Weekly Inspiration

A november számomra mindig is egy olyan hónap volt, amivel kapcsolatban csak egy dolgot vártam: hogy elteljen. Nincs olyan ünnep vagy alkalom amire készülni lehetne, amit várhatnék. Az idő szörnyű, ködös, esős, legrosszabb esetben még havazik is. Úgy voltam vele, mint a januárral. Csak essünk túl rajta. Ahogy akkor várom a tavasz első jeleit, úgy novemberben sem nagyon tudok másra gondolni, mint az adventi időszakra, a karácsonyi vásárra, a karácsonyi zenére, a fényekre, hogyan fogom feldíszíteni a lakást, kinek mit veszek, mi lesz a karácsonyi menü, mit sütök majd, meg persze arra, hogy mielőbb letudjam a vizsgáimat. :D
Ezért aztán idén eldöntöttem, hogy ebből elég, novembernek és nekem békét kell kötnünk. Ennek érdeklében sorra vettem, hogy mik azok a dolgok, amiket szerethetőnek tartok benne. A hosszú esték kandallótűzzel, forró itallal és egy jó könyvvel vagy filmmel. Minden évben van egy olyan film, amit nagyon várok és novemberben kerül a moziba (idén a Catching Fire). Joy-Napok. Miért ne lehetne már novemberben elkezdeni a karácsonyi vásárlást? Lehullott falevelek takarítása. A sorozatok szezon-közi szünetében marad idő a régi kedvencekre (Gossip Girl, Szex és New York, Született Feleségek). Új receptek kipróbálása, hogy legyen miből választani karácsonyra. :P Meg persze itt vagytok ti és a blog, amihez rengeteg ötletem van erre a hónapra. :) Legyen tehát csodás novemberünk! :)


A hűvösebb időnek is örülhetünk néhány dolog miatt. Elővehetjük a csini melegebb ruhákat, forralt borozhatunk és senki sem szólhat meg minket, ha a hétvégét pizsiben, takaró alatt egy jó könyvvel vagy sorozat-maratonnak vészeljük át. :P


Vagy épp a rossz idő miatt ilyen finomságokkal kényeztetjük magunkat. :P


Valamint elkészíthetünk ilyen csodás őszies sminket. :)


Tökéletes outfit. :)


Kötelező feladat: sétálni a lehullott levelek között. :)


Vagy épp őszi depi ellen megvenni egy csodás lakkot. Vagy többet. :P


Testmozgásként átpakolni a ruhásszekrényt vagy a gardróbot. Elvégre tudnunk kell, mire csapjunk le a Joy-napokon. :P


Ez nagyon is igaz. :)


A hosszúra nyúlt estéket kihasználva ilyen csodákat készíthetünk. :)


Ez az abszolút álomkonyhám. Otthonos, tele fénnyel és rengeteg hellyel. :)


Imádom az ilyen lakásokat, amikhez hangulatos kis terasz tartozik. Főleg ha folyóparton van, vagy parkkal szemben. :P


Ha ide beszabadulnék... :D


Ezt hiszem bátran mondhatom, hogy nincs olyan kény, aki ne örülne egy Birkin táskának. ;)


Vagy néhány új pihe-puha ecsetnek.


Jajjj ez valami csodás! *.*


Ettől még ma is szakadok. :D


Melyiket választanátok? :P


Blake Lively. Mert imádom. :)


Minden amire szükségünk lehet egy borongós hétfő reggelen. :P


Ki ne örülne, ha ezek a szekrényében sorakoznának? :)


Gyönyörű szín.


