Őszi Sminktrendek: Hangsúlyos ajakfestés

Az ősz egyik vezető sminktrendje, csakúgy mint tavaly, a hangsúlyos, sötétebb ajakfestés. Tudom,hogy ettől sokan ódzkodnak, de higgyétek el, mindenki találhat olyat, ami jól áll neki. ;) Most hoztam néhány alternatívát a termékekre, minden árkategóriából és típusból.

fall lip trend



Fehérebb bőrhöz nagyon jól illenek a sötétebb, lilás, burgundi árnyalatok, a fuksziák, a szilvaszínek, a bogyós gyümölcsök színei. Sötétebb bőrtónushoz pedig a barnába hajló, narancsos beütésű, meleg vöröses színek,az arany csillogású árnyalatok passzolnak.

A sötétebb árnyalatok viselésénél van néhány alapszabály, amiket érdemes betartani:

  • Csak hidratált ajkakon mutatnak jól ezek a sötét színek, a cserepes, kiszáradt szájon csúnya hatást nyújt, ezért ha ilyen rúzst vagy szájfényt szeretnél viselni idén ősszel, akkor használj rendszeresen ajakradírt és ajakbalzsamot is. 
  • Fontos a precíz felvitel, ezért érdemes egy ajakkontúr ceruzát is beszerezned, természetesen ugyanolyan színben, mint a rúzs. 
  • Ha még nem vagy profi rúzsozó, vagy nem bízol a szájfény applikátorában, akkor használj ecsetet a felvitelhez. 

Ti kedvelitek ezt a trendet? Ha igen, akkor viselitek is? Milyen termék formájában? :) 

Megjegyzések

  1. én nekem ezek a sötét színek nem állnak jól, szerintem, meg más szerint sem. De egyébként szép színűek lennének, csak nem rajtam :)

    VálaszTörlés
  2. Én is extra bénán nézek ki sötét rúzzsal, pedig nagyon tetszenek...

    VálaszTörlés
  3. alapból nem vagyok nagy rúzspárti, a sötét színeket meg pláne nem kedvelem :) de persze van akink írtó jól áll :))

    VálaszTörlés
  4. Akkor ezt leszavaztátok! :D Kár pedig, terveztem hogy lesz nyereményben sötét rúzs.

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon bejön! :)
    Ezért (is) imádom az őszi időszakot..:)

    VálaszTörlés
  6. Én még a sötét rúzsokat nem próbáltam, de szeretem a jól pigmentált, feltűnő darabokat. :)
    Lehet kipróbálom majd, hogy állnak, egy bordót vagy lilát szívesen kipróbálnék. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)