Weekly Inspiration

A július a kedvenc nyári hónapom. Régen a szülinapom miatt volt így, de annak manapság már annyira nem örülök. :D Viszont ez a legnyáribb hónap szerintem. Ahogy a június még csak tapogatózik a nyárral kapcsolatban, az augusztusban pedig már ott az ősz ígérete, a július nekem maga a nyár. Az aranyon izzó tarlókkal, a tücsökzenével, a mosolygó napraforgókkal, a stranddal és a rekkenő hőséggel, amikor a levegő táncol az aszfalt fölött. A hosszú naplementékkel, a kora hajnali madárénekkel, a haragos zöld erdővel a fesztiválhangulattal. Ilyenkor esik legjobban a fagylalt és a jeges kávé és mindig van 1-2 könyv, ami pont ekkor szólít meg a polcról, hogy ismét elolvassam. Szeretem a leárazásokat is, a nyári ruhákat, hogy a kertben szárad meg a hajam. A grillezést és a bográcsozást, hogy pillecukrot sütünk naplemente után és valakié mindig meggyullad. Amikor csak ülünk a teraszon egy-egy doboz Radlerrel, a citromos szúnyogirtó spirál füstje elől hajladozva, olyan zenék szólnak, amit ember önszántából nem hallgatna meg, mégis felkerül valahogy a playlistre, Uno-t játszunk, senki sem tudja, hogy ő jön és közben sztorizgatunk. "Emlékeztek amikor Pista belecsúszott a vízbe ruhástól és alig tudtuk kihúzni? Aztán visszaugrott a papucsáért?" "Megvan még az a kép a telódon, amikor Gergő a kaktusszal táncolt?" "Az a bizonyos krumplistészta..." Mindenki: "Uhhh arról inkább ne is beszéljünk!" "Amikor Gergő belemászott a csónakba és azt kiabálta, hogy - Richard Parker! Richard Parker! - mi meg fogadást kötöttünk, hogy mikor esik bele a vízbe. "Amikor Anna ellopta Gergő ruháit, ő pedig meztelenül szaladgált a fák között, mert nem tudta, hogy hova tűntek?!" "Amikor Bálint megtalálta az agaveszirupot?" "Agaven Dicksaft... azt hittem rosszul látok!" Nekem ez a július és pont így szeretem. :)


A kertünk alatt pont egy ilyen csodás napraforgó-föld van. :)


Sokaktól hallottam, hogy azért nem akarnak futni, úszni vagy épp edzőterembe járni, mert "mindenki őket nézi". Higgyétek el, ez csak a fejetekben van így. Vagy ha mégis rád pillant valaki, nem kell azonnal negatív dolgokra gondolni. Lehet, hogy épp arra gondol: "Whao, végre valaki, aki változtatni akar!" Az összesúgással és a lekicsinylő pillantásokkal nem kel lefoglalkozni, ez csak bizonyítvány az illető sekélyes észjárásáról. És ezekből a pillantásokból lesznek egyszer a csodáló, irigykedő pillantások is. Csak kitartónak kell lenni, a szemünkkel a célon és nem szabad foglalkozni mások véleményével. Ne kifogásokat keressünk, hanem lehetőséget. ;) Ez a lényeg, ez a legfontosabb.


Csini! :)


Megjegyzés saját magamnak: ombre manit kell csinálni! :P




Kánikula nasi? :)


Itt szívesen ejtőznék ebéd után. :P


Cuki romper-szett.


Ti megtaláltátok már a tökéletes nyári ékszert? Én még keresem... :)


Ha nyár akkor korall-ajkak. :)


Meseszép ez a kert. :)


Csinike! :)


OMG! *.*


Heti álomházikó. :)


Gyönyörű! *.* A kilátás pedig... no comment. :)


A kép címe lehetne: A nyár. :)


Jajjj... kell egy ilyen! :P


Mit szóltok a kimono-trendhez? Nekem bejön. Főleg ilyen szettekkel. BTW... a haja is nagyon szépséges. :)


DIY-ötlet. :)


Bulismink. Szerintem csodás. :)


Tengerészes mani kicsit másképp. :)


Az egyik gyengém a mexikói konyha. :P


Álomgardrób és hozzá álom-sminkes asztalt. Oh jajj! *.*


Nektek mi lapul a nyári túlélő neszesszeretekben? :) Ezzel a csomaggal azt hiszem én túlélném a nyarat. :D


Ebbe a ruhába menthetetlenül beleszerettem. :)


Röfi úr vagy kisasszony. :D Milyen cuki már! :) 

Szép Hetet Csajok! :)


