Kedvenc Nyári Lemezeim 2. rész


Az előző részben már megmutattam nektek pár lemezt, amiket nagyon szeretek nyáron hallgatni, most a második részt hoztam el nektek. :) Ha kíváncsiak vagytok a zenékre, akkor nézzétek meg a teljes bejegyzést! ;)




Justin Timberlake - The 20/20 Experience Part 1&2



Ez a lemez általánosságban is az egyik tavalyi kedvencem volt. Nagy Justin rajongó vagyok, nekem ő a JUSTIN és nem a fiatalabb kollégája. :D Jó kis lemezt dobott össze (két részeset :P) amit szívesen hallgatok ha egyedül vagyok otthon, full hangerőn.
Kedvencek: Pusher Love Girl, Tunnel Vision, Mirror, Strawberry Bubblegu, Dress On, Body Count



A lemez 2. fele tavaly körülbelül ilyenkor jelent meg és már az első hallgatásra a kedvencem lett. Egyszerűen nem tudok csak egy számot kiemelni, mindegyik szuper. Olyan lemez, amit a baráti társasággal is szívesen hallgatunk egy uno vagy társasozós partyn mondjuk. :) Tudom, ez a stílusú zene nem mindenki számára favorit, de nekem Justin egészen fiatal korom óta nagy kedvencem.
Kedvencek: Az összes



Fall Out Boy- Save Rock and Roll


Ez a lemez szó szerint az volt, ami a címe is. A Rock and Roll megmentése. Nagyon nagyon régen nem volt ebben a stílusban ilyen kiemelkedősen jó album szerintem. A megjelenés nyarán szinte csak ezt hallgattam hetekig és idén nyáron is előkelő helyen van a playlistemen. :) 
Nagyon sok számot futás közben szeretek hallgatni, főleg ha már kezdem feladni és lelassulni, ha meghallom a"The Phoenix-et" azonnal új erőre kapok. :D
Kedvencek: The Phoenix, My songs know what you did in the dark, The mighty fall, Death Valley, Just One Yesterday



Frank Sinatra - Nothing But The Best 



Nagy váltás a FOB után. :D Ez a lemez még anno cd formátumban került hozzám először. Kicsi korom óta nagyon szeretem Frank-et, még a nagymamám ismertetett meg a zenéjével, akinek szép kis bakelit gyűjteménye volt tőle. A rajongás így rám is átragadt és azóta is gyönyörteli borzongással hallgatom a hangját amihez szerintem nincs fogható. Szintén olyan lemez, amit szívesen hallgatok bármikor, de van pár mestermű, amikhez szép nyári emlékek fűződnek. :)
Kedvencek: Strangers in the night, Moon River, Summer Wind, I've got you under my skin, Come fly with me, That's life



Lana Del Rey - Untraviolence



Lana új lemeze sokak számára csalódás volt, de nekem nagyon tetszik ez a sötét, melankólikus hangulat, ami körüllengi a lemezt. Szeretem hallgatni este utazáskor, vagy ha otthon egyedül vagyok egy pohár 2004-es Heimann Cervaes mellé. :)
A barátnőm egyénként nyári depi lemeznek nevezte. :D
Kedvencek: Cruel Workd, Wsest Coast, Ultraviolence, Pretty when you cry, Shades of cool



Blake Shelton- Based on a True Story



A tavalyi nyár egyik legnagyobb kedvence lett ez a lemez és Blake. Szivivel mindig azzal viccelünk, mit nem adnánk ha nálunk is lenne egy Blake Shelton koncert. :D A Boys Round Here klipjét mindenki szíves figyelmébe ajánlom. Ennél nagyon redneck-country feeling videót nem nagyon találni. :D Emlékszem először mennyire nevettünk rajta, aztán néhány kigúnyolás után megállapítottuk, hogy a fenébe is, ez igazából tetszik nekünk. :D Azóta is állandó vendége a kis összejöveteleinknek. :) Vannak rajta bulis számok, de olyan is, amikre nagyon jól lehet nosztalgiázni.
Kedvencek: Boys round here, Small town big time, Ten times crazier



Christina Aguilera - Back to Basics


Nagyon nagy rajongója voltam Christinának, egészen fiatal korom óta, imádtam a zenéjét, a stílusát. Volt benne vadság, elegancia, egyediség de mégis klasszikus volt. A mai napig azt mondom, hogy ez a lemez a legjobb munkája, az a stílus, amihez a zseniális hangja legjobban illik. A dalok fantasztikusak, a mondanivalójuk mély, szívhez szóló. Bárcsak visszatérte ehhez a stílushoz, a semmitmondó, olcsó, üres, Miley és Gaga majmoló mindenáron trendkövető zenétől. Az utolsó két lemeze szerintem borzalmas volt. 
Ez viszont nagyon szép emlékeket ébreszt bennem. Emlékszem anno 2006-ban talán a szülinapomra kaptam meg a cd-t és egész nyáron csak ezt hallgattam. Azóta is mindig előkerül ilyenkor. :) Igazi csajos lemez. :) Szeretem hallgatni készülődés közben. vagy csak ha egyedül vagyok otthon. Full hangerőn. :) 
Kedvencek: Makes me wanna pray, Back in the day, Ain't no other man, Slow down baby, Candyman


Hát ennyi lenne ez a kis válogatás a személyes nyári kedvenc zenéimmel-lemezeimmel. Örülnék, ha ti is megosztanátok velem, a többiekkel néhány kedvenceteket. :)
Remélem tetszett a bejegyzés és zenék. :)
Szeretitek a fentiek közül valamelyik lemezt? Melyik a kedvenc számotok róla? :)

Megjegyzések

  1. Justin Timberlaket kedvelem nagyon. <3

    VálaszTörlés
  2. Őszintén, én az esetek 90%-ban metált vagy punk rockot hallgatok, szóval az itteniek nem annyira az én stílusom. A Fall Out Boy nekem bőven pop rock, de nagyon hallgathatóak - a cím ugyan kicsit nagyképű, de guilty pleasure-nek nagyon élvezhető.

    VálaszTörlés
  3. Christina Aguilera-téren teljesen egyetértünk, azt a lemezét imádtam (meg az előzőeket is), de ezek az újak egyáltalán nem jönnek be. Pedig csodás hangja van, kár lenne elpocsékolni. És persze Lana is örök kedvenc *.*

    VálaszTörlés
  4. Hát, magamtól edfik egyiküket sem hallgattam. Ha szól a rádió többüknek szoktam örülni, de sokat nem hallgatok meg egyben. Mátmint lemezt egyszerre. Lehet a stílus miatt.
    Sokak szerint hülyeség, de mostanában megint rákaptam az olyan zenekre, amik a népzenét használják alapnak. Csak sajnos kevés belőlük az igényes. Szerintem egy stílust sem tudok két óránál többet hallgatni egyhuzamban.

    VálaszTörlés
  5. Látszik milyen őrült körmös-blogger vagyok, a cím alapján az első asszociációm a nyomdalemezek voltak :D Persze a zenéket is imádom, a fentiek közül legfőképpen Christina-t. A Back to Basics albuma egyszerűen fantasztikus!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)