Júliusi Kedvencek

 

 Ebben a hónapban is sikerült alaposan megkésnem a kedvences bejegyzéssel, de igyekszem összeszedni magam ilyen téren. :D Július hónapban nagyon sok új kedvencem volt de néhány régi nagy szerelem és korábbi imádat tárgya is bekerült a felsorolásba. :) Ha kíváncsiak vagytok rá, miket szerettem és használtam szívesen az elmúlt hónapban, nézzétek meg a teljes bejegyzést. :) 


Testápolás



  • Balea lábápoló krém - Mivel nyáron gyakran hordok sarut, ezért ilyenkor különösen figyelek rá, hogy a lábam mindig puha, ápolt és hidratált legyen. Ezt a lábápoló krémet nagyon megszerettem, mert kellemes az illata és nagyon jól elvégzi a dolgát. Minden este használom és egyetlen egyszer sem éreztem száraznak a talpamat vagy a sarkamat. :) 
  • Sun Dance önbarnítós testápoló - Nagyon szeretem ezt a testápolót, ez az egyetlen, amelyiktől nem leszek foltos és drogériás szinte az egyetlen, aminek szerintem természetes színe van. :) Az illata sem olyan bántó mint sok hasonló terméknek. Én a tartósságával is meg vagyok elégedve, valamint könnyen le lehet mosni, ilyenkor sem leszek foltos tőle. :) 
  • Balea napozás utáni tusfürdő - Azt hiszem  kb. 6 flakonnal használtam már el belőle és nem tudom megunni. Nyár, strandolás, kókusz és naptej illata van. IMÁDOM! :) 
Arc és Hajápolás

 

  •  Balea Lovely Berries száraz sampon - Hamarosan lesz róla bejegyzés a blogon, bár ezzel le is lőttem a poént. :D Én nagyon szeretem, a hibái ellenére is. :) 
  • Himalaya Herbals Neem arcpakolás - Erről a termékről szerintem már szinte minden blogon olvashattatok, de ha szeretnétek én is írok majd róla, bár szerintem sokat elárul, hogy másodszorra szerepel kedvences bejegyzésben. :D 
  • Rival de Loop mattító hidratáló arckrém - Nagyon megszerettem, mert sok mattító arckrémmel ellentétben nem képez fura, természetellenes maszk szerű réteget a bőrön, hanem teljesen beszívódik, de nagyon jól védi a bőrt kifényesedéstől és (szintén sok mattító arckrémmel ellentétben) nem szárítja a bőrt.

 Kozmetikai termékre arcra

 

  •  Garnier BB krém - Olajmentes és mattító hatású így hétköznapokon nagy hasznát vettem, különösen ha fontos volt, hogy a sminkem hosszú ideig a helyén maradjon. 
  • Maybelline Dream Matte Mousse alapozó - Ez egy olyan termék ami szerintem nagyon megosztja a beauty világot. Sokan imádják, sokan utálják. Én már régebben is használtam és már akkor nagyon szerettem így kapva kaptam az ajánlaton, amikor a barátnőm nekem ajándékozta ezt a tégelyt, mivel neki nem jött be. Tény, hogy a száraz bőr nem szereti, mert a textúrája habos szinte púderes, de zsíros és vegyes bőrön szerintem jól működhet. Nekem még púder sem kell hozzá és a fedése is nagyon jó, szinte alig kellett korrektort használnom hozzá. 6-7 óra elteltével mattító papírral picit végigmentem a T-zónámon és teljesen jó volt minden. :) Ja és vészhelyzet esetén egészen jó szemhéjalapozó is. ;) 
  • Essence "How to make your face wow" arcpaletta - Itt olvashattok róla. :)
  • Sleek Flamingo pirosító - Róla holnap olvashattok tesztet. ;)


Én nagyon megszerettem, még nyaralásra is őt vittem magammal. Mindent használok belőle, habár a bronzosítót én a barack színnel összekeverve pirosítónak használom. :P


Első ránézésre nagyon hasonlónak tűnhet az Essence paletta pinkjéhez, pedig mind színben, mind finishben van eltérés. :)


Egymás mellett a két szín. Tudom, hülyén hangzik és nem is tudom máshogy elmagyarázni, de a Flamingo-nak van egy kis korallosba hajló beütése, míg az Essence a tökéletes pink.


Bal oldalon a flamingo, jobb oldalon az Essence Think Pink. Utóbbi teljesen matt, míg a Flamingo finishe...jajj nem is tudom hogy mondjam nem teljesen szatén, inkább úgy fogalmaznék, hogy van benne egy nagyon-nagyon finom ragyogás, ami arcra felvéve szerintem csodásan mutat. :)


Szemsmink


Július hónapban ezeket a termékeket használtam leggyakrabban sminkeléskor. :)


  • Makeup Revolution Iconic 3 Paletta - Egyszerűen nem tudok leszakadni erről a palettáról, olyan csodás színek vannak benne és annyira jól kihasználható. A kedvenc színeim a 4. és 7. matt árnyalat, amik tökéletesek a mélyítő vonalba, az első szín a szemöldökcsontra és a belső szemzugba. Nagy kedvenc még a 2; 6. és 12. szín. :) Ez a kedvenc hétköznapi palettám, de drámaibb, bulisabb-alkalmibb sminket is készítettem már vele. :) Itt írtam róla bővebben.


