Colour Of The Week: Taupe

COTW



A taupe (ejtsd:tóp) árnyalatok elsőre talán unalmasnak tűnnek, de szerintem remekül variálható, izgalmas színekről van szó. Ezek a zöldes-mályvás-lilás szürkébe hajló színek nagyon jól megférnek a feketével és a fehérrel, a földszínekkel, az arannyal, az ezüsttel, a pasztell árnyalatokkal de az élénk színekkel is. Kozmetikai termékek közül természetesen elsősorban a lakkok és a szemhéjpúderek kínálnak a legnagyobb választékot ebből az árnyalatból.

Ti kedvelitek a taupe színeket? :)

Megjegyzések

  1. Nem kifejezetten az én színem, de tetszik. A táska nagyon szép ♥

    VálaszTörlés
  2. A két sarokban lévő táskát valaki küldje el a címemre lécci-lécci, köszönöm! Esetleg harmadikként mellé jöhet a ruha is még egyefene :P

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik ez a szín. A nadrágot és a hosszú ujjú pólót el is fogadnám innen.

    VálaszTörlés
  4. Kicsit a militari jut róla az eszembe. Szóval nekem bejön.
    Bal felső táska, bakancs és a hosszú újjú felső jöhet

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nem az én színem! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)