Sosem vennék semmilyen Apple terméket még egyszer, de ez a laptop csodálatosan néz ki. *.*


Álomruci. *.*


Kell egy ilyen virágos bakancs! :D


Ez nagyon egyben van. ;)


Heti álomházikó. :)


Csak szerintem néz ki mesésen az ombre haj befonva? :P


Csodás őszi outfitek. :)


Ez mennyire édes már? :D Ha valaki még nem látta az Ylvis-Fox című számát, tessék rákeresni és szakadni egyet. :D


Ha valaki lát ilyet, akkor kérem szóljon, mert egyszerűen kellkellkell! :D


Még egy mesés outfit. :)


Pöttyös és szívecskés harisnya is kell. :P


Csodás smink. :)


Kedves Jézuska. Nagyon jó voltam az idén... :P


Világmeghódító-cipellő. :)


Kedves Jézuska! Nagyon-nagyon jó voltam az idén... :D :P Na jó, csak vicceltem. :D De kapásból négy ok, hogy miért érdemes nézni a Pretty Little Liars-t. Na meg a Raveswood-ot Tyler Blackburnnel. :P


Ti mit szerettek a novemberben? :) Szép Hetet Mindenkinek! :)

Megjegyzések

  1. Az álomkonyha és az álomruha az én álmaimnak is megfelel :-)

    VálaszTörlés
  2. A Ravenswoodnak sajnos elég siralmas nézettségi adatai vannak, így nov. 19-e után lekerül az adásról és majd csak jan. 7-én folytatják amikor is a PLL után fogják adni. Pedig nekem nagyon bejött eddig a sorozat, bár az,hogy a főszereplő lányt rögtön kinyírták az írók, nem annyira jött be még ha szellemként szerepel is tovább.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Névtelen! :) Nem a nézettségi adatok miatt kerül le, hanem mert akkor egyébként is szünet lenne a sorozatban, ahogy most a PLL is szünetel. ;)

    http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/tv-ratings-boosted-pretty-little-650440

    Egyébként ha elolvasod ezt a cikket, kiderül belőle, hogy a sorozat a csatorna legnagyobb nézettségű új sorozata az idén. :)

    VálaszTörlés
  4. A csókod körmök meg a cicás harisnya nagyon jópofák! :D

    VálaszTörlés
  5. http://www.ebay.com/itm/Women-Cute-Cat-Tail-Kitten-Knee-High-Tattoo-Stockings-Pantyhose-Tights-Leggings-/330954713372?pt=AU_Womens_Clothing_2&hash=item4d0e70291c

    http://www.ebay.com/itm/Sexy-Cat-Bear-Tattoo-Socks-Sheer-Pantyhose-Mock-Stockings-Tights-Leggings-/200972245409?pt=US_CSA_WC_Hosiery_Socks&var=&hash=item2ecae119a1

    miááúúú

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép smink, lakkok, manikűr, laptop, gyűrű!

    VálaszTörlés
  7. Én a január és a február hónapokkal vagyok így :S.

    VálaszTörlés
  8. Nincs mit, Miááúú:)

    VálaszTörlés
  9. Szuperek ezek a képek! A bennem lévő szarkát máris megfogtad azzal a nyakékes giffel :P Persze a többi kép is nagyon jó, igazán hangulatosak és csajosak :)

    VálaszTörlés
  10. gyertyák, OPI lakkok, nem tudnék választani *-*

    VálaszTörlés
  11. Imádom a képeidet! Egyet sem tudnék kiemelni, mert mindig mindegyik annyira tetszik!
    Blake Lively engem mindig lenyűgöz, a stílusa, a ruhái a haja a smink, az főleg azért mert rejtett szemhéja van és mégis annyira jól mutat rajta a smink!

    VálaszTörlés
  12. Úristen, az a gardrób és az a konyha! *.* Amúgy amíg Pécsen éltem, imádtam a novembert, ott csak akkor kezdtek el igazán sárgulni a falevelek, itthon pedig már alig volt valami a fákon. :D

    VálaszTörlés
  13. Remek képek, nagyon jó kis válogatás :)!

    VálaszTörlés
  14. Szuper képeket válogattál újfent, utolsóhoz egy megjegyzés: Kedves Jézuska! Nagyon-nagyon jó voltam az idén! :D :D (De egyébként nem lennék telhetetlen, Drew bőven elég lenne! :D)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)