Winter-Edition 9. rész: Last minute karácsonyi ajándék tippek (Húszezer Forint alatt)

Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem néhány ajándékötletet olyanoknak akik a hajrában szeretnének még beszerezni pár ajándékot. Minden ajándék 20 ezer Forint alatt van. :)








 Kapszulás kávéfőző. Átlagban 15 ezer Forintba kerül és szinte minden műszaki áruházban kapható. :) Anyukának, nagymamának, vagy házaspároknak szuper ajándék. :)

Még több ötletért, kattints a linkre! :)





 Hajsütővas. Barátnőnek, lánytestvérnek, anyukának szuper ajándék szerintem. :)


 Muffin sütőforma. Kezdő konyhatündéreknek vagy a nagyinak. :)


 Kesztyű érintőképernyős telefonhoz. A barátodnak, apukádnak vagy fiú tesónak szuper és hasznos ajándék.


 Könyv. Klasszikus ajándék, mindenkinek adható akiről tudjuk, hogy szeret olvasni. :)


 Illatgyertya. Szintén olyan ajándék, aminek szerintem mindenki örül. :)


 Kézműves csokoládé. Nem túl közeli ismerősnek, kolléganőnek, vagy barátnőnek, a párod szüleinek mutatós és különleges ajándék.


 Parfüm. Szintén egy klasszikus. A család hölgy tagjainak. Azért nem árt, ha ismered az illető ízlését. :)


 Apukádnak, nagypapának, fiú tesónak vagy a párodnak. :)


 Kedves ajándék a nagymamádnak. :)


 Sokan azt mondják hogy személytelen ajándék a kozmetikai csomag. Én nem így gondolom, sőt egy ilyen TBS csomagnak nagyon örülnék. :)


 Hugicának, barátnőnek szuper meglepi. :)


 Smink őrült barátnőnek vagy lánytesónak mindig jó ajándék egy szép paletta, körömlakk vagy bármilyen kozmetikai eszköz. :)


 A cicusok nagyon örülnek egy ilyen kis játéknak. :)


Ha kutyusod van, akkor biztosan szívesen sziesztázna egy ilyen pihe-puha fekhelyen. :) 


Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést! :) Ha van még valamilyen szuper ötletetek, akkor osszátok meg velem és a többiekkel, lehet, hogy valakinek pont az lesz a befutó! ;)

Megjegyzések

  1. Szégyen, nem szégyen és azoknak az ajándékát, akikkel csak két ünnep között találkozom még nem vettem meg. Örültem, hogy a családi ajándékok végére jutottam.

    VálaszTörlés
  2. Néha azt mondom szerencsémre nem vagyok olyan jóban az egész rokonsággal. Felém sem néznek mióta elköltöztem otthonról. Pedig annak már 9 éve.
    Meg sajnos szűk a keret, így a szűk családdal megbeszéltük, hogy csak kisfiam kap ajándékot.

    VálaszTörlés
  3. Szerencsére minden beszereztem, becsomagoltam már 18-án így nyugodtan várhattam a Jézuskát :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)