A nap szettje - Romantic Mood


A mai napra egy szoknyás szettet hoztam nektek, mert már elég régen volt ilyen a rovatban. Ráadásul én nagyon szeretek télen is szoknyát viselni vastag harisnyával és biztosan nem vagyok ezzel egyedül. :) Ez a szett egyszerre csajos, vagány, kényelmes meleg. Viselheted randira, barátnős programra, suliba vagy akár munkahelyre is, ha megengedi az ottani öltözködési szabályzat. De én akár egy buliba is simán el tudom képzelni :) 


Mivel szoknyás szett, így fontos a harisnya. Mindenképpen vastagabbat válassz. Lehet testszínű is. Én úgy tapasztaltam, hogy a 40 den fölötti harisnyákban már ilyenkor nem fázik az ember. Én egy kötött harisnyát választottam a szetthez, mert nemcsak meleg, de aranyos is. 
Ha teltebb az alakod, akkor is szuper választás ez a szett, de ilyenkor csalhatsz is egy picit egy alakformázó harisnyával.  Ezt akár a sima harisnya alá is felveheted, a plusz egy réteg sosem árt. ;) 
A magas derekú skater szoknya igazi alapdarab az egész évre. Teltebb lányoknak is szuper a képen látható, mert nem fekete, de mégis sötét szín. A virágos felsőtől picit már tavasziasabb, üdébb lesz a szett. A farmering ad neki egy kis vagányságot és ami ismét fontos, plusz réteget. Többféle módon hordhatod. Begombolva, betűrve, kigombolva, lazán. Utóbbi megoldás ismét a teltebb alaknak kedvez, mert eltakarja az esetleges felesleget a csípő-derék tájékról. :) 
Én egy picit westernes beütésű, díszített bokacsizmát választottam a szetthez, de teljesen jó hozzá a sima bakancs is. Ha magas vagy, akkor hosszú szárú csizmát is választhatsz mellé, kifejezetten előnyös lesz. Én is kis méretű táskát néztem ki a szetthez, de szerintem igazából bármilyen méretű táska illik hozzá, az alkalomtól függően. 
Kiegészítőnek egy statement nyakláncot néztem ki hozzá, karkötőket és egy gyűrűszettet. 

Én valami nagyon nőies parfümöt választanék hozzá és egy sötétebb lakkot. Lehet bordó, barna, bronz, vagy akár zöld is. 

A smink amit én elképzeltem a szetthez egyszerű, ajak és arc hangsúlyos. Egy kis BB vagy CC krém,  ha szükséges akkor korrektor, egy kis púder, egy szép pirosító, hangsúlyos szemöldök, barna szemceruza és tus, picit füstösítve, szép szempillák és egy bordós pirosas rúzs vagy ajakkrém. Egyszerű és klasszikus smink, bárkinek jól áll. :) 

A frizuraválasztást ezúttal rátok bízom, szavazzátok meg, hogy szerintetek milyen frizura passzolna legjobban a szetthez! ;)

Tetszik nektek ez az összeállítás? :) Ha nem, akkor mit változtatnátok meg benne? :)

Megjegyzések

  1. Így is tetszik. De lehet kipróbálnám basic felsővel és kockás inggel, sima harisnyával.
    Hajnak laza hullámos kiengedett vagy valami fonott.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, semmit sem változtatnék rajta!!!!Az a felső tüneményes! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)