2014. augusztus 6., szerda

Mini Haul (Essence Leárazások, Drogéria, Reserved)



Sziasztok! :) Az utóbbi két hét vásárlásainak eredményét szeretném nektek megmutatni ebben a bejegyzésben. :) Főleg drogériás zsákmányokról lesz szó, de vásároltam néhány ruhadarabot és kiegészítőt is, illetve két random dolgot is belevettem a bejegyzésbe, amik névnapi ajándékok voltak. :) Ha kíváncsiak vagytok rájuk, nézzétek meg a teljes bejegyzést! :) 



A drogériás vásárolgatások nagyobbik része az alapvető szépségápolási termékeket foglalja magába, de az Essence leárazást is kihasználtam egy picit, habár a Müller, ahol keresgéltem már nagyon le volt fosztva, pontosabban semmi olyat nem találtam, amire tényleg szükségem lett volna.


  • Balea Tusfürdők - Az imádott After Sun mellett egy eddig még nem próbált illatot és vásároltam. Nagyon fincsi, gyümölcsös tusfürdő, igazi nyári darab. :) 
  • Fa Romantic Moments dezodor - Őt elsősorban azért vettem meg, mert finom az illata és sportoláskor-futáskor nem szoktam parfümöt használni.
  • Himalaya Herbals pattanáskezelő krém - Az utóbbi két hétben sajnos nagyon stresszes-szomorú időszakon mentem keresztül és ez a bőrömet is megviselte, két pattanás is letámadott, így beszereztem ezt a krémet, mivel a HH termékekkel kapcsolatban eddig csak jó tapasztalataim voltak. 
  • Rival de Loop mattító arckrém - Őt még július közepén vásároltam de az előző ilyen bejegyzésbe már nem fért bele.


