Januári Kedvencek


Januárban sok új kedvencem volt, amiket szívesen használtam/viseltem. Az utóbbi hónapokhoz képest a sminkelési szokásaim is változtak, hogy miben, azt a bejegyzésből megtudhatjátok. A végén természetesen egy kis statisztika is lesz a bloggal kapcsolatban és a random kedvencek sem maradhattak le. :)
Ha kíváncsiak vagytok a teljes bejegyzésre, a lenti linken érhetitek el. :)




 Bőrápolási termékek közül, ezt a hármat emelném ki.
  • Essence étcsokis-banános kézkrém - A három közül csak ez az egy tetszett meg, de ez nagyon. Imádom az illatát, naponta többször is használom és nagyon finom, puha lesz tőle a kezem. :) 
  • Terra Naturi vadrózsás-mandulás testápoló - Egészen kevés is elég belőle. Nagyon kellemes illata van és jól hidratál. :) 
  • Dove kókuszos-jázminos tusfürdő - Fantasztikusan finom illata van, aki már próbálta vagy szagolta az tudja miről beszélek, aki még nem, akkor hajrá, tessék megszaglászni és beleszerelmesedni. :)

  •  Teafaolaj - A fura hideg-meleg időjárásban előbújt egy-két pattanás, amiket ezzel a kis csodával tüntettem el. Aki nem ismeri, annak ajánlom szíves figyelmébe a google-t. :D Én csak annyit írnék, hogy fertőtlenítő hatású, pattanásokra, sebekre igazi csodaszer. Elég erős illata van, de én szeretem. :)


 A sminkelési rutinomban az állandó kedvencek között mindig ott van ez a két termék, de ezt tudjátok, ha régóta olvassátok a blogot. :)
  • Maybelline Dream Pure BB - Nagyon szeretem, könnyű viselet, de jól hidratál, szép és egyenletes bőrt varázsol. 
  • NYC Smooth Skin porpúder - A legnagyobb kedvencem, drogériás szinten ennél jobb púderrel még nem találkoztam.


 Paletták közül ez a három volt az abszolút kedvenc januárban. :)


 Yves Saint Laurent City Drive paletta.


 Csodás színei vannak, ha erősebb, bulisabb sminket készítettem, akkor mindig ő került elő.


 Sleek i-Divine Ultra Matte V1 paletta. Ebből négy színt használtam leginkább, a többit tavaszra tartogatom. :P


 Crete és Pow! Őket főleg a YSL palettával szoktam kombinálni.


Sugarlite és Dragon Fly. Őket a hétköznapi sminkjeimbe építettem be.


Nagy kedvenc volt még a Catrice Barock palettája, ha visszafogottabb, hétköznapi sminket akartam készíteni, akkor mindig ő került elő. A pirosítóját és a highlighterét is imádom. Alig várom, hogy kisorsolhassam az ikertesóját! ^^


  • Maybelline Expression Kajal - Nagyon szép barna színe van, a Catrice palettával készült sminkekhez legtöbbször őt használtam. Ha valaki jó barna szemceruzát keres, szívből ajánlom. :) 
  • Maybelline zselés tus - Ő is nagy kedvenc, szuper tartós és csodás színe van. :) 
  • L'Oréal Volume Million Lashes Extra Black - Nagyon szeretem, mert szép, hosszú és dús pillákat csinál, nem maszatolódik, vagy potyog és nem ragasztja össze a szempillákat.


Szinte teljesen átszoktam a rúzsokra a szájfényekről, valahogy most jobban esik őket viselni. Ha mégis valami szolidabb ajakszínt szerettem volna, akkor a Catrice Pure Shine ajakbalzsam után nyúltam. Nekem a "080 Sheers'" árnyalat van meg, de sajnos a feliratok szinte teljesen lekoptak már róla, látszik, hogy sokat utazott a neszesszeremben.

  • Astor Rouge Couture 'Cherry Silk" 
  • Miss Sporty "009 Innocence"
  • Astor Rouge Couture " "102 Catwalk Fuchsia"


 Egy kis swatch. :)


 Lakkok közül kb. fele-fele arányban voltak régebbi és új kedvenceim. :)

  • Catrice "910 Oh My Goldness!" - Gyönyörű arany-bronz szín és nagyon tartós. 
  • S-He Stylezone "311" - Szomorú, hogy egy ilyen csodás lakknak nincs neve. :-/ Fantasztikus színe van. 
  • Catrice "31 Even More Heavy Metallilac" - Gyönyörű rózsaszínes fényben játszó lila. Illene már manit hoznom vele. :P

  • OPI "Which is Witch?" - Bármilyen lakkra képes vagyok rákenni, aztán nagyokat sóhajtozni felette, mert olyan csodás. :D 
  • Essence "156 Me&My Lover" - Sokkal tartósabb és jobban is fed, mint a nude testvére és csodás színe van.

