Essence Szortimentfrissítés 2014 Tavasz-Nyár

Mivel azt már tudjátok hogy milyen termékek távoznak az állandó szortimentből, biztosan kíváncsiak vagytok arra is hogy mik érkeznek a helyükre. Íme! :) Árnyalatneveket és számokat most nem írtam, szerintem ez elsősorban a kifutó termékeknél fontos információ. Sok olyan dolog van ami első blikkre nagyon megtetszett, épp azért várom, hogy swatchokon és élőben is megnézhessek mindent. :)


A 3D-s és a mono szemhéjpúderek ezekkel az árnyalatokkal bővülnek. A mono-k közül nekem a csodás fényes árnyalatok tetszenek, az első sor 4., a második sor 1. és 3.


A négyesek közül az első színösszeállítás szépnek tűnik, a másodikhoz hasonlótól köszönünk el most.


Lesznek ilyen hatos palettácskák is, ezektől nem dobtam hátast, nekem a gyerek sminkkészletek jutnak róluk eszembe. A nude színű viszont szép árnyalatokat tartalmaz. :)


A Metal Glam vonal új színei. Mostanában inkább a matt szemhéjfestékek vonzanak, úgyhogy tőlük sem esett le az állam. Talán majd élőben. :)


Lesznek különleges krémes csillogós folyékony szemhéjfestékek is. Ezekkel kapcsolatban kissé szkeptikus vagyok, szóval várom a swatchokat és véleményeket róluk.


Nem lepett meg, hogy a smokey eye szetteket viszonylag rövid időn belül visszahozták új formában. Szerintem praktikusak ezek a kis szettek, különösen tiniknek. :)



A Long Lasting szemceruzák új árnyalatai.


Lesznek vízálló, zselés szemceruzák is. Ezek általában jól teljesítenek, így kíváncsi leszek rájuk, különösen a barnára és a két kékes-zöldes színre. :)


Az első két termék szinten olyan, amikhez hasonló nemrég került ki a kínálatból. A másik két szemceruza nagyon szép árnyalatnak tűnik.


Az Effect-vonalhoz szemceruzák is érkeznek. Ezeket is megnézném élőben. :)


Szempillaspirál alapozó és vízálló spirál.


Új spirálok is érkeznek. Nekem a csomagolásuk is nagyon tetszik, főleg az elsőre és a 3.-ra vagyok kíváncsi, mert azoknak ígéretes a keféjük. :)


Lesznek színes spirálok is, amik szerintem nagyon bulisak én tuti vennék egy zöldet vagy lilát. :)


Lesz három nude szemceruza is, ami szerintem nagyon hiánycikk a magyar drogériás kínálatból, így ennek külön örülök. :)


Lesz tincses műpilla is ragasztóval. Szuper! :)


Lesz egy ilyen soros is. :)


Szemöldökformázó szett világos hajhoz.


Satírozóecset. Ezt már évekkel ezelőtt megállapítottam: kibírhatatlan hogy drogériás szinten nem lehet satírozóecsetet kapni. Na ez most megváltozik. Rá tuti lecsapok majd. :)


Kapunk egy hosszantartó pórusfinomító sminkalapot zsíros bőrre. Az Essence korábbi sminkalapozói nem voltak túl jók, de én bizakodó vagyok. Egy ilyenre szerintem sok fiatalnak szüksége lenne, különösen pénztárcabarát verzióban. :)



CC krémet is kapunk. A BB nem nyűgözött le az Essence-től, konkrétan olyan büdös volt, hogy nincs az a pénz amiért magamra kentem volna. Erre viszont kíváncsi vagyok.


A krémes korrektorhoz új árnyalat érkezik.


A jó öreg stiftes korrektorokhoz is. :)


Az Essence klasszikus mattító púdere is új színben lesz kapható.


Érkeznek hosszantartó púderek is.


