Menyasszonyi szett

bride



Számomra az esküvő egy tavaszi-nyári esemény, ezért is döntöttem úgy hogy a menyasszonyi szetteket erre az időszakra időzítem a blogon, míg ősszel inkább a Halloween, télen pedig a karácsony-szilveszter és a farsang kerül majd előtérbe.
Szóval ez az év utolsó menyasszonyi szettje. Szerettem volna ezúttal valami színesebb szettet, ezért ebben az összeállításban a lilás-rózsaszínes mályva szín, illetve a lila árnyalatai kerülnek főszerepbe.
A kedvencem a szettből a cipő és a csokor. Nem tudom miért de nekem ez valahogy egy picit ősziesebb menyasszonyi szett, jobban el tudom képzelni egy szép napsütéses őszi napon, a háttérben a sárguló levelekkel. Mivel a ruha, a csokor és a cipő feltűnő, ezért a smink és a frizura visszafogottabb, valamint a torták közül is egy szimpla, virággal díszített kis csodát választottam. Az ékszerek terén pedig próbáltam a lehető legminimalistább stílusú darabokat a szetthez illeszteni.
Mit szóltok hozzá? Melyik szett volt a kedvencetek? :)

Megjegyzések

  1. Hát nekem ez a ruha túl szolid, de a cipő nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű :) bár nekem minden menyasszonyi ruha nagyon tetszik, ez maga a tökély :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép!
    Nekem mostanában már inkább a szolidabb ruhák jönnek be, nem a habos-babos gyönyörűségek

    VálaszTörlés
  4. a ruha nem igazán, de a kiegészítők annál inkább tetszenek :D :) ez a lilás szín nagyon szép

    VálaszTörlés
  5. A ruha nekem sem jön be annyira de a kiegészítők és a cipő,meg minden tetszik a képről, csak a ruha nem.

    VálaszTörlés
  6. Csodás darab és a cipő külön feldobja, de a csokor nekem nagyon melankólikus. Nem illik az összeállításhoz...
    Ezt a rózsaszín sminket szívesen megnézném videón:D

    Emmi

    VálaszTörlés
  7. Szép ruha, de kevés ember az akinek ez jól áll , a haj nagyon édes :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű!
    Remélem egyszer látok egy hasonló ruhát egy menyasszonyon! :D
    De magamnak azért ettől habos-babosabbat képzelek el!! :DDDD

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép ez a ruha, bár nem hiszem, hogy rajtam jól mutatna :)

    VálaszTörlés
  10. A ruha szép de magamon nem igazán tudnám elképzelni.:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)