A nap szettje - On the run


A mai napra egy olyan szettet hoztam nektek, ami egy kicsit sportosabb. lazább, vagányabb. Olyasmi, amit én magam szívesen hordok rohangászós napokon. Suliba is tökéletes, vagy munkába, ha megengedett a casual stílus. 
De akár egy csajos délutánra vagy vásárláshoz, kiránduláshoz is nagyon jó választás. :) 


Én egy grafitszürke farmert választottam hozzá, de lehet sima is, vagy akár színes, kinek mi tetszik. Ha teltebb az alakod, akkor előnyösebbek a sötét színek, így a fekete a legjobb választás. 
Ehhez jöhet a kedvenc pólód. Én egy vastag, oversize kardigánt választottam hozzá, de jól mutat még hozzá a sima hoodie, azaz a csuklyás-belebújós pulcsi is. Esetleg, ha az időjárás már kellemesebb lesz, egy dzseki. :) Én egy kockás sálat egy egy kötött sapit választottam hozzá. Utóbbi a bad hair day problémán is segít. :)
Kiegészítőnek egy statement nyakláncot néztem ki hozzá. Ez kevésbé zavar például ruhapróbálgatás közben mint mondjuk egy gyűrű vagy fülbevaló. :) A karóra pedig nem csak divatos, hanem praktikus is. A táska egy elegánsabb darab, de a kardigánnal együtt szerintem visznek a szettbe egy kis komolyságot, egyfajta letisztultságot. 
Most megint hódatanak a magas szárú sneakerek, ezek közül is, az úgynevezett "buckle" darabok, amiknél a boka részen valamilyen csat, vagy lánc, stb... van. Lehet sima vagy akár wedge is. 

Én ehhez a szetthez egy nőies, szexi parfümöt választanék, ami ellensúlyozza az outfit vagányságát. A szethez illő mani, legalábbis ami nekem beugrott róla az egy matt-fényes kombó. Mondjuk három ujjon matt szürke, a középső kettőn pedig egy mályvás-ezüstös-szürkés csillogó lakk. :) De a legszebb mani is elveszti a varázsát, ha a kezünk száraz és kirepedezett, ezért érdemes napközben is bekenni. :) 

Én ehhez a szetthez egy egyszerű sminket képzelek el. Egy kis BB krém, ha szükséges akkor korrektor. A szem alatti karikák eltüntetéséhez a legjobbak azok amikben fényvisszaverő is van, így világosítják a bőrt. A bőrhibákra szerintem a legjobb a magas fedésű, krémes korrektor. A pirosság eltüntetéséhez a sima korrektor alá érdemes egy zöldet használni az érintett bőrfelületen. 
Jöhet egy kis púder és egy visszafogott pirosító. 
A sminked legfontosabb része a szemöldököd, amit méltánytalanul hanyagolnak, pedig az arcunk kerete. Manapság rengeteg alternatíva közül választhatunk a szemöldökformázás terén. Ha "kezdő vagy" akkor a ceruza a legjobb választás. Ha sötét a hajad, akkor egy-másfél árnyalattal világosabb színt válassz. Ha szőke hajad van, akkor egy picit sötétebbet, mint a hajszíned.
Ha már belejöttél a dologba akkor lehet kísérletezgetni a por és krémes állagú szemöldökfestékekkel, a filcekkel.. ;) 

A szemhez használj egy fehér alapot. Ebből vigyél fel egy kicsit a szemöldökcsontra és a belső szemzugba. Alaposan dolgozd el, nem az a lényeg hogy fehér legyen, hanem hogy picit világosabb.
A szemhéjad mozgó részére vigyél fel egy lilás-szürkés színt. Satírozd el a széleket. A külső v-be egy barnás-lilás matt szín kerüljön. Ezt is alaposan satírozd el, hogy ne maradjon éles vonal. Ezután jöhet a szemceruza, a tus, spirál és egy nude rúzs. :) 

A lenti videóból három szuper hajviseletet tanulhattok meg, amiket sapival is lehet hordani. Az első és a harmadik rövidebb hajból is nagyon jól néz ki. ;) 



Remélem tetszett nektek ez a szett és hasznosnak találtátok a tippeket. :)

Mit szóltok ehhez a szetthez? Viselnétek így ahogy van, vagy változtatnátok rajta? Ti hogyan formázzátok a szemöldökötöket? :)

Megjegyzések

  1. Szuper ez a szett, tipikusan olyan, mikor semmihez sincs kedved, nem hogy kimozdulni, de muszáj mégis valahogy kinézni - na ilyenkor nagyon jó egy ilyen szerelés, csak felkapod, beburkolod magad a puha kardigánba, beledobod a cuccaidat egy nagy táskába és már mész is. :) Én csak egy napszemüveggel egészíteném ki. :)

    VálaszTörlés
  2. Viselném, talán a kardigánt lecserélném valami számomra előnyösebbre. A szemöldökömet zselés spirállal igazítom meg és utána színben passzoló szemhéjpúderrel töltöm ki/javítom. Ennyi és tényleg sokat számít% :)

    VálaszTörlés
  3. A kardigánt lecserelném belebújósra ahogy te is írtad.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)