Weekend Inspiration

Sziasztok! :) Remélem mindenkinek szuper hétvégéje lesz. :) Biztosan ti is ünnepi készülődés közben vagytok épp. Ugye milyen jó is volt gyereknek lenni ilyenkor? :D Várni a nyuszit, fészket készíteni neki, felkutatni az ajándékát. :)
Most leginkább amiatt vagyok izgatott, hogy mikor végzek a takarítással és időben megdermed e a csokimáz a sütin. :D De azért igyekszem kihasználni az ünnepet kirándulásra, barátokkal töltött időre, na meg persze mozgásra, mert le kell dolgozni a sok süti és francia saláta kalóriáit. :D
Ünnephez illő, tavaszias képeket hoztam most Nektek, remélem feldobja a napotokat! :)


Muffin-barik. ^^ Ugye milyen helyesek? :)


Egy ilyen rucit muszáj szereznem a meleg időre. :P


Csodás ez a smink! :)


Húsvéti mani. :)


Ez mennyire aranyos ötlet! *.*


Akarooom! *.* Ha találnék egy ilyet mást nem is hordanék egész tavasszal és nyáron! :D


Álomházikó. :)


Vanessa Hudgens stílusáért egyébként is oda meg vissza vagyok és idén szerintem ő volt a legcsinosabb a Coachellán.


Ezt a gyűjteményt szívesen elfogadnám, de ki nem? :D


Ezeket nem is lenne szívem megenni! :D


Csini outfit. :)


Oreo kekszes torta? :P Épp tegnap ettem oreo fagyit és isteni volt. :D


A végére egy kis nyuszmó, mert olyan cuki! ^^

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek! :) 

Mit a terveitek hétvégére? Mi finomat süttök-főztök? :) Van kedvenc képetek a fentiek közük? :)

Megjegyzések

  1. Azoktól a báránykás muffinoktól odáig meg vissza vagyok :D Annyira cukik :D

    VálaszTörlés
  2. Kellemes Ünnepeket Kívánok!: ) a kis nyuszi nagyon aranyos: ) a képek fantasztikusak: )

    VálaszTörlés
  3. Csodás képek egytől egyig! A virágos rucit meg a Chanel gyűjteményt én is elfogadám :) Boldog nyuszit! :)

    VálaszTörlés
  4. Kellemes ünnepeket kívánok! :) Milyen húsvéti sütit sütsz? Én idén húsvéti kosárka-muffinokat készítettem, ma estére tervezek róluk egy bejegyzést is :)

    VálaszTörlés
  5. Előre is Boldog Nyulat neked! :) A bárányos muffinok haláli aranyosak, de az a lábbeli is jól néz ki, bár esős időben problémás lehet :P

    VálaszTörlés
  6. Köszi Lányok! <3 :)

    @Dóri, kinder pingue sütit csinálok és arab kávétortát. :)

    VálaszTörlés
  7. A bárányos muffin tényleg nagyon cuki.

    Hasonló bakancsot a CCC-ben láttam néhány hete, kb. 10e Ft. volt az ára. Mivel hordanád, szoknyával? Csak mert én is gondolkodtam rajta, hogy megveszem, viszont szoknyát és rövidnadrágot egyáltalán nem hordok, hosszú nadrágot meg nem tűrök be a cipőbe.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó képek! A másodikon a ruha eszméletlen szép és a végén a nyuszi nagyon édes. :) Kellemes ünnepet kívánok! :) ♥

    VálaszTörlés
  9. Nekem az első outfit (én is nagyon szeretnék egy ilyen ruhát) és az álomházikó tetszik a legjobban. Sőt, talán utóbbi a legnagyobb kedvencem az összes eddigi inspiráló fotó közül. Valóban egy álomház :).
    Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó kepeket válogattál össze. Az első ruhához hasonlót ebay-en lehet rendelni. Már nagyon régóta szemezgetek vele, de sosem mertem megrendelni a magasságom miatt.

    VálaszTörlés
  11. @Nuss szerintem mindennel hordanám. Szoknyával, nacival, ruhával. :)
    Ott én is láttam, de nem volt kényelmes, úgyhogy nem vettem meg. :D

    VálaszTörlés
  12. Hát az a sminkasztal *-* Kellemes húsvéti ünnepeket! :))

    VálaszTörlés
  13. Nekem még gyógyulás van a hétvégén, ideje lenne, h békén hagyjon a vírus.Egy finom oreos-milkás browniet sütök azért, a sonka most fő és hétfőn anyukámékhoz megyünk!A nyuszis kép most az abszolút kedvencem, meg az álomházikó! :) Kellemes Húsvétozást! :)

    VálaszTörlés
  14. nagyon klassz képeket válogattál össze,nekem is a bárányos mályvacukros muffin a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  15. A bárányos muffin a legaranyosabb.
    Sütést (almás lepény, lekváros és csokikrémes piskóta) , és főzést ( korhelyleves, birkapörkölt, rántott hús, sült kacsa, rizi-bizi)tervezek. Na meg az ünnepi menü elkészítése után egy kis pihenést!
    Kellemes húsvéti ünnepeket!
    (Marika)

    VálaszTörlés
  16. Ahh az a bárányos muffin...*-*
    Mi 'sajnos' csak túrós pogácsát meg almás-áfonyás kekszet sütöttünk, nem annyira húsvéti:D

    VálaszTörlés
  17. @Marika, hú mehetek hozzád valamikor enni? :D

    @Murasakinoami,a túrós pogit imádom, meg tudok enni belőle fél tepsivel egy ültő helyemben. :D

    VálaszTörlés
  18. Bármikor jöhetsz szívesen látunk!:D

    VálaszTörlés
  19. A sminknél egy pillanatra kihagyott a szívem...ómamám, nagyon megtetszett! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  20. Szuper az összes kép, a nyuszika meg nagyon cuki itt az utolsón ^^

    VálaszTörlés
  21. Szeretem a birkapörit, a bárányokat és a bárámynak álcácott sütiket.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)