Weekend Inspiration

Mostanra biztosan mindenki a karácsonyi készülődés finishébe érkezett. Sokaknál biztosan ott csücsülnek már az ajándékok szépen becsomagolva, a lakás csillog és talán néhány sütemény, mézeskalács is elkészült már. Mások még a fát sem vették meg, sőt az ajándékbeszerzéssel is le vannak maradva. No de sebaj. :P
Az az igazság, hogy szerintem teljesen felesleges és némileg álszent dolog ezen az ünnepen azon aggódni, hogy vajon lesz e hópelyhes kiszúró, hogy tudjunk instára hópelyhes mézeskalácsot fotózni, vagy hogy ráér e még a fodrász, hogy Victoria's Secret frizurát készítsen nekünk Szentestére. 
Ebben a trend diktálta, fake tumblr életérzés világban sajnos sokan csak a felszínt látják. A karácsonyi Starbucks pohárral pózolást. A cuki pulcsikat, a pillecukros kakaót, meg a házi forrócsoki receptet amik olyan nagyon menők. 
Pedig szerintem most kellene, hogy eljöjjön az az időszak, amikor picit lecsendesítjük a lelkünket, túltekintünk a cukormázon és a látszaton és meglátjuk ennek az időszaknak az igazi szépséget. A békességet, a készülődés izgalmát, a családdal együtt töltött időt, az emlékezés fájdalmas-boldog pillanatait, a boldog fáradtságot, amikor kimerültek vagyunk, de mégis jó érzés. Az emberek mosolyát, főleg a gyermekekét, a meghittséget. Túllépünk az épp trendi instára posztolós kajákon, hogy élvezhessük a régi családi recepteket. Elővesszük a családi díszeket, amik generációk óta megvannak és nem az Ikea vagy H&M tömeggyártmányai. 
Szó szerint magunkévá, a miénké, csak a miénké tesszük az ünnepet, igazi érzésekkel és jelentéssel amik előtt nincs hashtag. Ennek jött most el az ideje, azt hiszem. És remélem mindenkiben ott van már az a különleges, csak erre az időszakra jellemző csendes kis hóvihar, ami szeretettel és békével borítja a lelkünket. :)


Nekem, az ajándéktasakok keresztanyjának ez lenyűgöző látvány. :D Ha valaha csomagolással próbálkoztam, annak általában az lett a vége, hogy már rénézésre meg lehetett mondani melyikek az én ajándékaim, mert több volt rajtuk a ragasztószalag, mint a csomagolópapír és olyan gyűröttek voltak, mintha a megrágták volna őket. :D


Csodás ez a szerkó és nagyon magaménak érzem a stílust. :)


Whao! *.*


Tudom, nálunk a Jézuska hozza az ajándékokat, (erdélyi szokás szerint az Angyal) de ez a Télapó hangulatú mani olyan cuki volt, hogy nem bírtam a kis mappámban hagyni. :D


Szépséges ez a smink. :)


Nem tudom csak nekem van e ez az érzésem a győriek talán meg tudják mondani, de ez a kép nagyon emlékeztet a Baross úti kivilágításra. BTW, talán az elfogultság szól belőlem, de idén különösen szép és hangulatos a győri vásár. :)


Cuki! :)


De jó lenne... :)


Jajjj ezt meg kell zabálni! Szó szerint. :D


Csajszi add költsön a cicanacit meg akkor már csináld meg nekem ezt a manit is, kérlek! :D


Egy kis last minute diy ajándékötlet. :)


Nagyon szépséges ez a nappali és az a kandalló... *.*


Hangulatos... :)


Jó kis ünnepre készülős guilty pleasure kaja a szicíliai húsgombóc. A Recept-Sarok címke alatt megtalálhatjátok az én receptemet hozzá. ;)


Ruha Szentestére? Na jó nem, ebben bajosan szervíroznám a vacsorát. :D


Ma este mézi projekt. :D Szurkoljatok! :P 


Hogy telik a hétvége Lányok? Mi jót csináltatok? Hogy haladtok az előkészületekkel? :) Tudtok ajánlani valami fincsi krémes sütireceptet ami nem mézes zserbó vagy Fantás szelet? :P

