Essence Stay Matt Lip Cream Teszt


Az Essence kifutó termékei között szerepelnek a Stay Matt ajakkrémek is, amikből én két árnyalatot hoztam el, mindegyik régóta kiszemelt darab volt. :) Meglepő módon ezekből szinte még mindenhol láttam, így ha valaki esetleg még lecsapna rájuk, akkor jó eséllyel találhat még belőlük.
Ha kíváncsiak vagytok, mit tudnak élesben, kattintsatok a lenti linkre.




A csomagolás a Stay with me szájfényekkel megegyező, az a típus, amit a trendkiadásokban is előszeretettel használ az Essence. Szerencsére ennek a terméknek az applikátora a klasszikus szivacsos, így egyszerű használni.


 Ennek az árnyalatnak a neve: "03 Smooth Berry". Az applikátor kellő mennyiségű festéket vesz fel, nem kell többször is a tubusba "tunkolni", hogy ki tudjuk festeni a szánkat.


 Ugyanezt el lehet mondani a másik árnyalatról, a "01 Velvet Rose" árnyalatról is.


 Nekem elsősorban ez a rózsaszín-hússzínbe hajló, kicsit barackos nude árnyalat tetszett.


 Itt láthatjátok a pigmentáltságát, ami szerintem szuper.


Ezzel a színnel vannak problémáim. Az első az, hogy nem egyszerű egyenletesen felkenni, főleg ha kentem alá ajakápolót is. A második az, hogy ha nem kenek alá ajakápolót, akkor eléggé szárít, szóval ez agy ördögi kör. A tartósságát tekintve nekem kb. 4 órát bírt fent, utána eléggé foltosan kezdett kopni. A matt hatás nálam csak idővel jelentkezett, elég hosszú ideig fényes maradt, bár azt figyeltem meg, hogy ajakápoló nélkül nagyjából 15 perc elteltével lemattul, ajakápolóval ez kb. 1 óra.
A szín nekem nagyon tetszik, eddig sosem viseltem ehhez hasonló picit barackos árnyalatot, úgyhogy még szoknom kell.


 A Smooth Berry sokkal jobban teljesített, nem foltos, nem szárít, habár a teszteléskor ajakápolót is tettem alá. A matt hatás itt is csak idővel jelentkezik, de a tartósságát tekintve szuper, nekem a szín még 6 óra elteltével is látszódott a számon, szerintem ez még egy drágább terméknél is eléggé jó eredmény.
A színe nekem nagyon tetszik, kicsit pinkes, pirosas.
A negatívum ennél, hogy hajlamos megfogni a fogakat.
A felkenéskor direkt nem használtam ajakkontúrt, mert meg akartam mutatni, mennyire lehet pontosan felkenni az applikátorral és szerintem egészen szépen lehet vele dolgozni. Azért valljuk be nem minden nap jut idő kontúrozni-korrektorozni a száj környékén a precíz vonalért, de ez nem azt jelenti, hogy le kell mondani az erősebb ajakszínről.
Mindkét árnyaltról el lehet mondani, hogy kellemes viselet, nem ragacsosak. 

Viszont, amit kitapasztaltam, hogy ha az ujjammal viszem fel a terméket, akkor tényleg igazán matt hatást lehet elérni és természetesebbnek is hat, mindkét szín esetében.

Több helyen is olvastam, hogy sos-pirosítónak is használták már őket, így gondoltam kipróbálom hogy mutat a bőrbe beledolgozva.


 Smooth Berry. Szerintem egész jó, hasonló módon teljesít mint egy tint, vagyis nem ragacsos, eldolgozva olyan mintha egy rendes pirosító lenne.


A másik szín is hasonlóképpen viselkedik.

Összegzés: Ha valaki matt ajkakat szeretne azonnal, akkor szerintem nem a legjobb választás. A velvet rose eléggé szárít és nem egyszerű egyenletesen felkenni. Egyébként mindkettő nagyon szép és drogériás viszonylatban szerintem elég tartósak is. Az meg különösen tetszik, hogy ha szükséges, akkor pirosítónak is lehet őket használni.
Mivel most 350Ft-ért lehet őket megvenni, ezért szerintem megéri rájuk beruházni.

Értékelés: 5/4

1 pontot vonok le a Velvet Rose rossz tulajdonságai miatt és mert a Smooth Berry hajlamos a fogakra mászni, egyébként nekem tetszenek, mióta megvannak 2-3 naponta használom őket. Drágább termékek teljesíttek már sokkal rosszabbul is nálam, szóval az ár-érték arányt figyelembe véve szerintem reális ez az értékelés.


Ti megvettétek valamelyiket? Mi a véleményetek róluk?

Megjegyzések

  1. Mindkettő nagyon tetszik, de talán piros egy árnyalatnyival jobban :P

    VálaszTörlés
  2. A Velvet Rose-t én is megvettem és hasonlónak tapasztaltam. Ráadásul a száraz részeket is kiemeli, így csak maximálisan hidratált ajkakra használom, ami ilyenkor elég ritka :(

    VálaszTörlés
  3. Két matt lip creamem van, az egyik a silky red (ajakápolóra kenve tényleg sokáig tart, még bemattul), és a Velvet rose. Utóbbival néha csalok, és felkenek rá egy NYC szájfényt, tök jó a végeredmény :P

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Silky red van meg, és semmi ilyesmi bajom nem volt vele...sőt épp az volt a bajom, hogy túl tartós, és nem jön le, szinte beszívódott a bőrömbe...
    A többit is néztem, de elég ajakra való cuccom van, szóval a végén nem csábultam el leárazásnál se...
    Számomra amúgy ez a silky red a tökéletes piros rúzs minden szempontból, csak annyi hibája van, hogy nem rúzs...

    VálaszTörlés
  5. Nekem a Velvet rose van meg, bár szeretem mégsem vagyok annyira oda érte. Egyébként 3 szín (a fenti kettő és a barnásabb nude árnyalat) továbbra is kapható, csak az XXL matt "szájfények" formájában, de néztem és ugyanaz az árnyalatnév, ugyanaz a formátum. :) Arra leszek kíváncsi, ha a csak a Müllerben kapható termékek bejönnek milyenek lesznek az új árnyalatok! :)

    VálaszTörlés
  6. A Velvet Rose meglepően jól mutat a számon, barackos-rózsaszínes nude-dé változik, imádom! :) Viszont a piros és a bogyószín borzalmas volt rajtam, így csak az a Velvet maradt nálam :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira szeretnék már egy jó "my lips but better" rúzst találni, de ezek a nude színek annyira idegenül hatnak rajtam. Pedig én is nézegettem ezt az árnyalatot, de nem vettem meg. A piros viszont nagyon szép!

    VálaszTörlés
  8. Nincs ilyenem, de tetszenek, főleg a Velvet Rose :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)