DeBa Bio Vital Arckrém száraz és érzékeny bőrre - Teszt/Vélemény


Ma egy nemrégiben vásárolt arckrémről írok nektek. Számomra eddig teljesen ismeretlen volt ez a márka, de nagyon megtetszett a doboza és alig akartam hinni a szememnek az árát látva, különösen, hogy azt írták rá, teljesen natúr-bio kozmetikumról van szó. Ráadásul száraz érzékeny bőrre javasolt, így nem hagyhattam ott. 
Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan teljesített, nézzétek meg a teljes bejegyzést. ;) 



Sajnos a dobozát kidobtam, de a Krémmánián megnézhetitek és az összetevők listáját, a krém leírását is megtaláljátok ott. :) A csomagolása szerintem drogériás szinten igényes, hasonló mint mondjuk egy L'Oréal vagy Nivea arckrém. A krém le volt fóliázva. Jól záródik a tégely. 
Az ára ha jól emlékszem 800Ft volt és ezért az összegért 50ml terméket kapunk. Én egy Euro-s boltban vettem, úgy tudom ilyen boltokban, az Euro Family üzletekben kapható.


Amit ígér: szabályozza a vízháztartást, regenerálja a bőrt, elsimítja a ráncokat. 
Utóbbira szerencsére nálam még nem volt szükség, de októberben eléggé érzékeny volt a bőröm és többször éreztem nagyon száraznak, különösen reggel.


Az illata eléggé erős, én kibírnám ha illatanyag mentes lenne. Van benne egy kis fügés aroma, de inkább ilyen retro nagyi-szappan illatnak nevezném. Mostanra már egészen megszerettem. :D


Az állaga egy picit géles, nagyon gazdag. Én mindenképpen éjszakai arcápolónak ajánlanám, mert azért kell neki 5-10 perc mire teljesen beszívódik. A bőr utána pihe-puha lesz. Közel egy hónap használat után ezeket tudom róla elmondani: nagyon-nagyon jól hidratál, a pirosságot, ami a bőrérzékenység miatt alakult ki, teljesen eltüntette. Mostanra csak minden másnap használom, mert tényleg nagyon gazdag krémről van szó, de a szárazabb részekre néha kenek belőle egy picit. 

Összegzés: Ha valaki baráti áron szeretne natúrkozmetikumot, olyan arckrémet keres ami érzékeny-száraz bőrre ajánlott és nem zavarja az illatanyag, akkor érdemes tenni vele egy próbát. Én mindenképpen éjszakai arckrémnek mondanám, de ha valakinek extra száraz bőre van, akkor nappalra is beválhat, de arra számítsunk, hogy nem lehet rá azonnal sminkelni. Ár-érték arányban szuper és azt kell hogy mondjam, az árát messzemenőleg felülteljesíti mind minőségben, mind megjelenésben.

Értékelés: 5/4

Egy pontot levontam az illatanyag miatt, ha az nem lenne benne, akkor tökéletes lenne, de ez az érzékeny bőrrel számomra nehezen összeegyeztethető. 


Közben már beszereztem ezt a kézkrémet is és azt kell hogy mondjam, drogériás viszonylatban nálam minden kézkrémet überel. :)

Ismeritek ezt a márkát? Próbáltatok már tőlük valamit? :)

Megjegyzések

  1. Még nem hallottam erről a márkáról, de a kézkrémet szívesen kipróbálnám én is. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira vártam már ezt a posztot. Már csak EuroFamily boltra kell bukkannom a közelben. :D
    Imádom az ilyen kincseket! :)

    VálaszTörlés
  3. Én most a soliteint és imádom (meglepő módon magyar drogériás termékcsalád, elérhető áron és jó minőségben!), de sosem használok egy arckrémből két doboznyit, mindig váltogatom, mert minden évszakban mást igényel. De lehet ez lesz a következő, tetszettek a leírtak! :)
    Puszi R-

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)