Novemberi Kedvencek


Megkésve bár, de itt van a novemberi kedvenceimet bemutató bejegyzés. Az igazság az, hogy egyszer már lefotóztam őket, de sikerült letörölni a képeket, mielőtt még felraktam volna a gépemre. XD Az utóbbi napokban pedig vagy nem volt rá időm, vagy a fények nem voltak megfelelőek. Bár a mostani eredménnyel sem vagyok elégedett, de ez más téma. :D
Szóval itt van minden szépségápolási és random dolog, amit szerettem novemberben. :) Örülnék ha a bejegyzés végén 1 kommentárban ti is leírnátok a kedvenceiteket, vagy esetleg ha volt hasonló bejegyzésetek, akkor belinkelnétek. :)

A teljes bejegyzést a linkre kattintva érhetitek el. ;)



Garnier Ultra Doux levendula&rózsa sampon és balzsam - A barackos-mandulás után ezt is ki szerettem volna próbálni és nem kellett csalódnom. Az illata egyszerűen mesés. Nem az a mű levendula és rózsa illat, amit sok kozmetikumban érezni. Finom, puha és fényes lesz tőle a hajam. Az illatát pedig még a második napon is érezni. :)


L'Oréal Micellás víz - Voltak fenntartásaim ezzel a termékkel szemben, de miután annyi jót olvastam róla, így én is megvettem és nem kellett csalódnom. Az arctisztítási rutinom része lett. Szem és arcsmink lemosása után, az arclemosómat használom, majd ezzel törlöm át a bőröm, illetve reggel a hideg vizes arcmosás után használom. Tényleg szuperül tisztít, nem szárít, de a bőröm utána nagyon friss és élettel teli lesz.


Maybelline Dream Pure BB - Számomra a tökéletes BB a téli hétköznapokra. Nagyon könnyed viselet, szép és friss lesz tőle a bőröm. :)
Claire's dupla végű ecset - Nagyon puha, de kellőképpen erős, így a Catrice korrektoromat szoktam vele felvinni, valamint a szemhéjalapot. Mindegyiket szuperül eldolgozza. A ferde ecsetes végét pedig a szemöldökformázáshoz használom. :)
Essence pirosító - Mivel novemberben viszonylag erős szemsminkeket viseltem, így az arcomra legtöbbször ő került, mert szép és visszafogott színe van. A krémes állaga miatt szerintem szuper a hideg időben és nagyon tartós.


Sleek Vintage Romance paletta - Imádom!!!
Miss Rose paletták - Novemberben gyakran használtam a bronzos színeket tartalmazó palettát, ha pedig valami színesebb sminek szerettem volna, akkor "teal" füstös szemet készítettem, amihez a tökéletes árnyalat a kékes-zöldes színeket tartalmazó hatos palettában található. :)
Maybelline Color Tattoo "Mauve Crush" - Tökéletes alap lila, szürke és kék szemhéjpúderek alá, mióta megvan, 2-3 naponta előkerül sminkeléskor. :)



 A CT-t használtam már a felső sor 1. és 5. színe alá, valamint a második sor 4. árnyalata alá is. :)


 Biztosan fogok még belőle vásárolni. :)


 Oh ez a szín! *.* Van benne lila, rózsaszín, ezüst, kék...


 A VR palettából két kedvenc. :)


 Őket is nagyon szeretem, ahogy említettem a kékes-lilás szín csodás páros a CT-vel. :)


 A bordós árnyalatok közöl a "Marry in Monte Carlo" az abszolút kedvencem.


 Ha valaki tudja kezelni a porzását, akkor szerintem megéri beszerezni a Miss Rose palettáit. Hat csodás, brutál pigmentált színt kapunk kb. 600Ft-ért.


 Második sor 2. és az utolsó az abszolút kedvencek. :)


L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black - Ha életem top 3 spirálját kéne megneveznem, akkor ő tutira bent lenne a háromban. :)
Maybelline barna zselés tus - Biztosan megveszem majd a feketét is. :)
Maybelline Master Smoky szemceruza - Brutál fekete és nagyon tartós. A kis maszatoló pedig nagyon praktikus.
Manhattan fekete filces tus - Sok filces tussal ellentétben ebből nem fogyott el az "erő" néhány használat után. Csodás színe van és nagyon tartós is, de mégis egyszerű lemosni.


Catrice Colour Show szájfény "Pearl Jam" - Ha picit erősebb színt szerettem volna a számon viselni, akkor mindig ő került elő. :)
Catrice Pure Shine színezett ajakápoló - Őt nagyon de nagyon szeretem és biztosan fogok még belőle vásárolni. ami viszont hatalmas mínusz, hogy a feliratok teljesen lekoptak róla. :-/
H&M ajakbalzsam - A hideg idő beköszöntével nálam is előkerülnek az ajakápolók, most ez a cuki vaníliás a kedvencem. :)


 Nagyon szép fényt ad az ajkaknak és fincsi az illata is. :)


Körömlakkok terén novemberben szerettem a pirosas-bordós színeket. Ezeket a Manhattan, Bourjouis és S-he lakkokat többször is viseltem.


