A nap szettje

Mára egy igazán nyárias szettet hoztam nektek, amit viselhettek egy nyáresti programon, buliban, vagy akár egy elegánsabb eseményen is.

aquamarine



Maga a szett erre a csodás kékes-zöld ruhácskára épül. Én egy barna, zöld berakásos wedge szandállal és egy színes, mintás kis alkalmi táskával képzeltem el. Ékszerek terén egy karkötőszettet és egy különleges nyakláncot választottam.
Ha hétköznap viselnéd a szettet, akkor egy saruval és egy oversize táskával szuperül nézne ki, például egy rojtos darabbal.
Mivel maga a szett eléggé feltűnő és a smink is, nagyon látványos, én egy nude körömlakkot választanék hozzá. Parfümök terén pedig mindenképpen valami nyárias, üde illat illik ehhez az összeállításhoz.

A szetthez én egy látványos füstös hatású szemsminket képzeltem el, ami így fest:

Eyeshadow


Eyeshadow   (clipped to polyvore.com)


Bronzosítóval, visszafogott pirosítóval és highlighterrel, valamint egy vizes hatású pink szájfénnyel. Ha a szett hétköznapi változatát viseled, akkor a szemhéjpúderek helyett válassz egy türkiz tust. ;)

Frizura terén két ötletem is van.  :P

Estére: 



Nappalra: 



Nektek melyik tetszik jobban? Mit szóltok ehhez a szetthez? :)

Ui.: Ha szeretnétek tudni egy-egy ruhadarab vagy sminktermék árát vagy márkáját, akkor kattintsatok a szettet ábrázoló képre! ;)


Megjegyzések

  1. a smink meseszép és az első haj jobban tetszik :)) a ruha már kevésbé, a cipellő viszont nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
  2. Hu az a nyaklánc és az a ruha engem levett a lábamról! Csodaszép!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a ruha és a smink is. A két frizura között pedig az első tetszik jobban.:)

    VálaszTörlés
  4. Woww de szép smink, és ruha, meg nyaklánc!

    VálaszTörlés
  5. A szett nem tetszik, de a sminkholmik és a smink igen. :)

    VálaszTörlés
  6. A smink valami meseszép!!!
    A szett meg mindenestül úgy ahogy van :)

    VálaszTörlés
  7. A ruha nagyon tetszik (bár inkább a színe, a fazonját nem tudom magamon elképzelni)
    Viszont a nyaklánc, cipő jöhet, valamint ha valaki befonja a hajam ez első mintával, vállalom :-D

    VálaszTörlés
  8. Szép ruha! A karkötők szuperek.A smink egy kicsit sok lenne nekem de nagyon klassz! :)

    VálaszTörlés
  9. Hibátlan összeállítás! (:
    Nekem csak annyi a bajom vele, hogy nem nagyon szeretem a magassarkúkat, de ez persze az én gondom (:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)