  • Manhattan négyes szemhéjpúder paletta - Ezt a kis palettát még Szilvitől zsákmányoltam a tavaszi bloggertalin és azt hiszem jó helyre került, mert én nagyon szeretem. Júliusban, ha színesebb sminket készítettem, szinte csak őt használtam. Illetve az Iconic 3 színeivel is szoktam párosítani. :)

  • NYX szem és szemöldökceruza - Azon ritka kettő az egyben termékek egyike, amely mindkét funkciójában jól megállja a helyét. :) 
  • Essence Big Bright Eyes highlighter szemceruza - Szintén egy olyan termék, ami multifunkciós és amit azóta imádok, hogy megvettem. Használom a belső szemzugba, a vízvonalamra, a szemöldökcsontomra, néha szemhéjalapként és még a szám fölé is. :) Itt írtam róla. 
  • Maybelline barna zselés tus - Tökéletes párosítás az Iconic 3 palettával. :) 
  • Lovely menta színű tus - Nekem nagy nyári kedvenc lett, még a legegyszerűbb hétköznapi sminkjeimet is szuperül feldobja. :) Itt írtam róla.

Ajakra használt termékek


  • Revlon Lip Butter "Strawberry Shortcake" - Nagyon szép rózsaszín árnyalat hétköznapra tökéletes. :)
  • Revlon Lip Butter "Tutti Frutti" - Ez a szín nagyon kívül van a komfort zónámon, de egyre jobban tetszik és júliusban sokszor viseltem, ha valami merészebbet szerettem volna. :) 
  • Catrice "190 The Nuder The Better" - Az új kedvenc nude rúzsom. :) Itt írtam róla. :)
  • Miss Sporty "009 Innocence" - A tökéletes rágógumi rózsaszín rúzs. Itt olvashattok róla bővebben.
  • Catrice Pure Shine "080 Sheers" - Erre a termékre nagyon haragszom, mert amilyen csodás ajakápoló és szép színe is van, annyira zavar, hogy a csomagolásról minden felirat lekopott és eltűnt. Bevallom ezért nem is vettem belőle többet, habár az új szortimentben lesz pár új szín, amik megdobogtatták a szívemet. :D


Swatchok. Revlonok, Miss Sporty, Catrice, Catrice Pure Shine.


Kedvenc Körömlakkok


Lakk fronton vegyesen voltak régi és új kedvencek is. Ritka volt, ha csak egy színt viseltem a körmömön, azért a kedvenc kombinációimat mutatom meg nektek. :)


Ez a csillámos lakk a Catrice "Le Grand Bleu" trendkiadásának "02 Mermaiday Mayday" árnyalata ami egy csodás topper kék, zöld és lila lakkokhoz. :) Én az Essence "147 Miss Universe" lakkjával használtam a legtöbbet. Hamarosan láthattok majd róla külön bejegyzést is. ;)


Ez a két Lovely lakk is kedvenc párosítás volt júliusban, itt meg is mutattam. :)


A Moyra neon színű homoklakkját legszívesebben ez a Lora lakkal párosítottam, szerintem nagyon jól mutatnak együtt. :)


Elsőre talán furcsának tűnhet de felkenve szerintem nagyon jól mutat ez a bronz Catrice lakk a kobaltkék Lovely homoklakkal párosítva. :)


A menta színű St. Tropez lakkot még a lila Rio-val is szívesen viseltem. :)


Kedvenc ruhadarab/kiegészítők, ékszerek és parfüm


A kedvenc táskám júliusban egyértelműen ez az azték-törzsi mintás F&F oldaltáska volt. :) 


A kedvenc ruhadarabjaim és kiegészítőim közé tartozott még ez a Tally Weijl felső és szoknya és a csipkés H&M cipellőm. A képen pedig az F&F táskát is láthatjátok "élesben". :) 


A júliusban legtöbbet használt és leginkább szeretett parfümöm Betty Barclay "Tender Blossom" illata volt, ami egy nagyon kellemes, friss virágos-gyümölcsös kompozíció, igazi tavaszi-nyári illat. :)


Az egyik kedvenc párosításom ez a H&M nyaklánc volt, ezzel a korall színű gyűrűvel. :)


Ezt a két hajcsatot is sokszor viseltem, szerintem nagyon jól feldobják a fonott frizurákat vagy egyszerű kontyokat is. Gyakran viseltem még ezt a három gyűrűt is, mindegyik Tally Weijl.


Másik nagy kedvenc párosításom volt ez a karkötő, amit anyukámtól kaptam, Krakkóban vette nekem. Az ezüst gyűrű pedig 13 éves korom óta megvan, a nővérem vásárolta Thaiföldön.


