Colour of the week - Sunshine yellow

COTW



A hét színe rovatba ezúttal a napsárga került, mert szerintem nagyon vidám szín. Sokan nem kedvelik a sárgát, pedig remekül variálható árnyalat. Jól mutat a feketével, fehérrel, ezüsttel, arannyal, nude árnyalatokkal, barnával, a kék árnyalataival, a smaragddal, merészek pedig más élénk színekkel is variálhatják.
Ha ruhadarabokkal nem is, de egy két kiegészítővel szerintem mindenki becsempészheti az outfitjébe ezt a vidám, nyárias színt. Egy cipellő, táska vagy feltűnő ékszer még a legegyszerűbb farmer-póló szettet is az egekbe repíti. ;)

Ti szeretitek a sárga színt? Melyik a három kedvencetek a képről? :)

Nekem a Birkin táska, a lézervágott balerina és a Givenchy borítéktáska. :)

Megjegyzések

  1. A felső nagyon megtetszett, bár én sem igazán hordok sárga színt. A sál is nagyon jól mutat, könnyedén fel lehet dobni vele egy egyszerű szettet is.

    VálaszTörlés
  2. Nem a kedvencem a sárga, egy sárga pólóm volt, az is Spongyabobos még megboldogult tini koromban:D Egyébként az a magassarkú nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  3. A szoknya, a felső, a középső táska, a magassarkú és a clutch is jöhetne, csodásak :)

    VálaszTörlés
  4. Egy bizonyos mértékig szeretem ezt a színt. Innen a szoknya, az egyberuha és a bal oldalon látható nyaklánc tetszik. De szívesen viselném a virágos, napraforgóra hajazó karkötőt is. :)

    VálaszTörlés
  5. Sajna az én sárga pólóm most költözött az itthoni ruháim közé. Valahogy lett egy folt a derekán hátul és nem jön ki. :(
    Sál és, ha jól látok, akkor a spirál.

    VálaszTörlés
  6. Bármelyik jöhet a fenti kèpről, mert nagyon szeretem a sárgát. Idèn mèg nem nagyon hordtam, egy kis szint magamra kell szednem hozzá:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)