  • Essence satírozóecset - Mikor kiderült, hogy a Müllerben kaphatóak lesznek az eddig hozzánk be nem hozott Essence termékek, az egyik elsőként kinézett darab ez az ecset volt. Sajnos állandóan csak a hűlt helye fogadott, most is az utolsó darabot sikerült elhoznom.
  • Essence Colour&Go 148 Prom Berry körömlakk - Ezt a lakkot már nagyon régen kinéztem magamnak, de sosem vásároltam meg. Ő volt az egyetlen lakk, amit sajnáltam volna otthogyni a leárazott termékek közül, így el is hoztam. 
  • Essence Silky Touch Blush 50 Sweetheart - A krémes pirosítókból már csak egy nagyon sötét árnyalat volt, így ezt a visszafogott, szép szín hoztam el, ami szerintem minden évszakban megállja a helyét és minden szemsmink illetve ajakfestés mellett jól mutat. :)
 Most egy kis off következik. Müller. Nem először fordul elő velem (legutóbb a Catrice leárazásokkor történt ilyesmi), hogy a Müllerben egyszerűen nem az akciós, hanem a teljes árat húzzák le egy terméknél. Bevallom a Catrice esetben azért voltam csak dühös, mert rajta is volt a leárazott címke. Ebben az esetben a kasszás hölgy nagyon kedves, előzékeny volt, sokszor elnézést kért, stb. Utána hasonló esetet is láttam és más blogokon is láttam, hogy a leárazott terméket teljes áron adták. Persze ilyenkor az ember első reakciója, hogy ő tévedett, mégsem akciós . Sokan persze szólni sem mernek, stb. nem akarnak kellemetlen helyzetbe kerülni, mit szól a többi vevő. De én 100%-ig biztos vagyok abban, hogy ezeket az eseteket nem szabad szó nélkül hagyni. Ez a termék akciós, az üzletben is akciósnak van feltüntetve és a kasszás-eladó-üzlet hibája ha a rendszerük ezt nem úgy jeleníti meg. Habár egy blogon egy volt Müller dolgozó kommentárjából az derült ki, hogy a kasszásoknak ki van adva, hogy néha "be kell próbálkozni". Én nem vádolok senkit de mindenképpen nagy negatívum az üzlettel szemben, ha hanyagságról vagy szándékos lehúzásról is van szó
Térjünk vissza a mostani esetre. Szerintem senkit és semmit nem sértek meg azzal ha elárulom ez a mosonmagyaróvári Müllerben történt. Fizetéskor természetesen azonnal észrevettem, hogy az összeg nem annyi, amennyit én már előre kiszámoltam. Kedvesen megjegyeztem a kasszás lánynak, hogy valószínűleg tévedés történt, mert a háromból két termék akciós. A lány odahívott egy nyilván vezető beosztású személyt, aki eléggé számon kérő hangon tőlem akarta tudni, hogy mégis melyik termék összege nem stimmel. Holott én akkor még a blokkot sem kaptam meg, hiszen nem fizettem, azt pedig nem is láthattam, hogy a rendszerbe melyik termék milyen árral került. Neki is elmondtam, hogy a lakk és a pirosító akciós. Erre a hölgy a fejemhez vágta, hogy nem mindegyik termék akciós, meg kellene néznem a számát mielőtt leveszem és reklamálok. Ekkor még higgadtan közöltem vele, hogy ez így is történt. Megkértem, hogy ezt a beszélgetést esetleg le tudnánk e folytatni a soron kívül, mert nem szeretném feltartani a többi vásárlót. Ezt egy vállvonással nyugtázta, majd odahívta a biztonsági őrt. Ekkor a párom megjegyezte, hogy erre nyilván nincs szükség. A biztonsági őr roppant kedvesen felajánlotta, hogy megnézi a két terméket, de az eladó-üzletvezető hölgy (bár ilyen modor mellett nehéz annak neveznem) szinte kiabálva közölte, hogy majd ÉN nézem meg és Ő mutatja meg nekem, hogy tévedtem. Mondtam neki, hogy csak utána. Kezemben a három termékkel visszamentünk az állványokhoz. Ekkor az ecset üres helyénél majdnem kiabálva közölte, hogy mégis honnét szedem, hogy ez akciós. A párom ekkor már eléggé idegesen emlékeztette, hogy az ecsetről szó sem volt és én a lakkot és a pirosítót említettem. A nőszemély ekkor eléggé lekezelő stílusban felszólított, hogy mutassam meg honnét vettem el őket. (Vettem el? Mintha legalábbis nem lett volna szabad!) Megmutattam. Ekkor szó szerint. Kikapta a kezemből a pirosítót és úgy kezdte el nézegetni a számát, majd a display-en lévő feliratok között a sárgával jelölt akciós termékek számát. Természetesen minden stimmel, az akciós termékeket vittem a kasszához.
Ekkor mindenféle bocsánatkérés nélkül közölte hogy menjünk vissza a kasszához. Lehúzta a három terméket, majd fizettem. Ekkor köszönés nélkül elviharzott, az orra alatt motyogva, hogy 400Ft miatt ekkora cirkuszt csinálni. Bevallom, ha nem siettünk volna időpontra egészen biztosan elkérem a vásárlók könyvét vagy legalábbis egy másik vezető beosztású személyt is bevontam volna a történésbe.
Szerintem teljesen mindegy, hogy 1-2-3-4 száz Forintról vagy tízezerről van szó. Az embernek a pénztárnál, ha ilyen hibát észlel JOGA VAN reklamálni, bár azt hiszem ebben az esetben szó sem volt reklamálásról, hiszen, amennyire tőlem telt, igyekeztem kulturáltan kezelni a helyzetet és nem állt szándékomban kínos helyzetbe hozni a dolgozókat.
De az, hogy ilyen lekezelő, illetlen, bunkó módon bánnak a vevővel, úgy mintha legalábbis lopáson kaptak volna, erre nem igazán találok szavakat. Még az sem, mentség erre ha valaki biztosnak érzi magát az igazában. Abban az esetben is a minimum lett volna, hogy elnézést kér és elköszön. Nem pedig még úgy viselkedik, mintha őt érte volna sérelem. Fel nem foghatom, hogy egy ilyen személyt hogyan engedhetnek egy igényesnek tartott üzletben emberekkel foglalkozni.
Ennek ellenére mindenkinek azt ajánlom, hogy nézzétek meg alaposan a leárazott termékek számait, így tévedést kizáróan azt veszitek le a polcról, amit akciósan vásárolhattok meg. Számoljátok ki a végösszeget is és ha nem stimmel ne féljetek reklamálni. Ha 400Ft-ról van szó akkor sem.

