Home Decor Ideas - Be My Valentine



Ebben a részben egy romantikus, mondhatni szexis hangulatú válogatást készítettem nektek, ami szerintem szuper Valentin Napra. Nem giccses és nem kifejezetten, szigorúan Valentin napi, így az egyes darabok az ér bármely részében, akár más stílussal keverve is feldobhatják az otthonunkat. 
Nekem nagyon tetszenek ezek a színek és textúrák együtt, a modern, a romantikus, a letisztult és a picit már túlzóan díszített. 

Nektek bejön ez a stílus? Készítetek valamilyen dekorációt Valentin Napra? :) Válasszatok kedvenceket a képről! ;)

Nekem a fekete bőr párna, a lámpa és a szegecses dobozka tetszik legjobban. De azért az a hordozható kávés pohár is cuki. :P

Megjegyzések

  1. Konkrétan minden tetszik! A piros párna legjobban, de úgy minden elrendezgetnék a szobámban :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem most csak a H&M kávés csésze tetszik, de az nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Nekem csak a hordozható kávés pohár tetszik, de az legalább nagyon :P :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)