Weekly Video Klub


Tudom, hogy nem a legnépszerűbb bejegyzések egyike a videós gyűjtemény, de szerintem nagyon hasznosak ezek a tutorial videók és remélem így Valentin Nap előtt lesz pár olvasó, aki ötletet tud belőlük meríteni.
Habár a videók angol nyelvűek, szerintem minden olyan érthetően és logikusan van bennük szemléltetve, hogy aki nem beszéli a nyelvet, az is érteni fogja, hogy miről van szó. :) Ráadásul ez utóbbi ok miatt, talán a megkeresésükkel is probléma lett volna, így ezzel a kis válogatással remélhetőleg ebben is a segítségetekre lehetek. :)

Egyszerű, látványos, romantikus stílusú smink



Maya videóit nemrég fedeztem fel és szerintem csodálatosan sminkel, ráadásul nagyon cuki az akcentusa. Egyszerűen és érthetően magyaráz és mutat mindent, ráadásul olyan sminkeket készít, amikhez a szükséges termékek hasonmásait nálunk is egyszerű beszerezni akár a drogériákból is. :) 


Elza (Jégvarázs/Frozen) frizurája 


Ha láttátok a mesét, biztos ti is odavagytok Elza sminkjéért és frizurájáért. :D Én most a frizurához hoztam egy tutorialt, mert szerintem ez a picit zilált fonott haj tökéletes viselet egy randira. :)


Csókos körömdíszítés


Ha már megvan a sminked és a frizurád, akkor a körmeiddel is illene valamit kezdeni, nem? :P Én most egy egyszerű, rúzsnyomos-csókos manit kerestem nektek, ami szerintem minden hosszúságú és formájú körmön jól mutat. :)


Valentin Napi édesség és ajándékötletek


Természetesen a diy és cuki ötletek királynője, az imádni való Bethany Mota sem hiányozhat a videók közül. :) Ebből a tutorialból egyszerű édesség és ajándékötletek tanulhattok meg tőle. :)


Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a kis összeállítás és hasznosnak találtátok! :)

Melyik videó a kedvencetek? Milyen témájú videókat néztek szívesen? :) 

Megjegyzések

  1. Épp tegnap fedeztem fel én is Maya videóit, talán épp a fentit láttam először - nekem ez a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó ez a válogatás!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Beth-et csak imádni lehet :))) Az outfit videói vagyis a mit mivel lehet kombinálni különböző alkalmakra a nagy kedvencem.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)