Megjegyzések

  1. Csodás képek mint mindig!! A cica nacis manikűrös kép a kedvenc most és a szem smink :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép képeket gyűjtöttél ismét!!!
    Nekem az a kis cuki hóemberke tetszik a legjobban. :3
    (Bár az a ruha és a bordó-fehér "mikulás" mani is csodás.:))

    VálaszTörlés
  3. A házak csodaszépek, mint mindig!
    Szerencsére mi megyünk vendégségbe, így nem kell stresszelnem a kaján, csak annyit csinálok és olyan tempóban, ami a családnak kell, előtérbe helyezve, hogy legyen időm mindenkire és nyugi legyen.
    Sógorékhoz ebéd után megyünk, az is nyugis lesz, anyámékhoz meg ebédre, de ott sincs nagy felhajtás, nálunk valahogy nincs kaja-kultusz, csak épp annyi lesz, amennyi elfogy.
    Szerintem is a pihenés a legfontosabb és az együttlét.

    VálaszTörlés
  4. Az a piros ruha, meg a mézeskalács *.*
    A fenti bevezetővel meg nagyon egyetértek. Kicsit marketing szagúak a mostani karácsonyok, de én ezt próbálom elkerülni. Egyébként nálunk most készül a mézeskalács, az ajándékokat pedig még nem tudom mikor fogom becsomagolni :P Az ajándéktasakok jók, amikor már nincs türelmem csomagolni, de alapjáraton a csomagolást szeretem jobban, az olyan kedves és személyes ^^ Én sem vagyok profi benne, olyan szép nekem sem lesz, mint a képen, de azért próbálkozom :)

    VálaszTörlés
  5. jaj, én még hétfőn vizsgázom, azért ez a poszt jólesett:)
    Hja kérlek nem minden pillecukor, el is kell mosogatni a tálakat, beferagni a fát, takarítani karácsony előtt...:D Nekem az lesz az életérzés, hogy végre alhatok. Meg talán talákozok a barátaimmal, akiket 3 hete vagy annál régebben láttam utoljára...
    Azért majd az összes díszünk IKEA-s, nem igazán vehetnénk meg drágábbat... de a majd 30 éves macis díszeinket mindig felrakjuk, még úgy is, hogy egyébként mindig csak 2-3 színnel díszítjük a fát. A "generációk óta" meglévő díszeket lassan, de biztosan összetörjük. Az IKEA-s "üveggömbök" már műanyagból vannak, azokat nem lehet.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon hangulatosak a képek!Nekem rengeteg pihenéssel, még napközbeni alvás is összejött (óvónéni vagyok, kell az idegeimnek ;D )és takarítgatással, rendrakással. Hétfőn, kedden sütünk-főzünk anyukámmal. Már nagyon várom. Nálunk zserbó, kókusztekercs és most brownie helyett gesztenyekrémes hógolyó( http://szofika-a-konyhaban.blogspot.hu/2014/11/gesztenyes-hogolyo.html ) lesz. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos képeket válogattál össze. Én már alig bírom kivárni ezt a pár napot. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem a kötött bögrekabát ragadta meg legjobban a figyelmem :) Nagyon jópofa és hasznos is!

    VálaszTörlés
  9. Havas ház, smink, kivilágított utca- ebben szerintem igazad van- , és sütik.
    Mi évekkel ezelőtt szereztünk be műanyag gömböket. De nincs olyan hangulatuk, mint azoknak az üveg gömböknek, amiket még anya vett. Van amrlyik idősebb, mint én vagyok.

    VálaszTörlés
  10. Nálunk bőven volt fáradtan megpihenés karácsonykor, ugyanis pont az előtte levő hétvégén költöztünk, igy borultak is tervek, de Megérte. :) Ez volt az első olyan karacsonyunk, amikor csak kettesben töltöttük a szentestér, igy saját karácsonyfánk is van, amire kézzel készült díszeket is beszereztünk, de költséghatékonyság miatt néhány olcsóbb díszt is vettünk. Nagyon szép lett. :) Természetesen igy duplán kellett fát díszíteni, mert nálunk kicsi korom óta én diszitettem és ez most sem volt másként. :)
    Szerintem is csodaszép volt a győri vásár idén (is).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)