Weekly Inspiration

Sajnos az élet azt sorsolta, hogy a következő napokban eléggé kaotikus, rohangászós lesz az életem, sok elintéznivalóval. Ennek ellenére nagyon élvezem a karácsonyi-decemberi készülődést. :) Most is félig kisminkelve, száradó körömlakkal, a második bögre kávém mellett írom ezt a bejegyzést, miközben Diana Krall "Winter Wonderland'-ről énekel. 
Szerintem nem vagyok vele egyedül, hogy a mai napon nincs idő meditálgatni, épp ezért azt mondom, hogy beszéljenek helyettem a képek, amik remélhetőleg szebbé teszik ezt a borongós november közepei hétfő délelőttöt! ;)


Decemberváró hangulat. :)


Gyűjtöttetek idén préselni való szépséges faleveleket? Ha nem, akkor tessék bepótolni. :P


Néhány kötelező, de legalábbis erősen javasolt ruhadarab télre. :D


Nagyon csini. :)


Sminkötlet erre a hétre. :)


Ez még menyasszonyi maninak is elmenne szerintem. :)


Whao! *.*


Nagyon tetszik ez a szett. :)


Nekem bejön ez a "messy" hullámos frizura. :)


Ti melyiket preferáljátok? :)


Igazi örök darab. :)

 

Vagyis lehullott falevél, füst és esőillat. :) Imádom!


Heti álomház.


Vagány!


Az a kandalló! *.*


Egy kis mexikói fincsiség? :P


Mindig megcsodálom ezeket a szinte steril szépségű konyhákat, de a sajátomat jobb szeretem fűszerillatúnak és élettel telinek. :)


Choose your weapon...


Ez...


Ez olyan szép, hogy arra nincsenek is szavak. :)


Itt sétálgatni... :)


Őszbúcsúztató smink. :)


Még egy örök darab. :P


Azért ennek is megvan a hangulata. Csak ne kellene kimenni. :D


Erre mondják, hogy túl sok a jóból, azt hiszem. De nem, nem sok. Épp tökéletes. :D


Hjajjj! Nézzétek azokat a füleket! *.* 


Szép Hetet Lányok! :)

Jól telt a hétvégétek? Mik a terveitek erre a hétre? Melyik a kedvenc képetek? :)

Megjegyzések

  1. Nálam az első kép és a kandalló mindent visz. Szép hetet Anna! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is őrült hetem lesz (van), de az az első kép olyan instant lenyugtatós:)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok egyet választani kedvencnek, annyira csodás az összes kép! Azt a manit megpróbálom majd elkészíteni!

    VálaszTörlés
  4. Ebből kedvencet nem tudok választani, mert nagyon tetszettek! Olyat tudok mondani, ami nagyon nem tetszik, az a laza csajos kép. Nekem ez túl sok egyszerre. Viszont a kutyát expressz kérném!!!!! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)