1 ruha 2 stílus

Méltatlanul elhanyagoltam ezt a rovatot, de igyekszem majd gyakrabban elhozni nektek. Aki nem ismerné, annak pár szóban ismertetem. A lényege, hogy alapul veszek egy ruhadarabot, amivel két különböző stílusú szettet is készítek, megmutatva, hogy hogyan lehet viselni az adott ruhát. Igazából ezek csak ötletek, nem szentírás, de én magam szeretem az ilyen cikkeket a magazinokban is, vagy akár a hasonló télmájú youtube videókat is. :)

2 style



Ezúttal egy virágos skater ruhát vettem alapul, amivel egy vagányabb, tornacipős, farmerkabátos és egy elegánsabb nőiesebb szettet csináltam. Az első szerintem szuper suliba, vagy lazább programra, a másodikat pedig viselheted családi vacsorára, randira, vagy bármilyen olyan alkalomra, amikor kicsit csinosabban szeretnél felöltözni.
Mivel még a hőmérséklet megkívánja, természetesen mindkét szetthez viselj harisnyát. ;)

A ruhadarabok és kiegészítők márkáját és árát megnézhetitek a polyvore oldalamon, a képre kattintva. :)


Nektek melyik változat jön be? Ti hogyan viselnétek még ezt a rucit? :)

Megjegyzések

  1. Én a jobb oldalira szavazok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a farmedzsekis megoldás tetszik a legjobban, de én inkább balerina cipővel venném fel, illetve a táskákat is kicserélném. :) Nagyon tetszik, ha valaki ruhákhoz farmerdzsekit vesz fel, szeretnék én is többször ilyen outfit-et összeállítani és viselni! :)

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő tetszik, de életvitel miatt a baloldalit választom.

    VálaszTörlés
  4. Mind a kettő nagyon tetszik, egy árnyalatnyival talán jobb a jobboldali, mert nőiesebb. A bal oldalit meg inkább egy rövidszárú Converse-zel, de tuti azt is felvenném :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik tetszik. Pont ilyen kabátot vettem a hétvégén.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik mindkettő. Nagyon tetszenek a kabátok. :)

    VálaszTörlés
  7. Szeretem ezt a rovatot. A ballonkabátos verziót választanám.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez a rovat! :) Egyébként én a jobb oldali verziót választanám, esetleg magassarkú cipővel, mert nagyon alacsony vagyok, és jóformán mindig magassarkút hordok :D

    VálaszTörlés
  9. Mind a két változat tetszik, egyedül talán a cipőkben változtatnék. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)