Az új kedvenc párosom az Essence Sparkle Sand "Hey Nude" árnyalata az OPI "Which is Witch" lakkjával feldobva. :)


 Az OPI lakk egyébként is az abszolút kedvenc lakkommá lépett elő. :P


Ezt a két Catrice lakkot is többször viseltem és a Maybelline fekete lakkját is imádom, a fenti OPI-val párosítva csodás. :P

Kedvenc Ruhadarab/Kiegészítő:


Tally Weijl cicás sapi :P

Kedvenc étel:

Sütőtökös-Ricottás Canelloni :P

Kedvenc ital:


Yogi Tee!!! Imádom! :P Szivi szerinte úgy néz ki mint a madáreleség. :D Mivel maga a tea pici magocskákból áll. Fincsi fűszeres, kicsit édeskés csípős ízt képzeljetek el. :)


Nagyon szeretem ez Earl Grey teát, ez most az abszolút kedvencem.

Kedvenc illat: 


Novemberben a fűszeresebb illatokat szerettem jobban, a Yankee Candle tartok közül a Honey&Spice és a Kitches Spice volt a kedvencem. :)

Kedvenc Könyv: Maggie Stiefvater- Shiver (Mindig elolvasom ilyenkor :P) és Christina Lauren - Beautiful Player

Kedvenc sorozat: Dracula és Ravenswood

Kedvenc zene:




Kedvenc film: 


A 20. perctől kb. végigzokogtam. Ja és azóta sikerült már 6x megnéznem! :D 


Tudjátok mekkora Marvel-Freak vagyok, és ez a rész jobban tetszett mint az első :P


A végére egy kis statisztika: 

A három legnézettebb bejegyzés novemberben:




Oldalmegjelenítések száma novemberben: 

10091


Nektek mik voltak a kedvenceitek novemberben? A fentiek közül szerettek valamit? :)

Megjegyzések

  1. Sleeek paletta és Maybelline tus nálam is kedvenc ;)

    VálaszTörlés
  2. Olyan szépek a paletták, azt a CT-t pedig én is nagyon szeretném! *.* Ő lesz a következő az tuti :) Film premiernapon néztem mindkettőt, szuperek voltak :) Alig várom a Kiválasztottat, meg persze a további Marvel filmeket! Cuki a sapka! :)

    VálaszTörlés
  3. a sleek paletta még mindig favorit :)) na és az OPI lakk, meseszép

    VálaszTörlés
  4. Húú a zenék nagyon klasszak, az OPI lakk gyönyörű, a nude lakkot én is szeretem :) A sapka is nagyon tetszik és a szemhéjpúderek is csodásak, CT az meg egyenesen gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  5. A Sleek paletta nálam is nagy favorit! A Color Tattookat is szeretem, bár ez a szín kissé háttérbe került, pedig szép ő is. Az Éhezők viadala filmet én is szerettem, már várom a következő részeket :-D

    VálaszTörlés
  6. Én is imádom a VR palettát, a levendulás Garinereket most kapja majd anyósom (bár lehet magamnak is beszerzem, mert imádom a levendulát), a Miss Rosé palettákat imádom, és most már muszáj lesz beszereznem egy YC-t :D

    VálaszTörlés
  7. Garnierek, csak nem tudok írni :P

    VálaszTörlés
  8. Az Éhezők Viadalát nem láttam még, de szeretném megnézni, ódákat zengenek róla. A Thor II. azt mégjobban akarom, az elsőt azt láttam. Marvellből én az X-Men sorozatot imádom, mind megvan.
    Nekem egy GlissKur pakolás és a Tiande Aloverás kézkrémje volt a kedvencem. Utóbbi sajnos szinte elfogyott.

    VálaszTörlés
  9. VR paletta, és a MEtallic Pomegranate CT nálam is nagy favorit, ehhez jött még hozzá a Catrice Feathers paletta. Alappal szegény gyenge, de a CT-vel varázslatos színeket lehet belőle abrakadabrázni.
    Samponok közül csak a Kallos, BB-nek pedig a Missha. Nagy kedvenc lett még egy Kallos pirosító Sleek Antiuoe-kal kombinálva.

    VálaszTörlés
  10. Nekem az Éhezők viadala könyvben vált a kedvencemmé. Én csak most olvastam, mert előítéletes voltam vele szemben, de megbántam. Kíváncsi vagyok a folytatásokra is. Egyéb kedvencem lett még a Nagy füzet c. könyv, az Alverde testvaj makámidóval és a mogyorós forrócsoki :).

    VálaszTörlés
  11. Én sem kapkodtam el a novemberi kedvencek bejegyzésemet, úgyhogy no para :) Mostanában hogy egyre több illatot kezdek érezni a nóziműtétem óta, folyamatosan ismerkedem az illatgyertyákkal, a YC November rain füstös, fojtó illatától azt hittem, hanyattvágódom, annyira erőteljes volt! :)
    http://njoythestyle.blogspot.hu/2013/12/november-kedvencei-2013.html

    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. A Maybelline tus nekem is nagy kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  13. A Garnier termékeit én is nagyon szeretem, a sleeket pedig jó lenne kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)