A fotózáshoz használt kendőt a Reservedben vásároltam. Ritkán veszek ott bármit is, de gyakran benézek. Most pont szerencsém volt, mert szuper darabokat sikerült kifognom. Legalábbis szerintem. :D


Ezt a maxiszoknyát is a Reservedben vettem. Már nyár eleje sőt inkább tavaly óta ácsingóztam barack-korall vagy narancs színű darabra. Ez a szoknya 6000Ft-ról volt 2000Ft-ra árazva, az utolsó volt, pont a méretemben, így nem sokat tanakodtam, hogy megvegyem e. Kicsit hosszú, így derékon hordom, szeretnék majd venni hozzá 1 klassz crop topot. :)


Ennek a felsőnek a megvásárlása sajnos egy szomorú esemény miatt történt, de nem akartam olyan darabot venni, amit utána többet sohasem viselnék. Egy fekete csipkés top pedig már régóta kívánságlistás volt. Ebben a darabban az is szuper, hogy igazából nem átlátszó, így nem okoz gondot, hogy milyen melltartót viseljek hozzá, vagy kell e még egy felsőt vennem alá.


Egy szép, nagy méretű barna táska is régóta kívánságlistás volt. Ez a Reserved darab pedig már tavasz óta tetszett nekem. Oversized kategória, a fél életem bele fér. És vicc összegért sikerült megvennem, 4000Ft-ot fizettem érte, az eredeti ára 12000Ft volt.


Ez a cuki cuki cuki ágynemű anyukám ajándéka. Lila és színes és szívecskés... szóval abszolút az én stílusom. :D Megjegyezném, hogy az első felnőtt ágyneműm is szívecskés volt. :D


Ezt a jóga-pilates matracot a nővéremtől kaptam. :) Sajnos a fotó nem adja vissza az eredeti színt. Egy nagyon szép bogyósgyümi lilás-pink árnyalatot képzeljetek el, arany színű mintával. Nagyon hosszú, így mindenféle gyakorlathoz jó lesz, nem kell a hely miatt aggódnom. :) Már használat alatt is van és legalább olyan szuper mint ahogy kinéz. :) 

Ti vettetek mostanában valamit? A leárazott Essence termékek közül valamit esetleg? Volt már hasonló "élményetek" a Müllerben? 

21 megjegyzés:

  1. Az a jógamatrac!!! Még sosem láttam ilyen szépet? Hol vette a tesód???
    A Müllerben történtek nem semmi. Velem még nem volt ilyen de ismerőssel igen. Őt is megpróbálták átverni az akciós termékkel. Szép kis üzletpolitika!!!
    Én két lakkot vettem. Egy halványlilát és egy kék csillámosat. :)

    VálaszTörlés
  2. Egyszer egy catrice leárazásnál én is szinte ugyanígy jártam, mint te, csak a nyíregyházi üzletben. De még az eladók modora is stimmelt, csak a biztonsági őr esetemben nem került a képbe. Gondolkodtam, hogy írok a facebook oldalukra, de annyira kiakadtam, hogy inkább nem tettem,mert még valami "szépet" írtam volna nekik. Egyszerűen felháborító... Szinte csak glamour napokon megyek be a 20% miatt egyébként nagy ívben kerülöm már azóta őket...

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz képest, hogy "csak" 400 Ft, az eladó is szép nagy cirkuszt csinált. Illetve csak ő. Én sem hagytam volna szó nélkül. Nekem a drogériákban eddig jó tapasztalataim voltak -mármint ehhez képest jobbak-, ezzel szemben ma az Alexandrában gazdagodhattam ma negatív tapasztalatokkal. Az akciós könyvek között, ahol táblával is jelezték, hogy az összes ott lévő darab kedvezményes áron van, rátaláltam az egyik kedvencemre. A gond ott kezdődött, hogy két példány volt belőle, de az egyik felülete teljesen össze volt tapogatva, gyűrődve, ráadásul a borítója is elszakadt kissé, így elvettem a másikat. Ezen nem volt akciós címke, viszont ugyanaz a kiadvány volt, ugyanaz a példány, és gondoltam, mindennék fényében logikus, hogy ez is akciós. Nálam is az eredeti árat számolták fel, és mikor én is (kedvesen) jeleztem, hogy ebben kételkedek, akkor engem is megvádoltak azzal, hogy csalni próbálok. Előttem is volt valami gubanc, ami miatt 10 percet vártam, és még a vásárló kért tőlem elnézést. Ezek után megmutattam, hol található a könyv, a testvérpéldányát is, de még így sem hitték el, csak miután megnézték a gépben. -.- Végül is mostanában úgyis mindenki engem talál be, illetve rágalmaz. Mindegy.
    (Egyébként az elnézést kérés és a köszönés számukra is ismeretlen cselekedet).

