2013. december 14., szombat

A nap szettje

Mára egy olyan összeállítást hoztam nektek, ami szerintem tökéletes a karácsonyi előkészületek rohanós hétköznapjaihoz, amikor ajándékokra vadászol vagy épp forraltborozni mész a barátaiddal vagy a családoddal. Egyszerű, kényelmes és nagyon divatos szett. :)

XMAS Shopping



Mi lehetne praktikusabb a kedvenc farmerodnál? Találd meg a tökéletesen passzoló darabot. Ha kifejezetten vékony vagy, akkor jöhetnek a világos, koptatott farmerok, ha pedig teltebb az alakod, akkor koptatás nélküli, sötét darabot válassz. :)
A hidegben fontos a réteges öltözködés és bármilyen régimódinak is tűnik, de vegyél egy trikót vagy topot az inged alá. Ugye nem szeretnél egész télen betegeskedni? Ezután jöhet a kedvenc kockás inget, amihez jól illik egy szőrmés mellényke. A bevásárlóközpontokban biztosan te is le szoktad tenni a kabátod a megőrzőbe, de ha egy ilyen rajtad van, akkor nem fogsz fázni a különböző klímájú üzletekben.
Én ehhez a szetthez egy vagány, military stílusú kabátot választottam, amihez kockás sál és egy divatos kesztyű is jár. :)
A csizma amit a szettbe illesztettem ugyan magas sarkú, de a kényelmesebb változatból. Ennek ellenére egy jó talpbetét biztosan elkél bele. Biztosan neked is megvan a kedvenc pakolós táskád, amibe egy egész univerzum belefér. Na ezt most hagyd otthon és válassz egy kisebb, vállra akasztható fazont. Ez a láncos táska elég nagy, hogy a legfontosabb dolgok: kulcs, pénztárca, telefon, sos-smink cuccok. Kényelmesebb egy ilyen táskával vásárolni és válogatni, mint egy hatalmas oversize darabbal. Vigyél magaddal egy divatos, kicsire összehajtogatható shopper táskát inkább. ;)
Kiegészítőnek én egy egyszerű de látványos statement nyakláncot választottam, szerintem praktikusabb mint egy hatalmas fülbevaló vagy gyűrű. :)

Télen a kezünk ápolása különösen fontos és sok márka készít már mini kézkrémet, ha kiszáradásra hajlamos a kezed, akkor vigyél magaddal egy ilyet. Én ehhez a szetthez egy meleg, picit édesebb de nem émelyítő parfümöt választanék és egy piros lakkot. :)

A karácsonyi készülődés sem lehet mentség az elhanyagolt külsőre. Válassz gyors, könnyen elkészíthető, de mutatós frizurákat. A lenti videóból megtanulhatsz egyet. ;)


A szetthez illő csini, hétköznapi sminket pedig 10-15 perc alatt el tudod készíteni:

5 perc: Használj BB krémet alapozó helyett. Dolgozd el alaposan, ha szükséges használj korrektort is, majd fixáld púderral az eredményt. Ezután jöhet egy kis bronzosító és egy visszafogott pirosító. 
3 perc: Használj egy fehér vagy gyöngyházfényű csillámos, krémes szemhéjfestéket alapnak. Dolgozd el az ujjaiddal. Ezután egy fehér csillámos szemhéjpúdert vigyél fel rá, ezt is dolgozd el. A belső szemzugodba alulra is vidd fel. Ezután jöhet egy ezüstös szín, ami a külső szemzugodba, V alakba vigyél fel és satírozd el. Ha sötétebb, intenzívebb eredményt szeretnél, akkor egy matt fekete színt is vigyél fel és alaposan dolgozd el egy satírozóecsettel (Essence Smokey Eye ecset). 
3 perc: Húzd ki a szempilláid vonalát egy fekete szemceruzával alul és felül. Húzz vékony fekete tusvonalat. 
1 perc: Fesd ki a szempilláidat. 
2 perc: Formázd és hangsúlyozd a szemöldököd. 
1 perc: Végezetül a szádra egy színezett ajakápoló kerüljön. :) Készen is vagy! 


Mit szóltok ehhez a szetthez? :) 

10 megjegyzés:

  1. Úh az ing a kis mellénnyel nagyon tuti :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a frizura a csizma és a nyaklánc meg a smink termékek tetszenek! A többi nem!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon nem tetszenek a kockás ingek...:S ezen kívül viszont bármi jöhetne a szettből

    VálaszTörlés
  4. nekem nem nagyon tetszik ez a szett, de a frizura tipp igen

    VálaszTörlés
  5. Nekem a mellény nem tetszik, nem vagyok oda a szőrös darabokért, de a kabát és a kesztyű jöhet.

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik, A mellény kivtelével. Van mellényem, műirha hímezve, azt szeretem. Ezt valahogy nem veszi A szemem.
    A smink is Jó, de nekem sokkal tovább tart.

    VálaszTörlés
  7. A csizmát lecserélném, de a többi nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a hajat meg KELL csinálnom!
    Az outfit is tetszik :).

    VálaszTörlés
  9. Nem éppen az én stílusom, de azért jó kis szett lett :)

    VálaszTörlés
  10. A sminktermékek és a csizma nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...