NOTD - Winter Wonderland


A novemberi kedvencek bemutatásakor már említettem, hogy mennyire szeretem ezt a két lakkot együtt. Különösen az utóbbi két hétben lett az abszolút kedvencem. Annyira télies, havas hangulata van, így mivel nem sok esély van a fehér karácsonyra, velük vigasztalódom.
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan fest együtt a két lakk, akkor kattintsatok a lenti linkre. :)



Alapnak az OPI "Glints of Glinda" lakkot használtam, amiből egyébként elég sok réteg kell, hogy tökéletesen fedjen, viszont én nagyon szeretem alaplakként használni. Erre került két réteg az Essence Sparke Sand lakkok "Hey Nude!" árnyalatából, majd az OPI "Which is Witch" fedőlakkjával koronáztam meg.


Imádom ezt a fedőlakkot, mert annyiféle csillám és pehely és flitter van benne, hogy össze sem lehet számolni.


 És gyönyörű színekben pompázik. :)


 De megmarad a sand lakk érdessége is.


A tartóssága így nagyon szuper, 5 napja van fent és egyáltalán nem pattogott le. :)


Próbáltátok már ezek közül a lakkok közül valamelyiket? :) Van kedvenc téli lakkotok vagy lakk-párosotok? :)

Megjegyzések

  1. Gyönyörű mani!! Ohh az az OPI lakk gyönyörű <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! A képeken azokat a megcsillanásokat utólag csináltad rá, vagy eredetileg ilyen lett a kép? Nagyon szép tőle a kép :)

    VálaszTörlés
  3. Ez egy beállítás a fényképezőgépemen, ami kiemeli a csillogást. :)

    VálaszTörlés
  4. Az a csillogás nekem is feltűnt. Mostmár tudom a titkát!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, jól mutatnak együtt! :) Érdekes, hogy ennyi réteg kellett, mégis jól bírják, bár ha jobban belegondolok ez az OPI minőség :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg szépek így együtt.

    Az ünnepi hangulat jegyében beszereztem az Essence piros sand lakkját, és újra megfogadtam, hogy Essence lakkot, ameddig ez az "új" formula van, nem veszek. Délután már pattogott le...

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, az OPI fedőlakk különösen tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon szupi lett! Istenien mutatnak együtt a lakkok! :)

    VálaszTörlés
  10. Én ezt a csodát miért is nem láttam? :O Nagyon nagyon szééép! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)