    Tetszik minden, amit vettél, ezek közül ezt a két tusfürdőt én is megvettem, illetve egy virágos szoknyát, ami őszre is jó lesz és egy egészruhát. Tavasszal kinéztem egy aszimmetrikus, menta színű szoknyát, de nem volt a méretemben, most viszont találtam kemény 900 Ft-ért. Tavaly ősz óta szeretnék egy fekete basic nadrágot, amit most a H&M-ben találtam 2000 Ft-ért. Vásároltam még 1-2 nyári basic felsőt és a SIX-ben egy fülbevalót, valamint egy sálat, ami ideális lesz őszre (ilyet is régóta kerestem).

    És ugyebár ma két könyvet; az egyik egy kétkötetes, vadiúj Dickens regény, ami az 50%-os akciónak köszönhetően ajándék volt, valamint egy olasz nyelvtan könyvet 350 Ft-ért.

    VálaszTörlés
  4. Szomorú, hogy 2014-ben ilyesmi még megtörténik az üzletekben. Úgy tűnik Magyarországon még mindig nem tanulták meg sokan, hogy nem a vásárló van az eladóért...
    Szerencsére nem kerültem ilyen helyzetbe, de az biztos, hogy én sem hagynám annyiban a dolgot. Nem azért, mert 350 ft földhöz vág anyagilag, hanem mert nem korrektek.
    Ezt a pirosítót én is megvettem, holnap fel is avatom, kis szépség! :)

    VálaszTörlés
  5. Balleás tusikból nekem A mangós volt-van még. Fantasztikus az illata, de tarthatna tovább is.
    Catrice núd rúzst vettem, amit teszteltél. Nekem kicsit előbb lejön, de tetszik. Tőlük vettem még egy spirált is. Ultimizer, ha jól emlékszem. Elégedett vagyok vele. Kipróbáltam, hogy hőn szeretett Loreall Volume Millioner spirálom , -ami kifogyott- keféjét tettem a Catrice tubusba és úgy festettem ki a pilláimat. Jelentem : az eredmény fantasztikus ! :)
    Két nevenincs lakkot vettem. Egy sötétebb rózsaszínt és egy világos már majdnem babakéket. Előbbi lasan azárad, de szép A színe. Még barátnőm is megdícsérte. Utóbbit még nem avattam fel.
    Székesfehérvári pláza Rossmanjában voltak érdekes eseteim. Az egyik alkalommal zárás előtt 10 perccel toppantam be. Tudtam mit akarok, Nivea kézkrém és sima fehér tea mécses. Kiküldtek A boltból, nem szolgáltak ki. Azt mondták mindjátt zárnak...

    VálaszTörlés
  6. Először is tök jó dolgokat vettél, a szoknya és a táska nagyon tetszik :)
    Másodszor meg nagyon bosszantanak az ilyen esetek. Ahol én dolgozom ott alapkövetelmény, hogy mindig minden körükmények között kedvesnek kell lenni, akkor is, ha nincs igaza. Nálunk viszonylag komolyan veszik, ráadásul ertékelhetik is a munkánkat, amit statisztikában vezetnek. Nagyon nehéz mindenkivel mindig kedvesnek lenni, de ezt a hangnemet sehol nem kéne megengedni. Lehet kultúráltabban is intézni a dolgokat, de amíg nem vonják őket felelőségre, addig változás úgy sem történik...

    VálaszTörlés
  7. Hihetetlen, hogy mit meg nem engednek maguknak az eladók. Szörnyű. Az meg, hogy bocsánatot sem kértek ... minősíthetetlen.

