt is meg fogom nézni alaposabban. ;)


 "Alice Had A Vision-Again" nevű pigment.

 

 Csillámos tusok. Rájuk is kíváncsi leszek azért. "Alice Had A Vision-Again" és "Jacob's Protection".

 

 Arany színű rúzs. "A Piece Of Forever" névre hallgat. Valamiért úgy érzem őt gyakran lehet majd látni a 299FT-os leárazott termékek között. :D


 Szájfények. "Alice Had A Vision-Again" és "Renesmee Red". Az idei sötét ajakszín trendekbe jól beleillenek. :)


 Csillámos púder "Bella's Secret" névre keresztelve. Őt is megvizsgálom majd, szeretem az ilyen csillámos dolgokat. :D


 "Renesmee Red" nevű pirosító. Első látásra nekem picit fura színe volt, de azért megnézném majd közelebbről is.


 "Jacob's Protection" és "A Piece Of Forever" nevű lakkok. Csak én vagyok így vele vagy más szerint is baromi jól néz ki ez a két szín egymás mellett? :D


"Edward's Love" és "Alice Had A Vision-Again" árnyalatok. Én szeretem az ilyen sötét lakkokat. :)

Mit szóltok ehhez a kollekcióhoz? Várjátok már a filmet? :)

Megjegyzések

  1. Ebből a szájfények érdekelnének :D de azok nagyon *-*

    VálaszTörlés
  2. A legelső képen, ahol "mindenki" ott van, azt hittem a rúzsra, hogy korrektor :D Érdekes színe van, meg fogom nézni :) A szájfényeket is meg a lakkokat is :) Azt lehet tudni, hogy mikor lesz nálunk?

    VálaszTörlés
  3. A szájfények, a rúzs és a rózsaszín lakk. *___* Atyaisten! Amint kijön irány a drogéria!

    VálaszTörlés
  4. Mind a négy lakk csudiszép :)

    VálaszTörlés
  5. Az a rúzs nagyon érdekes színű...
    A tusok jók lehetnek a lila pegmenttel párban:)

    Emmi

    VálaszTörlés
  6. A pirosító meg a lakkok tetszenek:)

    VálaszTörlés
  7. lila és fekete pigmentek tetszenek, a lila lakk,csillámos tusok,lila szájfény :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)