2013. július 12., péntek

Essence kifutó termékek

Az Essence szortimentfrissítését megelőzően néhány terméktől el kell búcsúznunk. Ezekről hoztam most egy listát, így előre kinézhetitek, hogy mi az amit az akcióval meg akartok szerezni. Íme! :)












Amire én le szeretnék csapni:
  • A szemhéjpúderek közül az első kettő 
  • A ferde ecset és az I love Rock szemceruza
  • Az epres ajakápoló 
  • Stay with me 01
  • New York szájfényszett
  • Lakkok közül: 110; 116; 139; 02; 03; 08 

Ti kinéztetek valamit? :) 

10 megjegyzés:

  1. szemhéjpúder- első
    tusvonalhoz a ferde ecset
    epres ajakápoló
    ésss az összes lakk *-*

    VálaszTörlés
  2. Az első szemhéjpúder, az ecset - a lakkokat pedig még meglátom :-)

    VálaszTörlés
  3. én csak a stay with me szájfényt szeretném megvenni :)

    VálaszTörlés
  4. Én a lakkokra fogok lecsapni ^^

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. szájfényekre csapok le!4 azok nagyon jók!

    VálaszTörlés
  6. én úgy vagyok ezekkel a leárazásokkal hogy amit épp meglátok :D

    VálaszTörlés
  7. Ami kell:2 szemhéjpúder, pirosító, szájfények és 1 körömlakk biztosan,de biztos lesz több kívánságom is:)

    VálaszTörlés
  8. Mindenképp megfogom lesni őket élőben, mert kinéztem 1-2 dolgot. :)

    VálaszTörlés
  9. Talán a lakkok közül szerzek be párat.

    VálaszTörlés
  10. Engem innen az ecset, az első krémpirosító meg pár lakkocska fogott meg. Meglátjuk, mire tudok lecsapni :D

    VálaszTörlés

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...