    Egyébként az a hosszú maxiszoknya nagyon gyönyörűséges *-*

    VálaszTörlés
  8. Eléggé felháborító az eset!!!
    Nekem még szerencsére nem volt ilyen esetem, de a Rossmannban a biztonsági őr folyamat jött utánam, a kosaramat nézte mit rakok bele... annyira feldühített, hogy visszapakoltam mindent a helyére és távoztam. Kicsit elegem van belőlük, oké ez a dolga, hogy figyeljen, de mindennek vannak határai.

    VálaszTörlés
  9. Gratula, hogy kiálltál magadért! Sajnos azt kell, hogy mondjam, akivel lehet, azzal packáznak, és úgy látszik, testőr (barát) nélkül már be sem lehet menni ebbe a Müllerbe. Ha írsz a Vásárlók könyvébe, az üzletvezető bocsánatot kér egy formanyomtatványban és ennyi, nem fog történni semmi más!!! ez a szomorú

    VálaszTörlés
  10. hihetetlen, hogy mik vannak...lehet hogy örülnöm kéne, hogy Szegeden nincs Müller? :D :P

    VálaszTörlés
  11. Nekem ugyanilyen táskám van, csak fekete, és tényleg minden belefér, és imádom. Gigamennyiségű cuccal járok egyetemre, szóval nekem soha nem opció a cuki női táska. Egy másik táskám is van a Reserved-ből, szóval elmondhatjuk, hogy szeretem a Reserved-es táskákat:D

    A Müller-dolog meg... hát, asszem bebetonozza magát mind a legkevésbé kedvelt drogériám. Kicsit hülyén hangzik, de a legjobb dolog az iszonyú drága üzletekben a vásárlók kiszolgálása. Egyszer voltam bent a Louis Vuittonban, a cserediákommal, ázott kirándulóknak néztünk ki kb, és szemük se rebbent. Ugyanúgy kezeltek minket, mint a szőke hölgyet talpig LV-ban. Ah ha a Tescóban is ilyen jó arcok lennének, amikor bevásárolok...

    VálaszTörlés
  12. Évek óta olvasok blogokat, és még mindig rendszeresek ezek a történetek, semmi változás. :( És ez csak amit a bloggerek megírnak, hány és hány ilyen eset lehet a "sima" vásárlókkal.
    Essence-es leárazásoknál ha lehet, egy nyugisabb üzletbe megyek és ötször megnézem, hogy tényleg az akciós-e, amit megfogtam. Az hogy a polcon hol van, melyik felirat felett, szinte semmit se jelent, sokszor én rendezgetem a színeket a helyükre, mert nem bírom elnézni a káoszt. :)

    VálaszTörlés
  13. Szuper dolgokat vettél! A pirosítót én is megvettem, nagyon jó, ma felavattam amikor visszamentem a Rossmannba egy 2. körre :D :D A Mülleres sztori meg...hát no comment :/

    VálaszTörlés
  14. A Balea after sun tusfürdőt én is szeretem, illetve kedvencem még a melon tango :) A Himalya és Rival de Loop krémről kíváncsi lennék majd tesztre. Az ágynemű tök jól néz ki, nekem is tetszik.

    A Mülleres dolog no komment :D én biztos panaszt tettem volna rá, hátha akkor megtanítják egy kis jó modorra, de őszintén szólva az ilyen tuskóknál engem az sem érdekelne ha miattam kirúgnák, megérdemli, nem is tudom mit képzelt, szánalmas.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. Jól tetted , hogy kiálltál magadért a drogériában.Én is mindig kiállok magamért, ha ilyesmi történik. Velem is történt már hasonló eset , csak akkor én nem tudtam ilyen higgadt maradni ,mint te valószínű , hogy több panasz is érkezhetett már az akkori kasszás "hölgyre" ugyanis az én panaszom után elküldték a munkahelyéről.
    Szép dolgokat vettél , örülök, hogy megtaláltad végre az áhított szoknyát.
    (marika)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó dolgokat vettél, de ez a Mülleres dolog elég durva... Szerencsére még soha nem jártam így, de általában többször is ellenőrzöm én is, hogy tényleg akciós-e a termék, hogy ne később essek pofára :D Biztosan írtam volna én is a vásárlók könyvébe, kár, hogy nem volt időtök.. :)

    VálaszTörlés
  17. Ó, a prom berry lakk, de imádom én is ^^ Az eseted előtt pedig döbbenten állok, én komolyan nem értem miért kell ilyen durván és mogorván viselkednie egy eladónak, mikor belőlünk, vásárlókból él, és ha genyózik valakivel, meg van rá az esélye, hogy egy rendszeres vásárlót már el is veszített. És 400 ft is pénz, a mai világban meg pláne minden forint számít. Jól tetted, hogy szóltál, bennem már csak az igazságérzet is kikövetelte volna a helyes ár lehúzását, nem csak a takarékoskodás.

