2015. február 10., kedd

Essence-Catrice Új Szortiment Kívánságlista

Idén is összeállítottam a kis kívánságlistámat a két márka új darabjaiból. Ez inkább csak amolyan tervezgetés, hogy mik azok a termékek, amiket megnéznék majd közelebbről, esetleg meg is vásárolnék. :) Nyilván, ha reálisan nézem a dolgot, akkor végül úgyis csak 1-2 darab fog hazajönni velem. De álmodozni azért mindig jó, ugye? :P 
Remélem ti is megosztjátok majd velem, hogy mit néztetek ki az új szortimentből. ;)

 Essence


Az Essence új termékei közül elsőre a Pure Nude púder fogott meg. Ebből is nyilván a legvilágosabb szín lesz az ami esélyes nálam. De szeretnék még majd teszteket is olvasni róla, mert jelenleg négy púderem is van, így csak akkor veszem meg ha tényleg nagyon-nagyon jó. 
Ecsetből sosem elég, hát még ha ilyen cuki. A korrektor ecset is kívánságlistás lett.
A szemsminkek közül csak az egyik Metal Glam szemhéjpúder tetszett meg a Lavander Frost árnyalat. Itt találtok róla tesztet.
A pirosítók közül a Summer Dreaming tetszett meg. Szerintem tökéletes lenne tavaszra.
Az ajakkencék közül leginkább a nude rúzsok foglalkoztatnak. Egy sötétebb és egy világosabb árnyalatot is szeretnék. Itt találtok róluk swatchokat több más termékkel együtt. :) 
Az új lakkok közül elsőre három árnyalat tetszett meg. A Hey Love, a Space Queen és a Party Princess színek. Ezek szerintem tökéletesek lennének tavaszra-nyárra.
Tetszik még a rózsaszín Bling Bling lakk és a Nude Dots topper is.
A The Nudes vonaból két színt néztem ki. Az egyik az It's Nude Dude, a másik a Cupcake Topping.
A Müllerbe már érkeznek az új darabok, szóval szerintem a héten meg is nézem majd magamnak. :) 

Catrice


A szemsminkek közül csak egy menta színű mono szemhéjpúdert, a My Mermint árnyalatot néztem ki és a szempillanövesztő tust.
Az egyik pirosító is nagyon szimpatikus már hosszú ideje, a Coral Me Maybe árnyalat.
Az ajaksminkek közül a nude Pure Shine balzsamot néztem ki és az egyik pink rúzst. 
A lakkok közül a Luxury Vintage vonaból a menta és a füstös lila szín tetszett meg elsőre. A bais lakkjaik közül a Next Stop: Satin Tropez, a Gallon of Melon és az All you Need is pink színek tetszettek meg. Ezek mindegyik igazi tavaszi-nyári szín.
A Luxury Nudes vonalból több szín is tetszik, már láttam őket élőben is, egyelőre a Fresh Love Affair a kedvencem és persze a Topper.
A Müllerben egyébként már kint vannak az új termékek. 

Ti kinéztetek valamit az új termékek közül? Az én kívánságlistámról tetszik Nektek valami? :)

9 megjegyzés:

  1. Sajnos mifelénk sok tetmékük nem kapható. Ez mindkét márka esetében így van. Majd kesőbb derül csak ki, hogy miből lehet nálunl választani.
    Lakkot szeretnek venni. Erősebb és halványabb rózsaszínt, szürkét- mostanában nagyon tetszenek a szürke lakkok- és szép világoskéket.
    Egy szép rúzst. Szeretnék valami mattot kipróbálni. És talán megpróbálkozom vegre egy pirosítóval.

    VálaszTörlés
  2. Hello. Thank you very much that you add a link to my blog. Swatches from the catrice products will follow in a few days. ;)

    xoxo Bibi F.ashionable

    VálaszTörlés
  3. Tényleg tetszetősek. Nekem van mindenem itthon, szóval ezekből ami nagyon tetszik, az a zöld és rózsaszín lakk, mást nem vennék.
    Púderem régóta ugyanaz, szemrevalóim is vannak, feltankoltam belőlük az Essence leárazáskor, szájkencék is vannak, 3 bőven elég, ami nálam nagyon fogy, az kizárólag a lakkok. Meg a púder, de abból CV-t használok.

    VálaszTörlés
  4. Jajj engem az Essence új lakkjai nagyon elvarázsoltak (mármint nem a sima lakkok új formulával, hanem az új kollekciók, finishek). Kíváncsi leszek rájuk élőben is, remélem olyanok lesznek többé-kevésbé mint a képeken, sőt, még szebbek :) Catrice-t még nem nézegettem tüzetesen, de a lakkok ott is ígéretesek voltak első ránézésre.

    VálaszTörlés
  5. Én is eléggé el vagyok telve sminkcuccokkal, úgyhogy nagybevásárlást valószínűleg nem fogok én sem tartani.
    A pirosító valószínűleg hazajön velem, mert nagyon szeretem az Essence pirosítóit, illetve egy-két körömlakknak biztosan nem tudok majd ellenállni élőben, de túl sok dolgot nem tervezek vásárolni.

    VálaszTörlés
  6. Én nagyon kíváncsi vagyok a Rose palettára, így azt mindenképpen megnézem. Majs szombaton megyek, megpróbálok kihasználni a kedvezményt. ;)
    Már kb. 2 hete tervezek egy ilyen bejegyzést, remélem, még belefér az időmbe a héten. :)

    VálaszTörlés
  7. A Catrice listáról szinte az összes nagyon bejövős, de az essence-ről is tetszik néhány, pl. az ecset meg a nude rúzs :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem az essence ecsetek!Annyira guszták!!!!!! A nude rúzsok szépek. A nude dots fedőlakk izgatja nagyon a fantáziámat. A Catrice kínálatából a pirosítók és a rúzscerkák. Nálam látatlanban ennyi. :)

    VálaszTörlés
  9. Mintha a saját kívánság listámat látnám most, kivéve a menta színű dolgok.
    Mostanság inkább a rúzsokra vagyok rákattanva, így mindkét márka esetén ezeket fogom megvizslatni először. Persze a Lash Boost tus biztosan belepottyan majd a kosárkámba. ;)

    VálaszTörlés

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...