Nyári Kívánságlista - My Summer Wishlist


Sziasztok! :) Ebben a bejegyzésben a nyári kívánságlistámat nézhetitek meg, illetve erről fogok írni picit bővebben. Lesznek ismét konkrétan kinézett darabok és olyanok is amiről csak nagy vonalakban tudom, hogy körülbelül ilyet szeretnék. Hasonló színt, fazont, stb. Picit csalni is fogok mert amikor ez a bejegyzés kikerül már néhány dolgot beszereztem, de amikor a listát összeállítottam még ezek a dolgok nem voltak meg, de mivel még nem volt haul bejegyzés, így a listán hagytam őket. Nagyon örülnék, ha esetleg a bejegyzés végén elmesélnétek, ti milyen dolgokat szeretnétek beszerezni nyárra, illetve mi az ami az én listámról tetszik, mi az amit már meg is vettetek. :) Tehát ha kíváncsiak vagytok a teljes cikkre, tudjátok mit kell tenni! ;)


  • Overall/Romper -Egy fekete térd alá érő nacis overall már lapul a gardróbomban, de az inkább elegánsabb-bulisabb darab, így szeretnék egy kicsit lazább darabot, ami kényelmes viselet lehet a hétköznapokon vagy akár strandon. :) Elsősorban a pálmás, virágos és azték mintásak tetszenek. 
  • Virágos hajpánt/fejdísz - Nagyon tetszenek az ilyen fejdíszek, én az a típusú ember vagyok aki simán felveszi hétköznap is. (Inkább mint egy koncertre vagy fesztiválra, ahol minden 2. lányon ilyen van. :D)
  • Azték mintás clutch/borítéktáska - Már beszereztem két azték mintás táskát, az egyik egy nagy méretű darab, ami hétköznapra vagy strandra ideális, a másik egy válltáska, de szeretnék egy kicsit alkalmibb-bulisabb verziót is. :) A képen látható darabra vadászom egyébként. :P 
  • Spagettipántos crop top - Mivel teljesen rákattantam a magas derekú sortokra és a skater szoknyákra, mindenképpen szeretnék egy ilyen darabot. :) 
  • Álomcsapdás ékszer - Nagyon tetszenek, főleg a fülbevalók, bár azzal van egy kis problémám, ugyanis az egyik fülem benőtt. XD Szóval bátorságot kellene gyűjtenem, hogy kilyukasztassam. De ha ez mégsem jönne össze, akkor egy nyaklánccal is "beérem". :P 
  • Cuki karóra - A lakásfelújítós-berendezős projekt miatt egyenlőre letettem az MK óráról, meg különbenis nyáron inkább egy ilyen színes, vidám darabnak örülnék. :) 
  • Levehető pántos "balconett" melltartó - Mivel nyáron sokszor hordok pánt nélküli ruhákat, vagy épp nagyon kivágott ruhákat, amiből a rendes melltartó "csücske" kilátszik. (Csücske...imádom ezt a szót. Csücsök... ezt is. :D) Ez az egyik olyan darab, amit már beszereztem, mégpedig a H&M leárazáson szettben. Érdemes ilyenkor a fehérnemű részlegen is körülnézni, mert szuper akciókat lehet kifogni. ;) 
  • Cut out csizma - Szerintem ez tipikusan olyan darab, amit tél kivételével bármelyik évszakban hordhat az ember, ha az időjárás megengedi. Én szeretek nyáron is bakancsot hordani, főleg koncertre vagy fesztiválra, akár rucihoz vagy szoknyához is. 
  • Bikini - Valami egzotikus virágos vagy pálmafás esetleg azték mintás darabra vágytam. Végül a H&M-ben sikerült vennem, tehát őt is kihúzhatom a listáról. A Haul bejegyzésben majd megmutatom, most csak annyit árulok el, hogy fehér alapon egzotikus virágos-kolibris. Egyébként nagy mellméretre rémálom bikinit venni. Ami mellben jó nekem, abba háttal kétszer beleférnék. Ami testalkatilag passzol, abból meg kiesek. :D Nem túlzok ha azt mondom, hogy körülbelül 20 darabot próbáltam fel, mire sikerült egyet találnom ami tetszik, nem úgy néz ki, mint ha egy 40 éves Milfre készült volna és még jól is áll. :D 
  • Cukorkaszínű ujjatlan felső - Ilyen vagy a póló változatból minden évszakban veszek legalább 1-2 darabot, mert szerintem nagyon nagy százalékban segítenek megoldani, a - mit vegyek fel - több felvonásos melodrámát. :D Most valami menta vagy rózsaszín darabra vágyom. :) 
  • Statement nyaklánc - Itt szintén a cukorkaszínek tetszenek legjobban, illetve a kicsit etnikus-azték stílusú darabok. A képen láthatót például elfogadnám. :P 
  • Shortok - Szeretnék egy pizsisortszerűt és egy csipkéset. :) 
  • Gyűrűszett - Imádom a gyűrűket, most egy nyárias-színes köves, azték stílusú vagy indiános szettre vadászom. :P 


