NOTD - Galaxy Nails

Az egész úgy kezdődött, hogy a lakkjaimat válogattam, amikor a kezembe került egy ősrégi Essence lakk, ami még az első vámpíros trendkiadásban volt. Ki is akartam dobni, de azért gondoltam belekukkantok. Legnagyobb meglepetésemre a lakknak semmi baja nem volt, azon kívül, hogy az állaga picit sűrű volt, amit egy kis lakkhígítóval meg is gyógyítottam. Ezután tűnődtem egy sort, hogy milyen manikűrhöz lehetne ezt felhasználni. Cutepolish youtube oldalán végül megvilágosodtam: nekem ki kell próbálnom a galaxisos manit. :D
Persze az enyém korántsem lett olyan szép, sőt szerintem egyáltalán semmilyen szép nem lett. :D De hát gyakorolni kell. ;)
Most az első próbálkozást láthatjátok. :) Lehet kritizálni meg minden. :D


 Az elkészítéséhez alapnak egy fekete, ezüst csillámos lakkot használtam. Szivaccsal erre vittem fel a nebula alapjául szolgáló fehér színt. Erre jött a sárga, a rózsaszín, a lila és a halványkék lakk. Majd a széleket a fent látható sötétkék Essence lakkal mostam össze.

 Még több fotóért és a végén egy kis cukiságért katt a lenti linkre. ;)




 Ezután jöttek a nagyobbacska csillagok egy fehér lakkal. A kicsiket pedig egy csillámos topperrel oldottam meg.


 Cégül egy réteg fedőlakkal festettem át. :)


 A csillagokon kívül mindennek elégedett vagyok, azok kicsit (nagyon) nyomik lettek. :D 


 A felhasznált lakkok. :)


 "Na lássuk mik ezek!Oh, nem lehet őket megenni, akkor nem is érdekel!" :D


A fotózás közben kitört a III. Világháború is. :D


Ti készítettetek már galaxisos manit? :) Mi a kedvenc mintátok? :)

Megjegyzések

  1. Igen, de az én első próbálkozásom fele ennyire nem lett jó! :D

    A tiéd a fantasztikus :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :D Hát attól messze van, de legalább volt merszem kirakni, sok korábbi kreációmmal ellentétben. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem nem jön be a galaxisos köröm, de jól megcsináltad :).

    VálaszTörlés
  4. Ű de cukker maccsod van! :D
    Szerintem egész jó lett a manid, szeretem a galaxis manikat! :)

    VálaszTörlés
  5. ne hülyéskedj már, nagyon jó lett ! :)
    az állatkák pedig írtó édesek :D

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus manikűr lett!! Nagyon tetszik!
    Cuki cica és macska!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik,ügyes vagy!!!!
    Ha lesz időm egyszer én is neki veselkedem:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett :) Alapból szeretem a galaxisos manikat, ez is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem nem lett ez rossz, csak a fehérből lett túl sok benne :) Az állatkák meg cukik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)