A nap szettje - Bohemian Summer


A mai napra egy bohém stílusú szettet hoztam nektek, ami szerintem tökéletes egy ilyen forró nyári napra, akár egy bevásárláshoz, strandra menet, nyaraláskor, vagy egy randira is. Kényelmes és nőies összeállítás, ami belecsempész egy csipet vagány fesztiválhangulatot a hétköznapokba is. ;) 


Amikor kitaláltam ezt a szettet, mindenképpen egy farmersortos összeállítást szerettem volna, mert szerintem ez az a nyári ruhadarab, ami mindenki szekrényében ott lapul és ráadásul nagyon jól variálható. Végül erre a csipkével díszített darabra esett a választásom, ami mellett nagyon jól mutat a virágos top. 
Én egy fekete virágos szandált képzeltem el a szetthez, de jó választás lehet egy sima balerina, Birkenstock-stílusú papucs, vagy akár egy wedge szandi is. Utóbbival és egy kisebb táskával még egy laza buliba is el tudom képzelni ezt a szettet. 
A nagy méretű metálos táska nagyon mutatós és praktikus is, hiszen minden nyári kellék belefér. Naptej, frissítő permet, víz, napszemüvegtok, stb. 
Kiegészítőnek én egy látványos fülbevalót és egy karkötőszettet választottam, valamint én el tudok képzelni ehhez a szetthez néhány arany-ezüst tetkót is, akár az ujjakon vagy a bokán. :) 

Én ehhez a szetthez egy friss, gyümölcsös, nyárias parfümöt tudok elképzelni és egy mályvás rózsaszín körömlakkot, akár fekete színnel nyomdázva.

Ebben a forróságban szerintem felesleges a túl sok smink. Ha szükséges akkor a szem alatti karikákat fedd el egy direkt erre a célra alkalmas korrektorral, vagy egy magad fedésű korrektorral elrejtheted a bőrhibákat. Egy kis púderrel fixáld az eredményt. Ha van sminkfixáló spray-d, akkor azt is bevetheted. 
Egy kicsit bronzosabb színű pirosítóval emeld ki az arcod, majd hangsúlyozd a szemöldököd. Ezt is érdemes fixálni átlátszó szemölkdökgéllel vagy akár speciális waxszal. 
Egyszerű de nagyszerű sminktipp, hogy az alsó szempillák tövébe vigyél fel egy színes szemhéjpúdert. Például egy szép zöldet, türkizt vagy egy különlegesebb lilát. A tus szerintem felesleges ebben a melegben, inkább fekete szemceruzával emeld ki a vízvonaladat alul és felül is. Ha nagyobbnak tűnő szemeket szeretnék, akkor csak a külső szemzugba vidd fel a szemceruzát. 
Ezután jöhet egy kis spirál és egy ajakápoló. 

Én ehhez a szetthez egy laza, kicsit zilált kontyot tudok elképzelni, szerintem ez a legkényelmesebb ebben a melegben. :) 

Mit szóltok ehhez a szetthez? Ti hogyan viselitek legszívesebben a farmersortot? :) 

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, a felsőt és a szandit elfogadnám. :) ez megint jól sikerült, sokszor járok hasonlóan :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos és kényelmes szett, habár az én ízlésemnek kicsit sötét :)

    VálaszTörlés
  3. A táskán kívül tetszik minden :-) farmer rövidnacót a munkahelyemen kívül bármikor felveszek, általában egy kényelmes basic toppal párosítom.

    VálaszTörlés
  4. A táskát egyszerűen imádom*-* Szuper szett lett:))

    VálaszTörlés
  5. Alapjáraton tetszik, kivéve a táska. Attól idegenkedem. A fülbevaló a kedvencem.
    Amúgy jó ideje nem volt rajtam farmersort. Sem másmilyen. Max térd fölé érő. Nem is túl jó az alakom hozzá---tudom tehetek, teszek is érte-- és sajnos eléggé seprű eres a bal combom és a térdhajlataim belső oldala. Kezelem is őket tablettával és krémmel. Haladok. Így viszont idén nyár is kimarad.

    VálaszTörlés
  6. Köszi Lányok! :)A táska elég megosztó. :D Nekem személy szerint tetszik. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)