Valamint új mattító papír, ami szerintem minden nő sos-smink készletének alapja. :)


Lesz két ilyen csodás színátmenetes pirosító is. Nem vagyok pirosító őrült, de ezekből tuti veszek majd. :)


Sok-sok csodás új szájfény is érkezik, köztük több matt finisű. :) Az első sorban lévők bármelyikét elfogadnám. :D Leginkább mindet. :P


Még több szájfény és új rúzsok. Utóbbiak gyönyörűségesek. *.*



 Az Essence klasszikus rúzsai két árnyalatot kapnak és érkezik egy szép ajakápoló is, ami így első blikkre nagyon ígéretes.

Ajakkontúr ceruza. 



Mesés új lakkok, köztük több homokhatású. Második sor 1, 3. és harmadik sor 2. és 3. :P


Lapunk mindenféle csodás lakkot, homokhatásút, csillámosat, farmerosat, holo hatásút... Első sor 3. és 5., második sor 3., 4. és 5. :P


Mindegyik!!!!!!!! :P


Érkezik mindenféle körmös kellék is. :)


A csodás fesőlakkokról nem is beszélve... a két toll-hatású és a 101 kiskutyás kellkellkell! *.*


Érkeznek ilyen cuki körömdíszítő kellékek is. :)


Csodás, magas fedésű illatos pasztell színű lakkok. Tavaszra tökéletesek lesznek. :)


Érkezik egy ilyen körömlakklemosó csodaüveg is. Régóta szeretnék hasonlót, mert nagyon praktikus. :)


A körömágybőr ápolóra kíváncsi lennék. :P


A gel nails vonalhoz érkező lakkok.


Korrektor és körömágybőr visszanyomó.


DIY körömmatrica.


Érkezik egy ilyen mini lámpa a zselés manikhoz.


Ok, ettől az arc-palettától meghaltam. Ha nem lesz nálunk sztrájkolok. Kell és kész! :D


Szemöldökpaletta. :)


Ez a nude paletta egyszerűen csodás. Ő is kívánságlistára került. :)


Füstös szem paletta. Remélem végre eljutottak odáig hogy matt highlightot tettek bele. :P


Még egy csodás szemhéjpúder paletta. :) Ami különösen tetszik bennük, az az árnyalatok nevei a színek mellett. :)


Szerintem nagyon klassz új termékek érkeznek, nem is emlékszem mikor volt utoljára olyan új szortiment amiből ennyi minden tetszett volna. :)


Mit szóltok az új termékekhez? Kinéztetek valamit? :)

Megjegyzések

  1. Szerintem a nude szemceruzákat és a satírozóecsetek megveszem. A BB krémmel én is befürödtem, de nem csak a szaga miatt.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, az Essence most jobban megfogott, mint a Catrice, pedig általában fordítva szokott lenni.

    A négyes szemhéjpúderek közül az elsőnek tényleg szép színe van, de nagyon hasonlít a Catrice nude palettájához, amit imádok, ezért nem fogom megvenni.
    Se a hatos paletták, se a monok között nem találtam olyat, amit szívesen hazahoznék.
    Az "effect" szemhéjcucc viszont tetszik, kíváncsi leszek a swatchokra és a beszámolókra, no meg arra, hogy pontosan milyen színt rejt egy-egy tubus.

    A Long lasting szemcerkák közül a négyes képen lévő rezes árnyalatot szemügyre veszem majd, mert régóta kutatok egy szép rezes szemcerkát.

    A spirálok közül a "Maximum volume"-re fáj a fogam. Ehhez hasonló spirál már volt az Essencenél, méghozzá 2009 körül, és imádtam. Igaz, nagyon sokáig tartott ameddig rájöttem, hogyan kell jól használni, hogy ne kenjem össze vele a szemhéjamat. Ettől eltekintve egy szuper keféjű spirál volt. Sajnos nálam az Essence spirálok potyognak, néhány óra után a szemem külső sarkában elkezd pandásodni a festék.

    A nude cerkák izgisen néznek ki, de azt hiszem a Catrice nude cerkáját veszem majd meg.

    Érdekes, hogy lesz szemöldökformázó szett világos hajhoz, de sötéthez nem. Vajon miért?

    A satírozó ecset kívánságlistás darab! Szeretem az Essence ecseteket, mert szuperek.