    VálaszTörlés

  18. Szia,

    Tényleg így van. Én a Westendben jártam meg. A Catrice leárazásból vettem 3 terméket, plusz mást is. Rengetegen voltak, örültem,hogy sorra kerülök. Gyorsan kártyával fizettem és mentem is. Bár sokalltam az összeget, de sajnos csak otthon vettem észre az átverést. Másnap, amikor visszamentem azt mondták, hogy nem tudnak mit tenni. Azóta sem jártam arra.
    Amúgy láttam a facebook-os Catrice leárarós poszt alatt, hogy mások is megjárták.
    Tanuljatok az esetemből. Tényleg nagyon figyelni kell.

    VálaszTörlés
  19. Én egy darabig nem szóltam amikor bunkó volt az eladó, vagy leteremtettek jogtalanul. Viszont, mióta ügyfélszolgálaton dolgozom, azóta nagyon nagyon durván kiállok magamért, és megjegyzem, ha valami nem tetszik.
    Hagyta már el nem egyszer az a mondat a számat, hogy "Maga alkalmatlan a munkája elvégzésére". Amikor vásárolok egy helyen, akkor elvárok alapvető dolgokat: az eladó köszönjön, ne kínnak élje meg a munkáját, és ne legyen paraszt. Azért valljuk be, ezek nem oltári nagy elvárások.

    Simán kérek panaszkönyvet, vásárlók könyvét,ügyfélszolgálaton, biztosítónál, banknál, bárhol ahol azt érzem, hogy nem ügyfélként bánnak velem mosolyogva kérem a felettest és panaszt teszek.

    Álljon már meg azért a menet...

    Viszont ha valaki jó fej, és tényleg segítőkész, akkor azt sem veszem természetesnek. Az elmúlt hónapokból pl. van egy tök kellemes élményem a Douglesből, ahol hihetetlenül kedves volt az összes eladó, meg egy biztosítóval. Utóbbit vissza is hívtam, és megköszöntem a segítséget.

    VálaszTörlés
  20. Szuper dolgokat vettél, kedvencem a maxi szoknya.
    Jól tetted, hogy szóltál a Müllerben, én sem hagytam volna annyiban...

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó kis dolgokat vettél, a maxiszoknya tetszik a legjobban *.* És maximálisan egyetértek Veled abban, hogy álljunk ki magunkért, én is így szoktam tenni minden esetben, még ha csak 100-200Ft-ról van is szó! Legutóbb például a kecskeméti Rossmann-ban fordult elő ilyesmi: Rita Ora lakkok középen voltak kitéve, egy címke volt, mégpedig akciós árat jelzett, tehát nem csak egy árnyalat volt akciós, hanem mind. Szépen fogtam a fehéret, fizetésnél hallom, hogy 800Ft. Jeleztem, hogy akciós, erre igaz, még kedvesen, de azért úgy tett, mintha én nem tudnék olvasni és magyarázva ment az állványhoz, Ott nézegetett mindent, próbálta odapróbálni a másik akciós címkéhez, csakhogy az is 600Ft-ot jelzett a homoklakkokra, de kedvesen megmutattam neki, hogy itt, középen vannak ezek a lakkok :D Szólt a vezetőnek, az közölte vele, hogy ezek nem is akciósak, leszedte a címkéket, de nekem odaadták akciós áron. Viszont olyan kerek szemekkel néztek a vásárlók, nem tudom mire gondolhattak: meglepődtek, hogy kiálltam magamért? Vagy hülyének néztek, hogy 200Ft miatt szólok? Vagy azt hitték, hogy simán csak hülye vagyok és mit akadékoskodok, ha a gép azt mondja, hogy az 800Ft? :D

    VálaszTörlés

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...