Weekend Inspiration

Remélem nálatok is ugyanolyan madárcsicsergős-napsütéses idő van mint itt. :) Ilyenkor kár lenne a szobában kuksolni, menjetek a szabadba, sétáljatok egy nagyot vagy sportoljatok. :) Este pedig jöhet egy buli, filmnézős este, otthoni wellness program vagy bármi ami kikapcsol és ellazít. ;)


Forró csoki és pillecukor Valentin napi hangulatban. :)


Csini, kényelmes és meleg outfit. :)


Bulismink. ;)


Egyszerű de cuki manikűr, talán még én is meg tudnám csinálni. :D


Nincs is jobb mint egy pizzasütős-borozgatós-beszélgetős este a barátokkal. ;)


Fej-fej mellett a kedvenc a Vanilla Cupcake illattal. :)


A ruha legutóbbi Fashion Art bejegyzésből. *.*


Szerintem ezt a kupacot bárki szívesen elfogadná. :D


Mostanában szívesen hordok hasonló szetteket. :)


Pirosnak, aki hiányolta a gardróbot a legutóbbi képgyűjteményből. ;)


Ok, ezzel már lefárasztottam a barátnőimet (bocsi Ráchel, bocsi Barbi :D) most ti jöttök! :D Konkrétan fél óráig visítottam rajta. :D


Szép Hétvégét Mindenkinek! :)

Mit a terveitek hétvégére? Van kedvenc képetek a fentiek közül? :)

Megjegyzések

  1. A manit el is mentettem az inspiràciòs mappámba :-). A forrócsoki most nagyon jól esne.

    VálaszTörlés
  2. Hát őőő...itt speciel el van borulva, teljesen sötét van, és egy kis köd...szóval én nekem muszáj még bent maradni...:/
    De jó neked, hogy ott már van..:D

    VálaszTörlés
  3. Jajj, a smink, a köröm meg a ruha... *.* Meg a sminkkupac :D

    VálaszTörlés
  4. Irigyellek, nálunk esik az eső és borús, szomorú idő van...
    A sminkkupac jöhet! :-D

    VálaszTörlés
  5. Az a smink és az a ruha, te jó ég! *.* Annyira gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  6. A smink és a köröm nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a smink és a pizzás kép tetszik a legjobban :P.

    VálaszTörlés
  8. Hát az utolsó valami eszméletlen :-D Mindjárt le is mentem a gépemre :-D

    VálaszTörlés
  9. A smink és a lila ruha tetszik legeslegjobban! :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a smink! :) Remélem egyszer majd én is tudok ilyen szépet kreálni. :)
    A mani nagyon cuki :)
    A "kupacra" igényt tartanék ;)

    VálaszTörlés
  11. A ruha a szívemből...!A manit elmentettem,lehet, h kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  12. Szuper mindegyik :) Az utolsón behaltam :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó képek :) A ruhát és a sminkeket szivesen elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  14. A második képen lévő cuccban haza libbenék munkából. Beülnék a tágas gardróbomba, a kupacban található cuccal kisminkelném magam, felvenném a lila ruhát. Felhívnám Elízt telefonon, hogy kész van-e, ha igen : a pár bejegyzéssel előbb lévő úriemberekkel elvitetnénk magunkat bulizni.
    Másnap pedig az egészet kitárgyalnánk egy forrócsoki mellett.

    A másodikon lévő szett, az jöhet.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)