    VálaszTörlés
  3. Az arcra való dolgokban nem bízok, valamiért az Essence összes alapozója, BB-je, korrektora sárga.
    Korrektorból Catricet veszek, alapozót nem használok, púderből pedig NYC átltászó, és Müller sajátmárkás, ha nagyobb fedés kell. Az Essence nálam nem szerepelt túl jól az arcra kenhető dolgaival.

    Pirosítók közül az első, tehát a narancsos-rózsaszínes kívánságlistás. Nagyon tetszik a színátmenetes megoldás.

    Az ajakkencék nem hoztak lázba.

    Körömlakk: a colour&go termékcsaládból több lakkot nem veszek. Legalábbis addig tuti nem, ameddig nem változtatnak valamit az összetételen, mert a minősége botrányos. Régen ár-érték arányban nagyon jó volt, de sajnos ma már annyira nem az. Inkább Kallos lakkot veszek: magyar termék, hatalmas színválaszték, és szuper tartósság.
    Viszont az effekt lakkok közül a Polka Dots és a 101 kiskutyás nagyon tetszik, azt mindenképpen megveszem majd.

    Körömdíszítő kellékek sem hoztak lázba, ráadásul valljuk be: ezeket az e-bayről sokkal olcsóbban be lehet szerezni.
    Az illatos lakkot nem értem, de hát biztos jó :P

    A gel nails családba érkező lakkokat mindenképpen megnézem, mert most kaptam UV lámpát :P A gél lakkok egyébként nem olcsók, 1800 Ft. a 4ml-s üveg, szóval jó lenne, ha az Essencenél lenne olcsóbb megoldás.
    Manikűr kellékeket most rendeltem az e-bayről, a három darabos csomag 700 Ft. volt, nem hiszem hogy az Essence verné azt az árat :P

    Az USB-s mini led aztán a nagy kockaság :D :D :D Annyira nevettem, amikor megláttam, szerintem igazán vicces :D

    A make-up boxok nagyon ígéretesek, bár érdekes, hogy lesz külön szemöldökszett világos hajúaknak, meg lesz egy box, ami mindenkinek jó lehet. Ismétlés, ismétlés.

    A nude box cuki, de az Essence palettái valamiért soha nem elég pigmentáltak :/ Legalábbis a trendkiadásos swatchok mindig nagy bukták.

    Smokey eyes szett: megvettem a Catrice Feather palettáját, így az Essence nem igazán rúg labdába.

    A bright eyes box pedig túl semmitmondó nekem.

    Összegezve: a szortimentfrissítés hatalmas, és vannak benne jó dolgok, de sok benne a felesleges ismétlés (szemöldökkészlet, több nude paletta, stb.) Viszonylag kevés dologra mondtam azt, hogy "Na ez TUTI kell!", valószínűleg ha fiatalabb lennék, és még csak most ismerkednék a sminkeléssel, akkor jóval több mindent szeretnék be a frissítésből.
    Amit sajnálok: hogy nem lesz szép barna folyékony szemhéjtus. Kb. 3-4 éve volt az Essencenek egy gyönyörű barnás-aranyos szemhéjtusa, amit aztán kivontak a forgalomból. Azóta is vérzik érte a szívem.

    Körömlakkoknál hiányolom a hőre változó lakkokat. A Superherosban volt egy bugyirózsaszín, ami bár nem az én színem, megvettem :D A gyerekek kicsit furcsán néztek rám :D Szóval még több hőre változó körömlakkot szeretnék! Fekete-fehéret, meg barnát, meg pirosat, meg kéket, meg... :D

    Oh, és tök jó lenne egy olyan Essence pályázat, ahol te magad állíthatnád össze a saját trendkiadásodat elejétől a végéig, mert elég sok ötletem lenne :P

    VálaszTörlés
  4. Ja, és nem vicces, hogy csak 4096 karakter lehet egy komment :P

    VálaszTörlés
  5. Van jó néhány termék amire kíváncsi vagyok :) Össze is szedtem őket egy posztban :)
    http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/01/essence-kivansaglista-szortimentvaltas.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)