Kedvenc tavaszi körömlakkjaim


Több helyen is láttam ilyen, vagy hasonló témájú bejegyzést, ezért úgy döntöttem én is összegyűjtöm azokal a lakkokat, amiket idén tavasszal szívesen használtam. :) Persze ez a gyűjtemény nem lesz olyan impozáns, mint sok más helyen, mert az az igazság, hogy én nem vagyok igazi körömlakk fanatikus, ritka ha hajlandó vagyok 1000 Forintnál többet kiadni egy lakkra, inkább vásárolok kettő-három olcsóbbat vagy ruhát. :P
Szóval semmi különlegeset, extrát nem fogtok látni, ha valakit mégis érdekelne, hogy melyek a tavaszi kedvenceim, tudja mit kell tennie! ;)



Homoklakkok


 Nagyon szeretem a homokhatású lakkokat, jelenleg ez a négy a kedvencem, de épp tegnap szereztem be kettőt a Moyra kínálatából is. :) Árnyalatokat, neveket nem írnék, szerintem egyik lakk sem olyan extra és különleges, hogy ne ismerné őket unalomig mindenki. :D Ha mégis érdekel valakit egy-egy név vagy szám, akkor kommentárban kérdezzetek. ;)


Pasztellszínek


 Természetesen én is nagyon szeretem a pasztelles árnyalatokat tavasszal. :) Most ők a kedvenceim. :) 


Rózsaszín, korall és pink


 Ezek a színek is nagy kedvenceim, különösen ez a négyes. :) 


Duokróm


 A duokróm lakkokat főleg buliba szeretem felkenni, ilyenkor tavasszal hétköznapra nekem túl sötétek. 


Topperek és fedőlakkok


 Nem vagyok túl ügyes a minták és nyomdák területén, így jobb szeretek csillámos, pöttyös fedőlakkokkal díszíteni a körmeimet. :D Ők a kedvenceim, mostanában különösen a mattító fedőlakk és a 101 Kiskutyás. :)


Nos ők az én kis tavaszi lakk csapatom. :) 

Ti kedvelitek valamelyiket közülük? Mik a ti kedvenceitek? :)


Megjegyzések

  1. Szép kis lakkok :) A Lovely mattító fedőlakk jól működik?

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezeket a lakkokat, olyan szép mind :3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a bejegyzés! :) Szép lakkokat mutattál meg, a homoklakkok egytől-egyig csodásak. :)

    VálaszTörlés
  4. @Dóri, igen, nagyon jól mattít és szép egyenletes felületet ad. Az egyetlen negatívuma, hogy 3-4 nap után kifényesedik a felülete, de engem annyira ez sem zavar, mert ritkán van a körmömön ennél tovább egy lakk. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lakkokat válogattál össze! Legjobban a rózsaszínek tetszenek :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép az összes lakk, mind tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lakkok és nagyon szépek a képek! Mostanában én is sűrűn nyúlok topperek után(hasonló megfontolásból :D )

    VálaszTörlés
  8. SZép mind, a rózsaszínesek a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
  9. Ilyen szép színű Astor lakkokkal én soha nem találkozok a drogériákban, biztos jól eldugják őket :D
    Egyébként nagyon tetszik mindegyik lakk. :)

    VálaszTörlés
  10. A csillámos fedők közül mindet elfogadnám :P

    VálaszTörlés
  11. A 101 kiskutyás lakk nekem is megvan, én dekoráláshoz szoktam használni francia lakkozáshoz.

    Én tegnap egy Lovely topperrel, egy Essence topperrel, ma pedig két Rimmel lakkal lettem gazdagabb, és még szeretnék két Moyra homoklakkot, csak idő kellene és türelem, meg egy mozgó láb, hogy beszerezzem.

    Abban egyetértünk, hogy 1000 Ft-nél többet lakkra nem szívesen adunk, viszont én simán használok sötét lakkokat tavasszal is.

    VálaszTörlés
  12. Nekem a pasztellek a legbejövősebbek! <3 No meg az a duokróm Catrice...:)

    VálaszTörlés
  13. Ezek között van az én 2 kedvenc tavaszi körömlakkom is: a csillámos Catrice Crystal és a Catrice nude rózsaszín lakk. Mást nem is használok ezeken kívül; nekem ennyi elég, de még egy mentazöld lakkot szeretnék.

    VálaszTörlés
  14. Szép lakkjaid vannak. Én is a pasztelles árnyalatokat szeretem meg a klasszikus francia manikűrt ill. piros lakkot.
    A duokróm lakkok nekem túl "fém" hatásúak, bár biztos Neked még ez is jól áll:)
    (Marika)

    VálaszTörlés
  15. Szépek, néhány ezek közül nekem is megvan :P A pasztell essence zöld lakkról volt már bejegyzés? Mert kíváncsi lennék rá..:)

    VálaszTörlés
  16. az OPI fedőlakk meg a 101 kiskutyás nagyon tetszik*-*

    VálaszTörlés
  17. Lakkozás után Én szomorkodom. Hiába két réteg, meg fedő, nekem két napnál tovább nem tart. Hagyományos mosogatás nagyon tönkre teszi.
    A pasztel zöld, az érdekel engem is.

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörű lakkokat válogattál össze. Én sem vagyok nagy lakk fan, de innen jópárat elfogadnék.

    VálaszTörlés
  19. Ó, hát az a 101 kiskutyás pont olyan, amilyet már évek óta keresek hiába. Jó kis lakkokat válogattál össze, a napokban szerintem ráveszem magam egy ilyen témájú videó felvételére :-)

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szuper lakkok!A 101 kiskutyás nagyon jó, hol lehet ilyet vásárolni?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)