  •  Lora "94" - Rajta még mindig le tudok döbbenni. Először is, brutál Nutella illata van, másodszor pedig egy rétegben tökéletesen fed.Zseniális!
  • Lora "A009" - Ő is gyönyörűséges, behatárolhatatlan lilásbarna ezüstcsillogású taupe szín. 
Kedvenc parfüm/kiegészítők/ruhadarab


 Januárban tőlem szokatlan módon szinte mindig viseltem ékszert, ha mentem valahová.


 Imádom a gyűrűket, ezek közül kettő régebbi darab. A koponyás gyűrűt és a két kicsi ujjperc gyűrűt együtt szoktam viselni, mindkettő Tally Weijl. A másik két csodás a C&A leárazott ékszerei között találtam. :)


Nagyon régóta vágytam egy láncos nyakláncra és teljesen boldog vagyok ezzel a H&M statement nyaklánccal most. A tollas gyűrűvel szoktam viselni.

A kedvenc parfümöm A Katy Perry Killer Queen volt. :P


Ezt a H&M sálat még karácsony előtt vettem, de szinte teljesen el is felejtettem a Mango sálam mellett, úgyhogy nagy öröm volt megtalálni, azóta pedig sokat viselni. :)


A kedvenc ruhadarabom a farmeringem volt, amit a Tally Weijl-ben vettem leárazva. Azóta rengetegszer hordtam már és imádom!

Kedvenc étel: 


A leggyakrabban fogyasztott étel januárban a zabpelyhes-banánomlett volt, emellett teljesen rákattantam a gránátalmára is, minden nap elfelezünk anyuval egyet. :)

Kedvenc ital: Hibiszkusztea, banános-zabpelyes smoothie és kókuszos forrócsoki. :P 

Kedvenc illat:


Januárban ez a két illat volt a kedvencem, főleg, mert nagyon tartósak. A Season of Peace kb. két hét után is illatozott. A Merry Marshmallow pedig annyira fincsi, édes illat, mindig jó kedvem lett tőle. :) 

Kedvenc Könyv: Keira Cass- A Párválasztó, Az Elit

Kedvenc Sorozat: Dracula, Pretty Little Liars

Kedvenc zene: 






Kedvenc film: 





A három legnézettebb bejegyzés januárban: 




Oldalmegjelenítések száma januárban:
15372 


Hát ennyi lenne. :) 

Nektek voltak kedvenceitek az elmúlt hónapban? :) A fentiek közül szerettek valamit? :)

Megjegyzések

  1. Nekem is nagy kedvencem lett Katy Perry parfümje és a Maybelline zselés tus.Egy statement nyakláncot én is befogok szerezni.:)

    VálaszTörlés
  2. nutella illatú lakk?? ide vele ! :D
    a baglyos gyűrű a kedvencem :) és nagyon szép vagy :))

    VálaszTörlés
  3. A Katy Perry parfümöt imádom én is, napi szinten használom már. A Wall Street farkasa is nagyon bejött, Kiera Cass Párválasztó könyve is tetszett, ideje lenne az Elitre is sort kerítenem! :)

    VálaszTörlés
  4. A nyakláncod nagyon tetszik. :)A Maybelline tust én is nagyon szeretem, mindkettőt megvettem. :)

    VálaszTörlés
  5. Az a kék S-He... :O Errefelé még sehol nem láttam, bár nálunk egy csomó szín nincs kinn soha egyik márkánál sem, úgyhogy megszoktam :D A gyűrűk is szuperek, 2-3 mindig van rajtam, imádom őket. :D

    VálaszTörlés
  6. Az Amerikai botrány-t én is meg akarom majd nézni :)

    VálaszTörlés
  7. Nemsokára én is meg fogom venni a Maybelline zselés tusát, és a bejegyzés után most már tényleg kipróbálom azt a Dove tusfürdőt.
    Nagyon tetszik az egész outfit úgy, ahogy van! :)

    VálaszTörlés
  8. Az a H&M sál nagyon-nagyon dög, szívesen látnék vele outfit posztot :)
    A Wall Street farkasa film nálam februárra van időzítve, már alig várom! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. A kiegészítők nagyon tetszenek :) főleg a lánc! A farmeringed is nagyon klassz, sőt az a kép úgy ahogy van nagyon jó rólad! :)

    VálaszTörlés
  10. Milyen csini vagy *-*
    Látom lakk dömping van most mindenhol :D
    Az a kókuszos Dove tusit szagoltam én is, majdnem megvettem, most éppen gyorsan használom a felgyűlt dolgokat mert nekem is nagyon tetszik az illata :) és kell :D

    VálaszTörlés
  11. Volt régen olyan spirálom. Imádtam. A kiürült tubust még mindíg örzöm.
    Szerintem elveszem férjemtől a farmeringét és átszabom a méretemre. Ő ugysem hordja.

    VálaszTörlés
  12. A lakkok nagyon szépek! :) Nekem is megvan mindhárom Essence sand lakk. A sál is tetszik nekem fekete kigyómintás van.
    A rúzsok is tetszenek, én is vettem egí Astor rúzst nemrég, az utolsó volt belőle.
    A képen annyira de annyira csini vagy! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)