Kedvenc Illat


Júliusban két kedvenc YC illatom volt, a Black Coconut, ami egy kicsit füstös aromájú, gyümölcsös-kókuszos illat és az Under The Palms ami egy kókuszos illat, de van benne valami "zöld növény" aroma is. Nagyon kellemes. :) 

Kedvenc Ital: Jeges Kávé 

Kedvenc Étel:


Tésztasaláta

Kedvenc Könyv: Joe Hill-Szarvak

Kedvenc Sorozat: Teen Wolf, Pretty Little Liars, True Blood 

Kedvenc Film: 




Kedvenc Zene: 






Statisztika

A három legnézettebb bejegyzés júliusban: 




Oldalmegjelenítések száma júliusban: 
12554


Hát ezek volt a júliusi kedvenceim, remélem tetszett a bejegyzés és elmondjátok a véleményeteket róla, legalább a következő kérdésekre válaszolva. :) 

Nektek mik volt a kedvenceitek múlt hónapban? Az enyémek közül szerettek valamit? :)

Megjegyzések

  1. Az a film nekem is nagyon bejött. A Lovely lakkokat én is szeretem csak nehéz lemosni őket. Nagyon szépséges vagy és tök jól sminkelsz lehetne a blogon sminkes poszt is!

    VálaszTörlés
  2. Neem maszk, az örök kedvenc nálam is :) És nagyon örülök, hogy jól szuperál nálad a manhattan paletta, meg hogy ki tudod használni :) Imádom a tésztasalit is (csak már ezer éve nem csináltam), na és ez a Kongos zene a végén, nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia ! Kíváncsi leszek neked mi lesz a tapasztalatod a száraz samponnal. Nekem sajnika nem jött be,egyedül amire azt mondom,hogy rendbe hozta a hajam,mmnint hogy nem zsírosodik annyira,azok a white hair termékek voltak. Remélem neked jobb tapasztalatod lesz,mint nekem volt :) puszika ;*

    VálaszTörlés
  4. Neem maszk, megvettem az utánpótlást a héten, már a harmadik tubus azt hiszem...talán ez az első termék amihez visszatérek mindig, vagyis nem is kísérletezem mással.
    A MUR paletta nagyon szép, nekem a 2 van meg, és imádom :)
    Nagyon csinos és szép vagy ^^

    VálaszTörlés
  5. Az After Sun tusfürdő, a big bright eyes szemceruza és maybelline zselés tus nekem is a kedvenceim. Könyvben a tajtékos napok.

    (Off: Kaptam egy csomagot, amin nincs feladó. Írtam neked. :))

    VálaszTörlés
  6. A Maybelline tus nekem is nagy kedvencem. A Tally-s szoknya nagyon tetszik, meg az a kis táska is :)

    VálaszTörlés
  7. A Himalaya Herbals termékei hónapok óta nagy kedvenceim. 1,5 éve vettem meg tőlük az első termékemet és azóta is rendületlenül imádom. Szerelem volt első használatra :]

    A Make up revolution Iconic 3 palettája majdnem minden nap előkerül. Rendeltem még két krémes pirosítót is a MUR-tól, és mesések. Tartósak, pigmentáltak, könnyen kezelhetőek.

    A teljesség igénye nélkül a kedvencek: NYC szempillaspirál, NYC szemcerka, Essence szemcerka, KatyPerry Killer queen parfüm, Etude house primer.

    VálaszTörlés
  8. Az After Sun tusfürdőt imádom, annyira jó lenne, ha valaki tudna ajánlani olyan parfümöt, ami olyan (vagy legalább hasonló illatú), mint ez a termék :) A szárazsampont tesztet már várom, nálam elengedhetetlen sajnos.

    VálaszTörlés
  9. A teszted harására megvettem A Catrice Nud rúzst. Nekem előbb lejön, de szeretem. Felkenés után krémes lesz és más márkákkal ellentétben, nem szárít.
    Mivel autóalkatrészekkel foglalkozó gyárban dolgozom, olajos szoktam lenni, néha az arcomra is jut. Emiatt és A stressz miatt másik arctisztítóra volt szükségem. Ugyan csak Ballea, de kifejezetten problémás bőrre. Csak pár napja hadználom, így sok mindent nem tudok róla mondani. Annyi, hogy használat után egységesebbnek látom A bőröm.
    Azon gondolkodtam,, hogy lehet új szemkörnyekápolóra lenne szükségem. Van Garnier, a zöld tubusos koffein tartalmú. Lila karikákra nagyon jó, de mostanában a külső szemzugnál nagyon száraz lesz a bőröm nap közben. Volt, h hámlás szerű lett.
    Esetleg van ötleded?
    Lakkból egy Kallos viszi a listát magasan. Olyan színű, mint a képen a toppod. Belőle két réteg, rá egy Essence kékes-zöldes topper és Kallos fedő lakk. Így együtt NÉGY napig bírta nálam a gyártósoron.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)