Fashion Art

fall mood

Megjegyzések

  1. A naci meg a kabi nem rosszak! :))
    De még a tatyó is tetszetős! :)

    VálaszTörlés
  2. A kabát nem jön be, de a többit szivesen elfogadnám.

    VálaszTörlés
  3. nekem is a kabát nem tetszik csak, a többi bármikor jöhet :D

    VálaszTörlés
  4. Mindent kérek szépen!!! Köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  5. Imádom a kötött kardigánokat és poncsókat!!:D Totál retrós!!Jöhet ez a kompozíciót én viszem:DDDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  6. a tökéletes őszi hangulatú szett...elfogadnám. :)

    VálaszTörlés
  7. A színvilág nagyon bejön, de ez a kardigán nekem valahogy fura - szerintem nem venném fel, akármennyire is tetszenek a színei

    VálaszTörlés
  8. Nadrág a táska és a csizma nagyon tetszik!!Meg a kis őszi képek!!

    VálaszTörlés
  9. nadrág, csizma, táska lájk :D

    VálaszTörlés
  10. ebbe bele szerettem *.* nagyon jól néz ki, ebből minden jöhetne hozzám ! :)

    VálaszTörlés
  11. a csizma nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. csizmaaa a best. Ilyet keresek feketében

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)