Melyik a kedvenc képetek? Mi az amit szerettek a júliusban? :)

Megjegyzések

  1. Nekem is ebben a hónapban lesz a szülinapom. :) Így egyértelmű, hogy kedvenc hónap. Mindig szerettem, hogy nekem nem kell suliba menni a szülinapomon. Még ez a szülinap is szabadon fog telni,jövőre meg max. veszek ki szabit. :D
    Imádom az ilyen napraforgótáblákat. :)
    Egy ilyen "kis" csomaggal én még a telet is kihúznám, nemhogy a nyarat. :D Nagyon nehezemre esik ilyen melegben bármit is magamra kenni.
    Legszívesebben csak egy ilyen függőágyban feküdnék egész nap.

    VálaszTörlés
  2. Innen most az összes kép a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  3. Minden képet imádtam, de főleg az elején lévő kis szösszenet tetszik, annak tényleg igazi nyár hangulata van :) Jó volt olvasni, pedig én nem is szeretem a nyarat :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz képek, napraforgós kûlönösen kedvenc, pont tegnap mentünk el barátommal egy napraforgó mezőre fényképeket készíteni :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a július nem csak a kedvenc nyári hanem mind a 12 hónap közül a legkedvesebb számomra. Számomra is azért, mert valóban ekkor van igazán nyár. Jól összeszedted azokat, amiket én is szeretek ebben a hónapban, nem tudok már mit hozzátenni. Remélem, az idő is megfelelő lesz hozzá.
    Az overál, a kimonós outfit és a gardrób a kedvencem. Én is szeretek ilyen nasikat enni a kánikulában, de a legnagyobb kedvenceim a görögdinnye (mennyei, mikor kiszáradtan hazaérek, majd megeszem a hűtött dinnyét) és a főtt kukorica. Ezekre várok egész évben. :)
    Szép, igazi júliusi hetet! :)

    VálaszTörlés
  6. Éljen a július és Richard Parker! :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom a képeidet! És amire igazából most figyeltem fel, direkt nem kattintottam a bejegyzésre, csak a szövegre figyeltem, tudod ami megjelenik a bloggerben.
    Komolyan mondom, olyan érzésem volt mintha egy jó könyvet vettem volna a kezembe. Mindig elolvasom amit írsz, de úgyhogy most nem tudtam mi lesz mögötte, egészen máshogy csapódott le nálam :) Szeretem ahogy írsz, ahogy fogalmazol :)

    VálaszTörlés
  8. Az a smink csodás! Abba a függőágyba meg bármikor szívesen belefeküdnék!
    A nyaklánc és a rúzsok szépségesek, no de az a kert :o ahh de jó lenne ott lenni most!
    Táska, cipő kellenek!
    ó mamám, abban házban és abban a szobában pedig éltem végéig eléldegélnék! *.*
    "Sminkelősarok" jöhetne, no meg az a szett (és haj) alatta is!
    A manikűr nagyon bejön, de szeretnék én is ilyen kis díszeket :)
    Kaja, gardrób, neszeszer és ruha *.* mind jöhet!

    VálaszTörlés
  9. Megint remek képeket válogattál össze, de főleg a bevezetést imádtam olvasni! :) Szinte ott éreztem magam egy csodás virágos rét közepén, egy nyári estén. Nagyon jól írsz :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm Lányok! :) <3

    @Azrail, Dóri, köszönöm, mindig nagyon jól esik, ha valaki az írásaimat dicséri, megerősít benne, hogy ezzel kell foglalkoznom. :)

    VálaszTörlés
  11. Annyi minden volt, nem is tudom mit írjak.
    Sokáig nem szerettem a júliust, mert hónap végén születtem. Hatan voltunk testvérek, szűkös volt a keret. Sokszor mondták, majd jövő hónapban kapsz valamit, mert most nincs rá pénzünk. Aztán sokszor elmaradt. Vagy mikor meg kellett venni a füzet csomagot, azt mondták az-az ajándék. Tortám gyerekként soha nem volt. Többször el is felejtették a napot. Anyósom sütötte az első születésnapi tortám.
    Később megszerettem a júliust. Minden hétvégén volt valami buli, szalonnasütés vagy valami.
    Mióta dolgozom, nem sokat érzékelek belőle.

    VálaszTörlés
  12. Nekem is a július az egyik kedvencem, elvégre nyármániás vagyok, de azért volt már olyan kéthetes júliusi nyaralásom, hogy végig zuhogott az eső... Engem nem szeret az időjárás, na :-D A kimonós szett és a tengeri mani nagyon tetszik, de igazából minden más is, a röfi pedig übercuki :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)