  • Maxiruha - Valami kékes vagy zöldes esetleg korall színt szeretnék. :) 
  • Kimono - A sok virágos darab mellett nekem inkább a kötött és horgolt kardigánszerűek tetszenek. Valahogy olyan jól mutatnak farmersorttal és cut out csizmával. :P 
  • Hátizsák - Nagyon szeretnék egy klassz kis hátizsákot, de még nem sikerült megtalálnom azt amibe azonnal beleszerettem volna élőben is, nem csak képen. Talán majd idén. :) 
  • Csomózott nyaklánc - Ebből is valami zöldes vagy korallos színt szeretnék. :) 
  • Maxiszoknya - Ebből leginkább a menta, kobaltkék és a korall-barack szín tetszik. :) 
  • Táskák - Egy menta színűt szeretnék és ha találok olyat, ami tetszik, akkor egy barnát is. :) 
  • Skater szoknya - Ő is olyan darab, amit már beszereztem, pontosabban ajándékba kaptam. :) Nem ilyen, mint amit a képen láthattok, hanem menta színű (milyen meglepő :D) és virágos.
  • Szandál - Ő egy konkrétan kinézett darab. :P 
  • Farmersort - Ő is kakukktojás, mert már a gardróbomban lapul, szintén szülinapi ajándék volt. De nem kizárt, hogy idén is kreatívkodom majd és csinálok egyet magamnak ;) 
  • Yankee Candle illatok - Szeretnék pár illatot beszerezni, amik közül néhány régi nagy kedvenc: Lake Sunset, Bahama Breeze, Summer Scoop és Fireside Treats, néhány pedig olyan, amiket még nem próbáltam: Black Coconut, Under the Palms, Black Plum Blossom és Midnight Oasis. 



  • Ikea Alex - Ennek a beszerzése lassan nem csak kívánsági szinten kell hogy történjen, hanem sos-mert kezdek kifogyni a sminktárolási helyből. :D
  • Makeup Revolution paletták - Ebből kettőt már sikerült beszereznem (Iconic3 és Essential Mattes) de az Iconic 2-t még szeretném. :) 
  • Naked 3 - Igen, továbbra sem mondtam le róla. :P 
  • Real Techniques Expert Face Brush - Ő is olyan régóta kívánságlistás, hogy az már szánalomra méltó. :D De most már tényleg beszerezem majd. 
  • Szemre való ecsetek - Ebből egy kit-et szeretnék majd, de lehet hogy beérem az olcsóbb ebay-es változattal is. 
  • Pirosító ecset - Egy ilyen kis minit szeretnék, ami utazáshoz praktikus. :) 
  • Primer arcra - Erre is szükségem lesz lassacskán és a NYX-TBS között vacillálok, egyenlőre a TBS vezet. 
  • Zöld korrektor - Őt is beszereztem már. :P 
  • Sminkfixáló permet - Amikor legutóbb elindultam a Müllerbe, azzal hogy én pedig ezt most megveszem, épp nem volt. :D Lucky Me! :D -.- De mindenképpen szeretnék egyet. 
  • Pirosítók - Ezeket is beszereztem már, igaz a nagyon rózsaszín kategóriában végül egy Sleek darab győzött (Flamingo), az Essence dobozkát pedig már megvettem. :) 
  • Szemöldökformázó szett - Erről elég vegyes dolgokat olvastam, így még gondolkodom rajta. 
  • Ajakszínek: Szeretnék egy brutál pink-fukszia rúzst és néhány korallos árnyalatot, köztük a képen látható NYC rúzs-ajakápoló ceruza okosságot, mert annak egyszerűen mesés színe van. :P 
  • Arckrém - Lassan arra is szükségem lesz újra, ebből a szekcióból szintén a TBS-en gondolkodom. 
  • Hajápolók - Szeretnék egy olyan ami a napsugárzástól védi a hajam, illetve egy hajvégápolót vagy valamilyen szérumot, amit hajmosás után használhatok. :)
  • Száraz sampon - Őt már beszereztem, mégpedig eperillatúban. :P
  • Csillámos testápoló - Mert nekem ilyen nélkül nincs nyár. :D Már ki is néztem egy Balea darabot. 
  • Bőrfeszesítő - Ebből a jól bevált citromsárga Garnier és a képen látható Nivea között őrlődök, mert az utóbbiról nagyon sok jót olvastam.
  • Fényvédő - Ebből is kifogyok lassan, így be kell szereznem egyet. :) 
  • Bőrradír - Mivel önbarnítózok ez nekem igazi must have termék. 
  • Nyári parfüm - Mostanában megint vágyódom Beyonce Heat Rush illata között, amit már 2 éve használtam, de emellett találtam pár izgalmas Zara illatot is. :P 
  • Lakkok - Ezek közül szerettem volna pár zöldes-mentás árnyalatot, akár homoklakkból is. Ezeket már megvettem, igaz nem a képen láthatóakat. Szeretnék még egy szép nude rózsaszínt és egy pinket is, illetve a képről a pelyhes Barry M lakkot. :) 
Ez  lenne tehát az én "kis" nyári kívánságlistám. Remélem tetszett nektek. :)

