Fashion Art

NYCLOVE

Megjegyzések

  1. Az a kabát biztos jó meleg, a táskát is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  2. Én ezt úgy ahogy van felvenném! Telitalálat! :D

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anna! Először is engem nagyon érdekelne az Aussie termékekkel kapcsolatos véleményed, régóta szemezek velük de mostanában kiábrándultam a hajra való termékek próbálgatásából mert valahogy mindig sikerült jellegtelen vagy épp egészen rossz termékeket kifognom. Mostanában valahogyan a samponok is olyanok hogy tele vannak nyomva mindenféle ápoló anyagokkal amik sok esetben csak elnehezítik a hajat (a hatás,hidratáltság persze elmarad) és előfordul hogy az az igazi tisztaság érzése sincs meg az embernek. Lehet én vagyok fura de nekem nem az tetszik hogy extrapuha és nyegle a hajam hanem az ha erős és van tartása!
    Másodszor is, ne haragudj de nem annyira értem a Lancome termékkel kapcsolatos kommentek miatt a "nyafogásodat" -ahogy te nevezted. Mit kellene írni hozzá? :D A számok magukért beszéltek, ahogy írtad 300an látták. Nyilván az olvasók legtöbbje szívesen kipróbálná de azért valljuk be sokan biztosan nem engedhetik meg maguknak így marad a "csendes" nézegetés :) Ezt teljesen pozitív hangvételben írom, csak felvetődött bennem mint esetleges magyarázat. :)
    üdv.: egy rendszeres és lelkes, de ritkán kommentelő olvasó

    VálaszTörlés
  4. és éljen a blogspot mobil verziója, "szerencsére" nem ahhoz a poszthoz kommenteltem amihez szerettem
    volna (a kedvenceshez ment volna) :) ha az ember picit is félrehúzza az újját már odébb is mászik egy bejegyzést! :/

    VálaszTörlés
  5. @Névtelen, köszönöm, hogy leírtad ezt. Nem hiszem, hogy végül magát a bejegyzést elolvastad, mert akkor láttad volna, hogy elég sok minden volt amihez olyan is hozzá tudott volna szólni akinek nincs módja megvenni egy high end terméket. A highlighterek például, hogy ki milyet szeret. A kontúrozásról is volt néhány gondolatom. Ehhez bárki hozzászólhatott volna. Ráadásul, ahogy említettem elég sokan kérték a tesztet, privát is kaptam üzeneteket, hogy mikor írok róla. Ilyen esetben nekem az lett vona a logikus, ha az illető legalább 1-2 szót ír hozzá, hogy neki mi a véleménye. Nagyon ötletszegény lehet az az ember, aki nem tud legalább egy két gondolatot hozzáfűzni valamihez, például, hogy neki nem tetszik ez a szín, ő jobb szereti a fényesebb highlightert, vagy hogy szerinte érdemes/nem érdemes befektetni egy ilyen darabra, stb. A variációk száma végtelen.
    Nem az hogy elvártam volna hogy írjanak, mert nem várhatom el. Csak értetlenül álltam előtte. Főleg hogy töb olyan ember is kérte, akik maguk is blogot vezetnek, így nyilván tudják, hogy egy ilyen bejegyzés elkészítése, a fotókkal együtt, több óra.
    Példa: Ha te kérsz valakitől egy szendvicset és odateszi eléd megeszed szó nélkül és meg sem köszönöd? Én a magam részéről köszöntet nem vártam volna érte, de jól esett volna, ha legalább 2-3 ember még azok közül, akik kérték a tesztet véleményt írt volna. Hogy miért? Mert érdekelt a véleményük, hogy végül is ők mit gondolnak róla.
    Köszönöm, hogy írtál! :)

    VálaszTörlés
  6. Miért kell ilyen táskákat belerakni egy szettbe, hogy megfájduljon a szívem?! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)