COTW - Green or Blue


COTW



A rovat számára új bannert készítettem, remélem elnyerte a tetszéseteket. :) A hét színének ezúttal ezt a kékes-zöldes árnyalatot választottam, amit nehéz név alapján beazonosítani, a színmeghatározó szerint én valahol a kaméleon zöld és a sászöld közé sorolnám. Erősebb mint a menta, tompább mint a tael (kékes zöld). Mindenesetre szerintem nagyon szép szín, különleges és elegáns árnyalat. :) Nagyon jól mutat a földszínekkel, barnával, nude árnyalatokkal, ezüsttel, arannyal a kék és zöld egyes árnyalataival.

Nektek tetszik ez a szín? 

Válasszatok három kedvencet a képről! ;) 

Nekem a maxi ruha, az Isabel Marant wedge sneaker és a bikini tetszik leginkább. :)

Megjegyzések

  1. Egész jó szín. :) Nekem a szoknya, a bikini és a baloldali ruha tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a szín :) Az a skater szoknya nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, és a skater skirt tényleg nagyon cuki. Az a középső statement fülbevaló is tetszik.
    (mondjuk tényleg én sem igazán tudom, hogy hogyan hívják ezt a színt:D)

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű szín!
    A körömlakk, a szoknya és a fürdőruci tetszik! :D

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! :) <3 Örülök, hogy mindenkinek tetszett, annak meg főleg, hogy ennyien írtatok is. :) Nagyon jó érzés! :) <3

    VálaszTörlés
  6. A kiegészítők nagyon tetszenek :) A ruhák is, viszont ott a bal alsó sarokban az a csizma? elég érdekes számomra...

    VálaszTörlés
  7. Ú, imádom ezt a színt! :)) Szinte minden jöhet, maxiruha, meg az utcai cipő *.* és a kiegészítők főleg! :))

    VálaszTörlés
  8. Baloldali ruha, mellette lévő táska és a platform szandál

    VálaszTörlés
  9. A bal oldali ruha, a középen lévő fülbevaló és az alsó táska nagyon tetszik, de ezt a színt nagyon szeretem, szóval nehéz volt a választás...

    VálaszTörlés
  10. @Azrail, az egy wedge sneaker. Nekem is ilyen van, csak feketében. Nagyon kényelmes cipő. :)

    VálaszTörlés
  11. Köszi Lányok! :) <3 Olyan szuper, hogy ennyien írtatok! :)

    VálaszTörlés
  12. Ezt a színt is szeretem, mily meglepő :D
    Bikini és alatta-felette lévő táskák azonnal jöhetnének! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)