Ti mit szeretnétek beszerezni nyárra? Van olyan az én listámról ami tetszik nektek? Mi az amit már megvettetek? :)

Megjegyzések

  1. Az első képről a nyaklánc és a csizma nagyon tetszik, az utolsóról meg mindent elfogadnék :P Egyébként most nem is tudom mire vágynék, talán TBS barackos termékekre, de nem tartom valószínűnek, hogy hozzá is jutok :(

    VálaszTörlés
  2. Én teljesen tanácstalan vagyok, hogy milyen ruhákat vegyek, ami majd az irodába is jó lesz, de jövőhéten meglesem, hogy kb. ki miben van és majd ahhoz igazítom a listámat. Nem szeretnék sem alul, sem túlöltözött lenni. Fehérneműre nekem is szükségem van, de nekem ez kész tortúra. :D
    A Makeup Revolution márkától én is sok mindent kinéztem, készülök egy nagyobb rendelésre, de szigorúan a próbaidő után. :D
    Ezen kívül még kiegészítőket, főleg nyakláncot és karkötőt szeretnék.
    Szerintem érdemes adni egy esélyt az eBay-es ecseteknek, én nagyon szeretem őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis lista. :) Kíváncsi vagyok a haulra. :)
    Én már tavaly óta keresek (virágos) overallt, de még nem találtam meg a megfelelőt. Ez a H&M-es darab tetszik, múltkor kerestem is, de nem találtam. Majd még megpróbálom.
    Jó lenne egy olyan nyári kistáska is, ami minden ruhámhoz passzol. Láttam a Tescoben egy fehér rojtosat, szuper áron, de otthagytam, mert akkor a sóher, spórolós énem győzött, aztán ma elhatároztam, hogy mégis megveszem, de természetesen már nem volt ott. :D Mindig így rontom el. De van még 3 Tesco a városunkban...
    Szerettem volna még egy aszimmetrikus szabású szoknyát, illetve egy aztékmintás egyberuhát (szoknya is megfelelt volna), de előbbit nem találok sehol, utóbbi pedig ugyan van az üzletekben, de vagy 6 számmal nagyobb vagy 2-el kisebb.
    Az én listámon is szerepelnek hajápoló termékek. Nyári parfümöt is szeretnék a tömény Katy Perry Killer Queen parfümöm helyett, mikor épp nincs hőség és nem testpermetet használok. A Zara Fruity kívánságlistás, csak annyi a gond, hogy nálunk nincs Zara, és nem tudom, mikor lesz lehetőségem felutazni a legközelebbi városba, ahol van (természetesen nem csak ezért mennék :D). Egyébként ezt is kipróbáltam már, nagyon tetszett, de "jó szokásomhoz" híven szintén otthagytam. Azóta is áldom magam.
    Én nem használok önbarnítót, de testradírt igen, nekem ebből az Yves Rocher Gommage Végétal növényi testradírja vált be nagyon.
    Lakkok közül ezt a Catrice darabot én is kinéztem (na jó, a 3. dolog a listámról, amit otthagyok), illetve ezt a Maybelline menta színű lakkot megvettem, most is ez van rajtam.

    VálaszTörlés
  4. Szép listát raktál össze! Én is mindig beszerzek néhány dolgot a meglévő nyári ruháim mellé. Ezen a nyáron főként matrózos darabokat. Az outfit képeid még mindig nagyon jók, szerintem befotózhatnál a blogra szett ötleteket, pl. amit Te viselsz aznap.(a címe lehetne: mit vegyek fel ma?)És smink ötleteket is szívesen látnék ,persze amit szintén Te készítesz. Biztos sokan inspirálódnának belőle!
    (marika)

    VálaszTörlés
  5. a Tescoban láttam én is pont ugyan ilyen bikinit, gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e olyan jó. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Lányok! :)

    @Marika, ahogy írtam korábban is ezt fotós híján nehéz megvalósítani. :D

    @Manna, szerintem is nagyon jól néz ki, de nekem sajnos a felső rész nem volt jó.

    VálaszTörlés
  7. Én gél-lakkokat szeretnék, és az egyik Essence trendkiadásból a bronz színű tust. Minden másom megvan:]

    VálaszTörlés
  8. Egy-ket új ruhának cipőnek ötültem volna, de váratlan akadájok gördültek elém.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)