Hírek

Jelenleg két játék is folyik az oldalon, az egyikről az előző bejegyzésben olvashattok, a másikra az oldalsávban lévő képre kattintva tudtok jelentkezni! ;)

Emlékeztek még az Essence Cute As Hell trendkiadására? Ti is imádtátok? Nos akkor jó hírem van, ugyanis idén ősszel az Essence pultokkal rendelkező DM üzletekben újra kapható lesz ez a szuper kis kollekció.






A pirosítót anno imádtam. :P Mit szóltok hozzá? Vesztek majd belőle valamit?

Ti melyik régi Essence trendkiadást látnátok szívesen ismét a polcokon? Én bevallom olyanoknak is örülnék amiket anno hozzánk nem hoztak be. New League, Rebels, Crazy Good Times,Crystalliced, Natventurista, Ballerina... hm jó is lenne! :) A régi kedvenceim pedig a Blossom Etc, Moonlight és a Creamylicious.




Megjegyzések

  1. Ezek közül tetszik: a csillagos tetkó, a rózsaszín és lila lakk, és a szájfények.:)

    VálaszTörlés
  2. Anno nem vettem belőle semmit, de most nagyon megtetszett belőle az a narancs körömlakk. :)
    Múltkor találkoztam Németországban a Snow White kollekcióval. Nagyon tetszett, kár hogy hozzánk nem jut el. Vettem is egy szép lakkot, amit Kuka törp inspirált. :D
    Jó lenne viszontlátni a Twilight-os kollekciókat is.

    VálaszTörlés
  3. Én minden régebbi Essence trendkiadásnak örülnék, ha visszahoznák! :)))

    VálaszTörlés
  4. Semmire nem zsongtam be ebből a kiadásból, de lehet élőben megtetszik majd valami :D

    VálaszTörlés
  5. a szájfényekből választanék egyet :D azoknak olyan jó színük van :D

    VálaszTörlés
  6. A csillagos nyomdás cucc és a pirosító nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem ez abszolút kimaradt plusz még pár előtte is, szóval örülnék jópárnak! :)

    VálaszTörlés
  8. Úúú, de klassz!! :)

    Erről sajnos lemaradt régen, de ha most sikerülne hozzájutnom, egy szájfényt biztosan megvennék!
    Olyan cuki!! ^^ :D

    VálaszTörlés
  9. Nem is tudom a szájfények szépek, volt a vámpíros kiadásban egy szempilla dúdító por... azt úgy kipróbálnám:DDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  10. nekem az a csillagos nyomdás nagyon bejön :D:D

    VálaszTörlés
  11. a narancs körömlakk nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  12. a körömlakkok ismét tettszenek! trendkiadások neveit meg sose jegyeztem meg ..:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)