Style of the week - Valentin Nap

SOTW



Ez a hét szerintem sokaknak de legalábbis a bloggereknek a Valentin napi készülődés, sminkek, körmök, freceptek jegyében telt. :)
Én most egy válogatást hoztam nektek, csupa témához illő kellékkel, ruhadarabbal, kozmetikummal és kiegészítővel. :)


Válasszatok kedvence(ke)t! ;)

Nekem a bögre, a fehérnemű, a Too Faced pirosító és a szívecskés pulcsi a kedvenceim. :)

Megjegyzések

  1. Szívecskés pulcsi, ezüst gyűrű és mondjuk harmadiknak a TBS szett, mert még sose próbáltam tőlük semmit :)

    VálaszTörlés
  2. A bögre és a pulcsi nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  3. A fehérneműk gyönyörűek!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)