Napi cukiság

False eyelash



A Claire's üzleteiben lehet kapni ezt a cuki pókhálós műszempillát, ami a Halloween-kollekció része. Szerintem nagyon aranyos és vicces. Mit szóltok hozzá? Ti minek öltöznétek be? :)

Megjegyzések

  1. hű...hát max akkor raknám fel, ha tényleg beöltöznék valaminek halloween-kor :D de azért ötletes

    VálaszTörlés
  2. kreatív ötlet :) és nem tudom minek öltöznék be. eddig csak egyszer volt rá példa, akkor is boszinak :D

    VálaszTörlés
  3. de jó pókhálós, imádom a halloweent!!!:))

    VálaszTörlés
  4. júj de jó! *.* Ilyen nekem kell!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik! :)

    Ha ehhez kéne igazítanom, hogy minek öltözzek be, biztos a halott menyasszony lennék... Végül is valahol neki is van egy pókja, ha jól tudom. :DD

    VálaszTörlés
  6. szerintem se nem vicces se nem cuki, inkább csak egy újabb Halloween idiótaság. Tudom az én hibám, hogy utálom ezt a Halloween műbalhét :D

    VálaszTörlés
  7. Nem rossz... csak nem az én világom a pokhálós pilla!
    Csontváznak fogok öltözni:D

    Emmi

    VálaszTörlés
  8. Nem rajongok a halloweenos cuccokért .. nem az én műfajom .. :s

    VálaszTörlés
  9. nem tetszik:/ amúgy ha beöltöznék, fogalmam sincs, hogy mi lennék, ilyen téren elég fantáziátlan vagyok :D

    VálaszTörlés
  10. ötletes. Nem tudom minek öltöznék be, de régebben voltam már vámpír és ördög is.:)

    VálaszTörlés
  11. nekem nem tetszenek az ilyen fura szempillák

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)